Dat komt omdat hij ging irriteren en niet goed bleef zitten.quote:Op zondag 21 december 2008 21:52 schreef Djeez het volgende:
Ohja, het mooiste nieuws was ik al weer vergeten! Zijn hoofdinfuus is er inmiddels uit, hij heeft er nu weer gewoon eentje in zijn arm!
Ik. Een theelepel pindakaas is voor mij namelijk al dodelijk....quote:Op maandag 22 december 2008 08:36 schreef fruityloop het volgende:
Thuis met de kerst zal wel niet lukken, maar hij houd zich maar kranig! En wie is er niet groot geworden met bammetjes pindakaas?
Dan heb ik mijn antwoord....quote:Op maandag 22 december 2008 08:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik. Een theelepel pindakaas is voor mij namelijk al dodelijk....
Hij doet het steeds beter. Waarschijnlijk wordt de melkdosis vandaag weer verhoogd naar 25. Maar ondanks alles deelde zij me vanochtend mee dat hij weer is afgevallen. Het is maar tien gram, maar toch...quote:Op maandag 22 december 2008 09:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn antwoord....Nog (leuk
) nieuws?
Hmm, op zo'n leeftijd schommelen gezonde kleintjes toch ook wel eens wat qua gewicht? Maar ik kan me wel voorstellen dat je zelfs bij 1 microgram je al weer het rambam schrikt...quote:Op maandag 22 december 2008 10:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hij doet het steeds beter. Waarschijnlijk wordt de melkdosis vandaag weer verhoogd naar 25. Maar ondanks alles deelde zij me vanochtend mee dat hij weer is afgevallen. Het is maar tien gram, maar toch...
Het komt vast allemaal goed Djeez (en Ingrid)quote:Op maandag 22 december 2008 10:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hij doet het steeds beter. Waarschijnlijk wordt de melkdosis vandaag weer verhoogd naar 25. Maar ondanks alles deelde zij me vanochtend mee dat hij weer is afgevallen. Het is maar tien gram, maar toch...
quote:Op maandag 22 december 2008 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik stel me voor dat op temperatuur blijven en wat actiever worden ook energie vergt, en dat het dus een beetje samenvalt?? Maar ja, da's ook maar psychologie biologie van de kouwe grond verder....
Twee zielen, een gedachte lieverd!quote:Op maandag 22 december 2008 12:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
We kregen net telefoon dat hij vanmiddag nar de medium care gaat!
We gaan zometeen die kant weer op. En verhuizen dan met zn allen.
Kom maar langs hoor! Kan Hanne hem zien.quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Noli. het volgende:![]()
![]()
WHOEHOE! ! ! ! ! !
![]()
![]()
![]()
Wanneer kunnen we weer komen?![]()
![]()
Zo zag het er wel uit iig. Stond geloof ik vetemulsie op. Morgen eens navragen. Hopelijk krijgen we dan de artsen van de ic te spreken.quote:Op maandag 22 december 2008 21:19 schreef bixister het volgende:
haha vloeibaar vet via 't infuusik zie 't voor me.
![]()
maar heerlijk dat 't zo goed gaat en wat een mooi ventje is 't. al echt een heel eigen gezicht. hopelijk komt ie nu goed aan.
En kom zo terug met nog meer goed nieuws, OK?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:10 schreef Noli. het volgende:
Djeez en Ingrid veel succes bij de gesprekken met de artsen vandaag!
Dat dus. Vanuit het ziekenhuis kan ongetwijfeld thuiszorg voor jullie geregeld worden. Het is toch hartstikke mooi als dat het enige is wat moet gebeuren? Wees blij dat je kind naar huis mag!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Djeez, mochten ze hem toch naar huis sturen, kunnen jullie dan een beroep doen op de thuiszorg? Dat is misschien wel een optie. Zij kunnen wellicht het medische gedeelte voor hun rekening nemen. Ik zou het ook eng vinden en bang zijn om iets fout te doen. Daarbij is het natuurlijk voor geen van jullie goed als Tyler jullie zou associëren met de pijn die hij voelt bij zo'n klysma. Hij moet zich bij jullie juist veilig kunnen voelen!
Thuiszorg is idd ook een optie. Maar dit zal wel helemaal moeilijk te regelen zijn, zo voor de feestdagen. Dit moet nml via de gemeente, en daar zijn ze niet al te happig op. Ook na mijn operatie toen Ingrid net was bevallen van Kim kon ik geen thuiszorg krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus. Vanuit het ziekenhuis kan ongetwijfeld thuiszorg voor jullie geregeld worden. Het is toch hartstikke mooi als dat het enige is wat moet gebeuren? Wees blij dat je kind naar huis mag!
Ze zijn niet scheutig met thuiszorg nee, maar dat kan vanuit het ziekenhuis al geregeld worden vaak. Je zou kunnen kijken of er met het ziekenhuis af te spreken is dat jullie samen gaan zoeken en dat Tyler thuiskomt zodra jullie de hulp hebben. Het gaat hier tenslotte niet om een volwassen persoon, maar om een kindje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Thuiszorg is idd ook een optie. Maar dit zal wel helemaal moeilijk te regelen zijn, zo voor de feestdagen. Dit moet nml via de gemeente, en daar zijn ze niet al te happig op. Ook na mijn operatie toen Ingrid net was bevallen van Kim kon ik geen thuiszorg krijgen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze zijn niet scheutig met thuiszorg nee, maar dat kan vanuit het ziekenhuis al geregeld worden vaak. Je zou kunnen kijken of er met het ziekenhuis af te spreken is dat jullie samen gaan zoeken en dat Tyler thuiskomt zodra jullie de hulp hebben. Het gaat hier tenslotte niet om een volwassen persoon, maar om een kindje.
(En als het inderdaad niet nodig is om in het ziekenhuis te zijn, sorry, dan zul je toch echt plaats moeten maken voor iemand die WEL het ziekenhuis nodig heeft, hoe vervelend het ook is. Je kan maar beter meewerken om een zo goed mogelijke oplossing te zoeken, dan om je hakken in het zand te zetten)
Tja, maar ik denk dat men in het ziekenhuis beter weet wat hij aan kan dan jullie, tenslotte zien zij hem 24 uur per dagquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maar hij begint nog maar net ietjes aan te komen. Vanmiddag dronk hij maar 10 cc ipv 40cc. Ik weet niet op deze leeftijd/gewicht hoeveel cc hij per fles moet hebben, maar het lijkt me weinig.
Ik denk dat hij nog te verzwakt is om naar huis te gaan. En dat het met een paar dagen beter zal gaan.
Maar goed, eerst maar het gesprek met de arts afwachten.
Wie weet wat thuiszorg kost?
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, maar ik denk dat men in het ziekenhuis beter weet wat hij aan kan dan jullie, tenslotte zien zij hem 24 uur per dag
Vaak wordt thuiszorg betaald uit speciale potjes. Maar dat kunnen ze je morgen in het ziekenhuis allemaal vertellen
O, maar dat weet ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als dat echt het enige is wel ja. Maar dat zullen we morgen wel horen.
Nou weet ik niet hoe een klysma werkt normaal. Maar dit schijnt een speciale te zijn. Met een slangetje in zijn anus en dan vloeistof erin spuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |