Dat komt omdat hij ging irriteren en niet goed bleef zitten.quote:Op zondag 21 december 2008 21:52 schreef Djeez het volgende:
Ohja, het mooiste nieuws was ik al weer vergeten! Zijn hoofdinfuus is er inmiddels uit, hij heeft er nu weer gewoon eentje in zijn arm!
Ik. Een theelepel pindakaas is voor mij namelijk al dodelijk....quote:Op maandag 22 december 2008 08:36 schreef fruityloop het volgende:
Thuis met de kerst zal wel niet lukken, maar hij houd zich maar kranig! En wie is er niet groot geworden met bammetjes pindakaas?
Dan heb ik mijn antwoord....quote:Op maandag 22 december 2008 08:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik. Een theelepel pindakaas is voor mij namelijk al dodelijk....
Hij doet het steeds beter. Waarschijnlijk wordt de melkdosis vandaag weer verhoogd naar 25. Maar ondanks alles deelde zij me vanochtend mee dat hij weer is afgevallen. Het is maar tien gram, maar toch...quote:Op maandag 22 december 2008 09:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn antwoord....Nog (leuk
) nieuws?
Hmm, op zo'n leeftijd schommelen gezonde kleintjes toch ook wel eens wat qua gewicht? Maar ik kan me wel voorstellen dat je zelfs bij 1 microgram je al weer het rambam schrikt...quote:Op maandag 22 december 2008 10:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hij doet het steeds beter. Waarschijnlijk wordt de melkdosis vandaag weer verhoogd naar 25. Maar ondanks alles deelde zij me vanochtend mee dat hij weer is afgevallen. Het is maar tien gram, maar toch...
Het komt vast allemaal goed Djeez (en Ingrid)quote:Op maandag 22 december 2008 10:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hij doet het steeds beter. Waarschijnlijk wordt de melkdosis vandaag weer verhoogd naar 25. Maar ondanks alles deelde zij me vanochtend mee dat hij weer is afgevallen. Het is maar tien gram, maar toch...
quote:Op maandag 22 december 2008 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik stel me voor dat op temperatuur blijven en wat actiever worden ook energie vergt, en dat het dus een beetje samenvalt?? Maar ja, da's ook maar psychologie biologie van de kouwe grond verder....
Twee zielen, een gedachte lieverd!quote:Op maandag 22 december 2008 12:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
We kregen net telefoon dat hij vanmiddag nar de medium care gaat!
We gaan zometeen die kant weer op. En verhuizen dan met zn allen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |