Supermooiquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:06 schreef -Hans- het volgende:
Dit is echt een f*cking briljante plaat
Ik verwacht ook het nodige van Paul. Ik vind dat wel een goede gast.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:06 schreef Impry het volgende:
Paultje! Denk toch wel degene van de 3 met de beste muzieksmaak
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:06 schreef Sersjee het volgende:the river
![]()
Kippenvel all over the place toen ze het speelden in de Arena
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij begint niet echt lekker vind ik.
denk dat het weinig helpt als iemand een nummer request wat niet leuk isquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:06 schreef Impry het volgende:
Paultje! Denk toch wel degene van de 3 met de beste muzieksmaak
Sorryquote:
Eerst toegeven dat ze Oranjeboom maken en nou dit! Skandalig!quote:
Was dat niet die montessori-school?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:07 schreef Ambrosius het volgende:
Moeten die kinderen met die mutsjes niet terug naar school?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eerst toegeven dat ze Oranjeboom maken en nou dit! Skandalig!
Nee, maar kunnen de DJ's niet een beetje zelf wat leuke nummers uit een lijstje met requests kiezen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat het weinig helpt als iemand een nummer request wat niet leuk is
Nee, dat zeker niet. Maar hij heeft vaak wel net een andere smaak dan de gemiddelde DJ.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit is iig een niet-typisch Rabbering-plaat.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:09 schreef D.Rose het volgende:
Ik post wel zo nu en dan een postje
Meelezen en werken tegelijk lukt niet echt
Ze werken gewoon met playlists. Het enige wat ze een beetje zelf kunnen bepalen is of ze de platen draaien die bij de brievenbus worden aangevraagd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, maar kunnen de DJ's niet een beetje zelf wat leuke nummers uit een lijstje met requests kiezen?
Werken, wat is dat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:09 schreef D.Rose het volgende:
Ga dan ook niet multitasken als je dat niet kunt. Ga dan alleen meelezenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:09 schreef D.Rose het volgende:
Ja. Faithless, Krezip en Charly Lownoise.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:10 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Maar hij heeft vaak wel net een andere smaak dan de gemiddelde DJ.
Wat betreft 3FM wel, maar ik vind dat ie wat smaak betreft ook niet zou misstaan bij bijvoorbeeld 538.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:10 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Maar hij heeft vaak wel net een andere smaak dan de gemiddelde DJ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |