Als ik mijn ogen laat liften kijk in tegen de binnenkant van mijn voorhoofd aan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]moet je je ogen laten liften, dan kijk je niet door je wimpers heen.
Voor beste FoBo? Is coolquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
[..]![]()
, ziet er een maar achter ?
als je hem zo leuk vind moet je wel even stemmen het op FOKAWARDS
Misschien snap je het met plaatjesquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je me trouwens even vertellen wat daar staat?
Ik zie alleen een hoop pixels en wat kleurtjes.
dank u, zie je wel stiekem hou je wel van mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Voor beste FoBo? Is cool!
[FOK!awards] Algemeen
Watching you blood sucking?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien snap je het met plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat heb jij in godsnaam voor voorhoofdquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen laat liften kijk in tegen de binnenkant van mijn voorhoofd aan.
Waar stopt hij in godsnaam zijn hoofdquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wat heb jij in godsnaam voor voorhoofd
[ afbeelding ]
Who caresquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Debbie. Hierbij krijg je props van me.
Veel zorgen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wat heb jij in godsnaam voor voorhoofd
[ afbeelding ]
Schattig tochquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Heerlijk hé. Dat je wat bullshit lult en Debbie er volledig op ingaat.!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waar stopt hij in godsnaam zijn hoofd
[ afbeelding ]
Mijn dag is goed.quote:
hehe pas op hé Debbie is lief en slimquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Heerlijk hé. Dat je wat bullshit lult en Debbie er volledig op ingaat.!
neequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
he jongens... het gaat hier harder dan op GRTDOJW... dat kan niet he...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn dag is goed.
En Debbie zal ongetwijfeld haar best doen om me te beledigen. Vind ik ook tof dat ze dat probeert.
boem wanneer is de laatste keer dat je mij een naamtopique hebt gegeven?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Runx
Kijk eens verder dan je neus lang is.
Met je vieze " Niks te doen op 't werk "!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |