Ik 29 mei, en dan 30 mei naar Depeche Mode, ook in Londen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:30 schreef Pinpas het volgende:
Ik ga lekker naar het concert in London op 30 mei
Ik had vorige week een mailtje gestuurd naar WATT over wanneer de voorverkoop zou beginnen (toen was er nog niks bekend gemaakt) en ik krijg nu net pas antwoord.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:30 schreef ArendGlass het volgende:
Yup, hetzelfde hier. Ik schrok me al de ziekte daarnet.
Nouja, ik wacht wel eerst tot het 10 uur is geweest en anders maar even met Watt bellen denk ik zo.
I know it's oooooveeeeeeeeeeeeeeer!! ......quote:Productverkoop gesloten
U kunt helaas geen producten meer bestellen.
En ze kunnen nog niet eens Nederlands ook. Amateursquote:Er zijn geen kaarten meer beschikbaar voor het door u gekozen evenement. De beschikbare kaarten zijn reeds verkocht of gereserveerd. Wanneer een reservering van kaarten vervalt zullen deze kaarten opnieuw beschikbaar komen. Dit gebeurd eens per vijf minuten.
Paylogic
Ik ook, dan is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:06 schreef Dandilion het volgende:
wat een kut site is dat zeg! sorry hoor ben echt heel blij maar pfff ik ga liever naar postkantoor!
Ja, maar die heb ik dus niet gekregen maar heb WEL de betalingsbevestiging van de Rabobank binnen. Als ik die tickets niet krijg voel ik me in ieder geval zwaar genaaid hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:09 schreef Benigoi het volgende:
Je krijgt als het goed is een mail van paylogic met een link naar je E-ticket.
[..]
Pfff... ja bij mij ook, schrok me rot. Maar het is gelukkig toch wel gelukt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:03 schreef Dandilion het volgende:
ik was aant bestellen maar is uit de lucht gegaan kut zooi!
Rustig aan! Dat duurt natuurlijk even....quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:11 schreef Felixa het volgende:
Wat een gekut zeg!!
Als ik nu inlog op de site van paylogic staat er "wacht op betaling" en als ik op de Postbank kijk, is het geld gewoon via Ideal afgeschreven!!!
Whaaaah!!!!
Heb beide nog niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef Joesse het volgende:
Na de betaling kwam er een knop met 'download e-ticket' en kreeg ook nog een mail. Maar misschien moet je ff geduld hebben ivm de drukte
Idemquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
Ik heb de stappen doorlopen, betaald, gewacht op de site die zou moeten openen (dat gebeurde niet omdat 'ie blijkbaar uit de lucht is/was) en nu heb ik dus gewoon geen e-tickets maar wel 85 euro minder op m'n rekening.
ik precies hetzelfde!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
Ik heb de stappen doorlopen, betaald, gewacht op de site die zou moeten openen (dat gebeurde niet omdat 'ie blijkbaar uit de lucht is/was) en nu heb ik dus gewoon geen e-tickets maar wel 85 euro minder op m'n rekening.
En ook hier is dat het geval.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
Rook al 3 jaar niet meer, maar ik deel je gevoelensquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:21 schreef Burdie het volgende:
Ik heb dringend een sigaret nodig hierna!
Ik rook ook al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Rook al 3 jaar niet meer, maar ik deel je gevoelens
Kom ooooooooop, dit zie je al weken van te voren aankomenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Server heeft een flinke opdonder gehad. Als iedereen dat heeft, dan duurt het nog wel effe.
Uiteraard. Zei ik ook al eerder.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom ooooooooop, dit zie je al weken van te voren aankomen!
Glaasje whiskey erbij dan maarquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik rook ook al een tijdje niet meer.
Ik zag het eigenlijk niet echt aankomen. Maargoed, dat zal komen omdat dit m'n allereerste keer tickets halen is voor een concert dat snel uitverkoopt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom ooooooooop, dit zie je al weken van te voren aankomen!
Het concert in 2006 in de HMH was ook uitverkocht en dat waren 7000 kaarten, nu zijn er 1500 kaarten beschikbaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:27 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
[..]
Ik zag het eigenlijk niet echt aankomen. Maargoed, dat zal komen omdat dit m'n allereerste keer tickets halen is voor een concert dat snel uitverkoopt.
Heel snel overigens. Volgens mij is het nu al helemaal uitverkocht.
Daar was ik niet bij helaas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het concert in 2006 in de HMH was ook uitverkocht en dat waren 7000 kaarten, nu zijn er 1500 kaarten beschikbaar.
2 keer juni, een keer december toch? In 2006.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:30 schreef devlinmr het volgende:
2007 daarentegen was niet uitverkocht
Inderdaad ja, en ook een beetje Friday Mourning was het net...quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
By friday, this life has killed me
(But atleast) We will see you in far-off* places!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
QFT!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef devlinmr het volgende:
eeh, iig een keer rond kerst idd en die was volgens mij niet uitverkocht
ben dat jaar iig 2x geweest
gvd, krijg ik een mail, denk ik joepie, zit mn vrouw te mailen. MUTS
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:29 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij helaas.
Haha ik woon 5 minuten lopen bij Watt vandaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
(But atleast) We will see you in far-off* places!
* Rotterdam!
Ben je soms vergeten dat ik ook jouw ticket heb gehaald en jij helemaal niks gedaan hebt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:37 schreef CatsInTheWell het volgende:
Woah, wat een stress. Maar het ís gelukt.
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:51 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
[..]
Ben je soms vergeten dat ik ook jouw ticket heb gehaald en jij helemaal niks gedaan hebt?
I feel your pain and frustrationquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:48 schreef Burdie het volgende:
Ha, nieuwe email. Ik dacht: de tickets! Blijkt het een vriend van me te zijn, die ff mailt om te zeggen dat hij de tickets wel al binnen heeft![]()
![]()
.
Achterlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:52 schreef devlinmr het volgende:
Eikels op marktplaats bieden ze nu al aan voor 69 Euro
MORRISSEY
zaterdag 6 juni 2009 in de Watt in Rotterdam
meerdere kaarten te koop
¤ 69,- per stuk
Och, ws heb ik ook kaartjes over, maar ik ga daar echt niet meer voor vragen dan de kostprijs.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:55 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
[..]
Achterlijk, doch slim.
Er zijn maar 1500 kaartjes beschikbaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef =HellFire= het volgende:
Maar als je dit weet... dan zijn het juist degenen die 248592 kaartjes inkopen uiteindelijk de lul. So who's laughing then huh?
Lijkt me niet lastig die kwijt te raken, toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Och, ws heb ik ook kaartjes over, maar ik ga daar echt niet meer voor vragen dan de kostprijs.
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Lijkt me niet lastig die kwijt te raken, toch?
Ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
mailtje met ticket, i has them
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn maar 1500 kaartjes beschikbaar.
Het heeft mij ongeveer 3 jaar van mijn leven gekost!quote:
Ik ben ook ineens een stuk ouderquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het heeft mij ongeveer 3 jaar van mijn leven gekost!
Ter compensatie kun je nu gewoon nog kaartjes krijgen.
Ik kwam hier pas langs toen het al te laat was. Het lijkt me wel een vet concert.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Ga jij btw ook?
Was dat al snel nadat je ze besteld had??quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik had hetzelfde, en bij mij zijn er twee tickets geannuleerd
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ja, maar mailtje duurde weer heel lang..
Op de site van Watt staat er nu ook een disclaimer bij, dat ze de kaartjes kunnen annuleren bij zwarthandel. Als ze dat nog een paar keer ook daadwerkelijk gaan doen, zoals bij die kaartjes voor Il Divo een paar dagen gelden, wordt het voor zwarthandelaren vast ook wel een stuk moeilijker om het vertrouwen van hun klanten te behouden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef =HellFire= het volgende:
Zouden ze ook aan de hand van je bestelnummer kunnen kijken nar je naam? Zou het doorverkopen van kaarten anders behoorlijk tegengaan. Bedoel, ze bij het inscannen van de barcode vragen naar je naam en je kunt je niet identificeren, zouden die tickets dan als ongeldig gezien worden.
Dus tenzij je een kaart overkoopt van iemand die toch al ging en je dus op zijn of haar naam kunt gaan, kun je geweigerd worden. Zou een optie kunnen zijn tegen de zwarthandel.
En dat zou betekenen dat je voor 70 euro een kaartje koopt, je behoorlijk screwed bent. Maar als je dit weet... dan zijn het juist degenen die 248592 kaartjes inkopen uiteindelijk de lul. So who's laughing then huh?
Maar goed, maybe I'm just rambling!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
Het heeft mij ongeveer 3 jaar van mijn leven gekost!
Ter compensatie kun je nu gewoon nog kaartjes krijgen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:58 schreef Aschkael het volgende:
gisteren Anthony & The Johnsons en nu Morrissey...wat een feest!
*eens met wens*quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:45 schreef WeezerButler het volgende:
Warm Up DJ op Morrissey D-day is St.Paul (=zelf ook mega Smiths/Morrissey fan), dus tot 12 uur zit het snor. Misschien dat hij daarna naar Rotown verhuisd voor een afterparty (=wens)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:45 schreef WeezerButler het volgende:
Warm Up DJ op Morrissey D-day is St.Paul (=zelf ook mega Smiths/Morrissey fan), dus tot 12 uur zit het snor. Misschien dat hij daarna naar Rotown verhuisd voor een afterparty (=wens)
Oh!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Years of Refusal is gelekt*luistert*
Zeker weten, geweldig nummer!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef CatsInTheWell het volgende:
It's Not Your Birthday Anymore.Een nieuwe klassieker in 's mans repertoire.
Dat ook ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, of jullie soppen bij elke actie die de beste man maakt natuurlijk.
Op 6 juni in Watt. Verder draait hij o.a. in/op Tivoli, Rotown, Lowlands, Doornroosje, Haldern Festival. En hij heeft een programma op KX Radioquote:Op woensdag 24 december 2008 23:44 schreef Dandilion het volgende:
[..]
waar draait die warm up dj dan? in watt of ergens anders?
Thaaaat's hooooooooooooooooow people grooooooooooowwwwww ooooohuuuuuuuuuuup.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef Houdini72 het volgende:
Klinkt wel een beetje 'samey', met veel powerpop-achtige nummers. Moz heeft duidelijk veel naar zijn lievelingsbandje Smoking Popes geluisterd.
Voor die ene Moz-fan die díe foto nog niet kent:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:46 schreef Nepthys het volgende:
Nooit gedacht dat het erger kon dan die kontfoto.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind m dr eigenlijk nog best goed uit zien voor iemand van bijna 50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Moest meteen hieraan denken:quote:Goeienavond!
Juist, ik snap je punt. Don't get me wrong: het is een geniale dude, als artiest maar ook als persoonlijkheid. Maar met zulke foto's maakt-ie het (in ieder geval voor mij als saaie heteroquote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef PimpofPersia het volgende:
ik denk 'hmm laat ik eens in het morrissey-topic vragen wat het beste album is om kennis te maken met de artiest'.
kom ik dit tegen
Wat betreft je vraag: wat je ook doet, begin in ieder geval niet met de Greatest Hits die vorig jaar is uitgekomen, want da's een aanfluiting. Greatest Hits is nog altijd iets anders dan bijv. een Best Of.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:38 schreef PimpofPersia het volgende:, maar mijn post was ook niet heel erg serieus (de vraag staat dus nog steeds)
. En sowieso ben ik - als mede-saaie hetero - ook groot fan van Antony & the Johnsons, dus ik ben wel wat gewend
Vauxhall and I en Bona Drag....quote:Op maandag 9 februari 2009 18:38 schreef PimpofPersia het volgende:, maar mijn post was ook niet heel erg serieus (de vraag staat dus nog steeds)
. En sowieso ben ik - als mede-saaie hetero - ook groot fan van Antony & the Johnsons, dus ik ben wel wat gewend
En dan vooral het laatste nummer van Earl's Court, Last Night I Dreamt... vlak voordat ie het podium afloopt, zegt ie: Don't forget me, I love you, good bye.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef =HellFire= het volgende:
Your Arsenal vind ik ook wel sterk. Verder ben ik groot fan van You are the Quarry en is Live at Earl's Court zo'n briljant live-album, niet normaal. En hell, ik kan zelfs Ringleader of the Tormentors aanraden. Life is a Pigsty.
Haal die bloos-smiley maar weg hoor!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef Joesse het volgende:
ik vind Southpaw ook wel erg goed eigenlijk
Kwam bij mij vorige week ook zomaar voorbij op de iPod. It's a sign!!!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Haal die bloos-smiley maar weg hoor!![]()
Moz heeft vorige week ook Best Friend On The Payroll gespeeld dus wie weet komt die in Rotjeknor ook wel voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren heeft Morrissey ook een concert van een uur gespeeld voor de BBC-radio.
Hier terug te luisteren, in het eerste uur zit ook een interview en het hele tweede uur is het live-concert:
http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/b00hc2c0
Setlist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
what she said!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Peter Wyngardequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef Dandilion het volgende:
Wie was die artiest op de plaat die Morrissey aan Jonathan Ross gaf?
zo grappig hoe Jonathan Ross Mowessey uitsprak :-)
Ik was een paar jaar geleden een weekendje in Dublin, toen kwam ik deze tegen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:25 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb een tijdje in Dublin gewoond. In dezelfde straat waar Wilde heeft gewoond (Merrion Square) is er een advocatenbureau genaamd... Morrissey. Toepasselijker kan haast toch niet?
Geweldig!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden een weekendje in Dublin, toen kwam ik deze tegen.
Erg ONtoepasselijk in dit geval!![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Niks mis mee verder, luistert aardig weg, maar kan zich gewoon niet meten met een Viva Hate, Vauxhall and I, of vooruit, het laatste wapenfeit, You Are the Quarry.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:21 schreef =HellFire= het volgende:
Om heel eerlijk te zijn is zijn laatste plaat ook niet zo relevant meer.
We deden een stadswandeling uit een reisgids toen kwamen we er langs.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Geweldig!(en geweldig fout!
) Waar was dat? Nooit gezien. Morrissey is trouwens echt een doodnormale Ierse achternaam daar, wel grappig om te zien.
Sorry, neequote:
Optreden gestaakt na hamburgerluchtquote:De Britse zanger Steven Patrick Morrissey, beter bekend als Morrissey, heeft zijn optreden tijdens het Coachella festival in Amerika gestaakt. Morrissey gaf als reden aan dat hij de sterke hamburgerlucht te ver vond gaan. De Brit is zelf extreem vegetariër en vond de reden dus groot genoeg om het podium te verlaten. Later kwam Morrissey wel terug om zijn optreden af te maken.
Toen Morrissey het podium af liep kon hij het niet laten om een snerende opmerking te maken tegen het publiek: "Ik hoop dat het mensenvlees is." Morrissey lichtte het incident toe met de woorden: "The smell of burning animals is making me sick. I just couldn't bear it."
ja en die van maladjusted ook! maar ik ga maandag eerst Southpaw halenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:36 schreef Nepthys het volgende:
De reissue van Southpaw is inmiddels al een paar dagen uit met de nieuwe nummers.
Welke nummers vond je het beste klinken?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:03 schreef Blight het volgende:
Concert in Belfast was goed, maar ik vond Morrissey vooral in het begin van de show wel een beetje tam. Ik kreeg een beetje de indruk dat hij de show wilde doen en dan zo spoedig mogelijk weer verder zou gaan. Later op de avond kwam hij wel wat los en toen ging het ook een stuk beter.
Wel een dikke pluim voor de gehele band. Wat een goede muzikanten!
Heb erg genoten van Something Is Squeezing My Skull en The First Of The Gang To Die. Irish Blood, English Heart viel me wat tegen omdat het dus nogal 'auto-pilot' klonk.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:13 schreef Felixa het volgende:
[..]
Welke nummers vond je het beste klinken?
Waren er ook tegenvallers qua nummers?
Ik hoop niet dat die auto-pilot aan blijft staan!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Heb erg genoten van Something Is Squeezing My Skull en The First Of The Gang To Die. Irish Blood, English Heart viel me wat tegen omdat het dus nogal 'auto-pilot' klonk.
Zo bedoelde ik het helemaal niet met kijken wat ie er van bakt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:57 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb zo het idee dat dit de laatste grote tour is. Dat men al zegt van "kijken wat-ie er van bakt" geeft al aan dat de verwachtingen niet al te hoog meer zijn.
Laatste tour, overwinteren met een liveabum cd/dvd, het eurovisie songfestival winnen, einde carriëre en heerlijk in Rome leven van de opbrengsten van alle verzamelaars, heruitgaven en singles-boxen die nog worden uitgebracht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:57 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb zo het idee dat dit de laatste grote tour is. Dat men al zegt van "kijken wat-ie er van bakt" geeft al aan dat de verwachtingen niet al te hoog meer zijn.
Don't make me ... ah what the hell:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:14 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Laatste tour, overwinteren met een liveabum cd/dvd, het eurovisie songfestival winnen, einde carriëre en heerlijk in Rome leven van de opbrengsten van alle verzamelaars, heruitgaven en singles-boxen die nog worden uitgebracht.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef MuadDib het volgende:
Then in the end,
Your royalties bring you luxuries,
Your royalties bring you luxuries,
Oh but...
The squalor of the mind
Dat is toch alleen voor als je zelf niet meer kunt door ziekte oid?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef =HellFire= het volgende:
Ik blijf erbij: die euro'tjes aan verzekering voor het eventueel cancelen van de show... zeer verstandige keuze!
Serieus? Nu ga ik twijfelen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:47 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Dat is toch alleen voor als je zelf niet meer kunt door ziekte oid?
Da's wel balen dan...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef Felixa het volgende:
Ja hoor je krijgt gewoon je geld terug als het wordt afgelast.
Alleen weten ze van het concert in Londen nog niet of het wordt verplaatst of helemaal afgelast.
Ik stond daar dus afgelopen maandag voor niks bij de Royal Albert Hall.
Dus als het verplaatst wordt, weet ik nog niet of ik nog een keer ga.
Dat zijn dan dus dubbele kosten voor vliegticket, overnachting(en) en andere reis- en verblijfkosten.
shit zeg jij was naar londen afgereisd om naar het concert te gaan, zo das echt balen hey!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef Felixa het volgende:
Ja hoor je krijgt gewoon je geld terug als het wordt afgelast.
Alleen weten ze van het concert in Londen nog niet of het wordt verplaatst of helemaal afgelast.
Ik stond daar dus afgelopen maandag voor niks bij de Royal Albert Hall.
Dus als het verplaatst wordt, weet ik nog niet of ik nog een keer ga.
Dat zijn dan dus dubbele kosten voor vliegticket, overnachting(en) en andere reis- en verblijfkosten.
Er stond juist helemaal niemand toen ik eraan kwam! Normaal staat er vanaf 's morgens vroeg al een rij maar nu was het akelig leeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:46 schreef Dandilion het volgende:
[..]
shit zeg jij was naar londen afgereisd om naar het concert te gaan, zo das echt balen hey!
stonden er veel fans te wachten?
Daar drink ik een biertje op!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |