Idemquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
Ik heb de stappen doorlopen, betaald, gewacht op de site die zou moeten openen (dat gebeurde niet omdat 'ie blijkbaar uit de lucht is/was) en nu heb ik dus gewoon geen e-tickets maar wel 85 euro minder op m'n rekening.
ik precies hetzelfde!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
Ik heb de stappen doorlopen, betaald, gewacht op de site die zou moeten openen (dat gebeurde niet omdat 'ie blijkbaar uit de lucht is/was) en nu heb ik dus gewoon geen e-tickets maar wel 85 euro minder op m'n rekening.
En ook hier is dat het geval.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:17 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
Rook al 3 jaar niet meer, maar ik deel je gevoelensquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:21 schreef Burdie het volgende:
Ik heb dringend een sigaret nodig hierna!
Ik rook ook al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Rook al 3 jaar niet meer, maar ik deel je gevoelens
Kom ooooooooop, dit zie je al weken van te voren aankomenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Server heeft een flinke opdonder gehad. Als iedereen dat heeft, dan duurt het nog wel effe.
Uiteraard. Zei ik ook al eerder.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom ooooooooop, dit zie je al weken van te voren aankomen!
Glaasje whiskey erbij dan maarquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik rook ook al een tijdje niet meer.
Ik zag het eigenlijk niet echt aankomen. Maargoed, dat zal komen omdat dit m'n allereerste keer tickets halen is voor een concert dat snel uitverkoopt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom ooooooooop, dit zie je al weken van te voren aankomen!
Het concert in 2006 in de HMH was ook uitverkocht en dat waren 7000 kaarten, nu zijn er 1500 kaarten beschikbaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:27 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
[..]
Ik zag het eigenlijk niet echt aankomen. Maargoed, dat zal komen omdat dit m'n allereerste keer tickets halen is voor een concert dat snel uitverkoopt.
Heel snel overigens. Volgens mij is het nu al helemaal uitverkocht.
Daar was ik niet bij helaas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het concert in 2006 in de HMH was ook uitverkocht en dat waren 7000 kaarten, nu zijn er 1500 kaarten beschikbaar.
2 keer juni, een keer december toch? In 2006.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:30 schreef devlinmr het volgende:
2007 daarentegen was niet uitverkocht
Inderdaad ja, en ook een beetje Friday Mourning was het net...quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
By friday, this life has killed me
(But atleast) We will see you in far-off* places!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
QFT!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef devlinmr het volgende:
eeh, iig een keer rond kerst idd en die was volgens mij niet uitverkocht
ben dat jaar iig 2x geweest
gvd, krijg ik een mail, denk ik joepie, zit mn vrouw te mailen. MUTS
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:29 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij helaas.
Haha ik woon 5 minuten lopen bij Watt vandaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
(But atleast) We will see you in far-off* places!
* Rotterdam!
Ben je soms vergeten dat ik ook jouw ticket heb gehaald en jij helemaal niks gedaan hebt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:37 schreef CatsInTheWell het volgende:
Woah, wat een stress. Maar het ís gelukt.
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:51 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
[..]
Ben je soms vergeten dat ik ook jouw ticket heb gehaald en jij helemaal niks gedaan hebt?
I feel your pain and frustrationquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:48 schreef Burdie het volgende:
Ha, nieuwe email. Ik dacht: de tickets! Blijkt het een vriend van me te zijn, die ff mailt om te zeggen dat hij de tickets wel al binnen heeft![]()
![]()
.
Achterlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:52 schreef devlinmr het volgende:
Eikels op marktplaats bieden ze nu al aan voor 69 Euro
MORRISSEY
zaterdag 6 juni 2009 in de Watt in Rotterdam
meerdere kaarten te koop
¤ 69,- per stuk
Och, ws heb ik ook kaartjes over, maar ik ga daar echt niet meer voor vragen dan de kostprijs.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:55 schreef WimLooooooooooooopr het volgende:
[..]
Achterlijk, doch slim.
Er zijn maar 1500 kaartjes beschikbaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef =HellFire= het volgende:
Maar als je dit weet... dan zijn het juist degenen die 248592 kaartjes inkopen uiteindelijk de lul. So who's laughing then huh?
Lijkt me niet lastig die kwijt te raken, toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Och, ws heb ik ook kaartjes over, maar ik ga daar echt niet meer voor vragen dan de kostprijs.
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Lijkt me niet lastig die kwijt te raken, toch?
Ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
mailtje met ticket, i has them
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn maar 1500 kaartjes beschikbaar.
Het heeft mij ongeveer 3 jaar van mijn leven gekost!quote:
Ik ben ook ineens een stuk ouderquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het heeft mij ongeveer 3 jaar van mijn leven gekost!
Ter compensatie kun je nu gewoon nog kaartjes krijgen.
Ik kwam hier pas langs toen het al te laat was. Het lijkt me wel een vet concert.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Ga jij btw ook?
Was dat al snel nadat je ze besteld had??quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik had hetzelfde, en bij mij zijn er twee tickets geannuleerd
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ja, maar mailtje duurde weer heel lang..
Op de site van Watt staat er nu ook een disclaimer bij, dat ze de kaartjes kunnen annuleren bij zwarthandel. Als ze dat nog een paar keer ook daadwerkelijk gaan doen, zoals bij die kaartjes voor Il Divo een paar dagen gelden, wordt het voor zwarthandelaren vast ook wel een stuk moeilijker om het vertrouwen van hun klanten te behouden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef =HellFire= het volgende:
Zouden ze ook aan de hand van je bestelnummer kunnen kijken nar je naam? Zou het doorverkopen van kaarten anders behoorlijk tegengaan. Bedoel, ze bij het inscannen van de barcode vragen naar je naam en je kunt je niet identificeren, zouden die tickets dan als ongeldig gezien worden.
Dus tenzij je een kaart overkoopt van iemand die toch al ging en je dus op zijn of haar naam kunt gaan, kun je geweigerd worden. Zou een optie kunnen zijn tegen de zwarthandel.
En dat zou betekenen dat je voor 70 euro een kaartje koopt, je behoorlijk screwed bent. Maar als je dit weet... dan zijn het juist degenen die 248592 kaartjes inkopen uiteindelijk de lul. So who's laughing then huh?
Maar goed, maybe I'm just rambling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |