'deze topic'quote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Meezoekpost
Kunnen we deze topic geen geld inzamelen voor Serious Request? Dat bijvoorbeeld iedereen die een nummer zoekt er bij zegt hoeveel hij/zij er voor over heeft? Minimaal 1 euro natuurlijk...
Shit, ik heb 'em ook gezien. Zo'n loper van karton die een kantoorvent achtervolgt en uiteindelijk insluit en dan gaat 'ie dansen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het clipje is opgenomen in Eindhoven en je ziet een soort van loper van karton. Het was op MTV vorige week. Het is een dancenummer (volgens mij met zang, maar ik weet het niet zeker).
Klinkt wel een beetje als Gary Jules - Mad Worldquote:Op zondag 21 december 2008 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet echt heeeeel weinig alleen het nummer is best bekend
het is met alleen een piano, en er wordt iets in gezongen ong zoals dit:
its a very very thing laaaahaaaaa
Dan ga ik voor deze:quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef MarBu het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als Gary Jules - Mad World
Bedankt.quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef MarBu het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als Gary Jules - Mad World
dees misschien?quote:Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef r100h het volgende:
Hallo!
Ik ben op zoek naar een uitgaans nummer, het werd gister gedraaid tijdens uitgaan,
een beetje een dance nummer/reggeaton en dan hoorde ik shakira geloof ik er ook tussendoor
iemand enig idee welke ik bedoel??
dank!! xx
Woodie guthrie - car songquote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef toma het volgende:
het nummer bij deze reclame
-edit-
het staat bij een comment:
Car Song van Woody Guthrie
quote:
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is het DJ Groover - Sweet Dreams feat. Elliotte Williams N'Dure (Deep Vocal Mix)quote:Op maandag 22 december 2008 16:48 schreef kebabkever het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Het werd gedraaid op dirty dutch door Roog! Vind hem zo goed klinken!
Brick 'n Lace - Never Never (Switch Remix)quote:Op maandag 22 december 2008 19:22 schreef David891 het volgende:
Ik zoek een house / electro nummer.
Heb stukje met telefoon opgenomen, dus de kwaliteit is kut.
http://www.musicuploader.(...)=274491229880403.mp3
Of als download http://www.megaupload.com/nl/?d=BOTLYERL als de bovenstaande niet werkt.
Dankje, dat is hem. Op ander forum al 3 dagen ofzo op antwoord aan het wachten, dus dacht probeer het hier eensquote:Op maandag 22 december 2008 19:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Brick 'n Lace - Never Never (Switch Remix)
Vaker hier vragen dusquote:Op maandag 22 december 2008 19:42 schreef David891 het volgende:
[..]
Dankje, dat is hem. Op ander forum al 3 dagen ofzo op antwoord aan het wachten, dus dacht probeer het hier eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |