Hoeveel euro leverde dit nou op?quote:
0,0 euro.quote:Op maandag 22 december 2008 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeveel euro leverde dit nou op?
dames in de dopquote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zoek een klassiek strijkstuk wat vaak terugkomt in dames in de dop. Aangezien ik er net achter kom dat 't nergens terug is te zien zal 't wel onmogelijk zijn. Het nummer is er ook in een snelle uitvoering. Heb 't al gevraagd in 't TVtopic
.
Dat had ik gevonden ja, maar dacht dat 't een oud seizoen was. Thuis ff kijkenquote:Op maandag 22 december 2008 23:18 schreef morgane het volgende:
Ha Piet! Jij ook hier?
Is het niet handig als je hier opzoekt wanneer je het stuk gehoord hebt?
Als je dan zo'n nummer hoort wil je 't ook hebben ookquote:
Dat is de tune van het oude spelprogramma "Prijzenslag" met Hans Kazan, de Nederlandse versie van het Amerikaanse "The price is right" (dat dezelfde tune heeft).quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef DaanMenF het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben opzoek naar het nummertje/muziekje dat je op de achtergrond hoord bij : veiling Tv bij 3fm.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes daan
gevonden op wikipedia:quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is de tune van het oude spelprogramma "Prijzenslag" met Hans Kazan, de Nederlandse versie van het Amerikaanse "The price is right" (dat dezelfde tune heeft).
Misschien staat hij daar wel tussenquote:Theme Songs
The first theme song (used from 1956-1961) was an arrangement of Charles Strouse's "Sixth Finger Tune", originally written for Milton Scott Michel's 1956 play Sixth Finger in a Five Finger Glove. The second theme song (used from 1961-1965) was called "Window Shopping" and was composed by Bob Cobert. This theme was later used on another Goodson-Todman game, Snap Judgment.
The theme later found its way back to Bob Stewart's stable with the short-lived Bill Leyden/Larry Blyden-hosted You're Putting Me On.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:36 schreef tho606 het volgende:
Ik zoek een nummer. Ik weet alleen niet meer hoe de artiest of titel is.
In de videoclip van dit nummer is er een gozer op een city bike die door new york volgens mij pakjes rondbrengt. ik denk dat het ongeveer een jaar of 4 geleden vaak op tmf enzo. was.
Is het ook zo snel of een stuk langzamer?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Eigenlijk al sinds de zomer ben ik op zoek naar een nummer, het lijkt heel erg op
Alleen wordt in het nummer wat ik zoek iets gezongen als "ti(r)as carreira". Ik heb al ik weet niet wat gegoogled en ge-YouTubed maar ik kom er niet uit.
Wie me kan helpen ben ik heel erg dankbaar.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Eigenlijk al sinds de zomer ben ik op zoek naar een nummer, het lijkt heel erg op
Alleen wordt in het nummer wat ik zoek iets gezongen als "ti(r)as carreira". Ik heb al ik weet niet wat gegoogled en ge-YouTubed maar ik kom er niet uit.
Wie me kan helpen ben ik heel erg dankbaar.
Nummer in het begin is inderdaad ASTURIAS, van Isaac Albeniz (de hele cyclus heet Leyenda).quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef Plakstrip het volgende:
Nogmaals voor de duidelijk het gaat om het stuk dat je hoort op 1.33 minuten en weer vanaf 2.01 minuten in het filmpje. Weet iemand van welke componist dit is en hoe het stuk heet? Dat het stuk dat je in het begin van het filmpje hoort 'Leyenda' heet wist ik al (maar toch bedankt jusdorange).
Helaas, die is het niet... Het lijkt echt als twee druppels water op het liedje wat ik zoek, deze mix klinkt te anders. Maar toch bedankt voor het zoeken.quote:
Het is ook zo snel ja en het is idd heel irritant als je er niet op kunt komen. Ik weet het antwoord zelf ook nog steeds niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Is het ook zo snel of een stuk langzamer?
ik heb namelijk iets in mijn kop maar ik kan het nummer niet gevonden krijgen wat hier veel gedraaid is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |