Charlyyy!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Faithless, Krezip en Charly Lownoise.
Staat al heel het topic klaar, moet alleen nog een nieuwe TT bedenkenquote:
Doe je de huidige tussenstandquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Staat al heel het topic klaar, moet alleen nog een nieuwe TT bedenken.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:12 schreef Resco het volgende:
[..]
Nou ik niet, DaMook mag het doen, met zijn "briljante" TT's
Goed om te horen. Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef borisz het volgende:
Tentamen klaar
SR kan nu echt beginnen![]()
Het ging redelijk, zal net aan voldoende zijn.
Dat is 0 euro volgens de site van 3fmquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Doe je de huidige tussenstand
Dan moet je echt opschieten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Staat al heel het topic klaar, moet alleen nog een nieuwe TT bedenken.
Het wordt van kwaad tot ergerquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eerst toegeven dat ze Oranjeboom maken en nou dit! Skandalig!
Ze maken ook Hoegaarden en Budweiserquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eerst toegeven dat ze Oranjeboom maken en nou dit! Skandalig!
¤1,40 in deze topic reeksquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Doe je de huidige tussenstand
Moet niet gewoon degene die sluit de nieuwe openen, of gelden er tijden SR andere regels?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef DaMook het volgende:
[..], ik had een leuke hoor
, maar hij past al niet meer
.
Dat eerste dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet niet gewoon degene die sluit de nieuwe openen, of gelden er tijden SR andere regels?
Hoop het voor je anders heb je te veel te herkansenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef borisz het volgende:
Tentamen klaar
SR kan nu echt beginnen![]()
Het ging redelijk, zal net aan voldoende zijn.
Ik wilde de vorige sluitenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet niet gewoon degene die sluit de nieuwe openen, of gelden er tijden SR andere regels?
Dat is wel de regel, maar als iemand em per sé wil openen vind ik het best. Het moet alleen niet een "wie opent de volgende?"-topic worden ipv het 3FM-topic.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |