maar we gaan dus dezelfde soort foto's zien van jou komend seizoen? Met de ellebogen over de grond, stepjes schrapend etc?quote:
ja, HOMOSquote:Op donderdag 18 december 2008 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawelnieuwe S60
zijn ook 4wielliefhebbers hiero
Elke week nieuwe kneeslidersquote:Op donderdag 18 december 2008 20:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
maar we gaan dus dezelfde soort foto's zien van jou komend seizoen? Met de ellebogen over de grond, stepjes schrapend etc?![]()
dat kun je nu niet af laten weten natuurlijk![]()
gewoon je knie tegen de tank houdenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Elke week nieuwe kneesliderswordt flink bijlenen bij IBG
Ja, het was wel het plan om de grens op te zoeken
quote:Op donderdag 18 december 2008 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Elke week nieuwe kneesliderswordt flink bijlenen bij IBG
Misschien kan ik dan is mee rijden mocht ik een SM hebben. (die ook loopt)quote:Ja, het was wel het plan om de grens op te zoeken
gewoon goeie kopequote:Op donderdag 18 december 2008 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon je knie tegen de tank houdenin het begin kon ik ook na elk weekend gaan shoppen
Lekkere bak hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawelnieuwe S60
zijn ook 4wielliefhebbers hiero
tiet is voor watjesquote:Op donderdag 18 december 2008 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of doe er een bonk titanium in, alleen dan is de verleiding om ze tegen het asfalt te drukken dan nog groter
C30 is idd leuk wagentjequote:Op donderdag 18 december 2008 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vond de C30 wel leuk :$ vooral toen ik er gratis in mocht rijden
quote:Op donderdag 18 december 2008 20:38 schreef Geerd het volgende:
Zo vorst voorspellingen zijn voorbij, morgenvroeg de 1200 maar weer is aanslingeren
Wat is dat danquote:Op donderdag 18 december 2008 22:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand verstand van platenspelers
[ afbeelding ]
is dit wat? of evt andere suggesties
juhquote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Wat is dat danIs zoiets voor maxi-cd's
/-XX-
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:41 schreef rib-1 het volgende:
Ik kan bij hotmail geen attachments openen, iemand anders ook last van?
Moet ik 'm meenemenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
juh![]()
in tilburg staat ie voor de beste prijs
Kweet.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
al vanaf 120 voor en 150 achter
Volgens mij zijn er servers niet bereikbaarquote:Op donderdag 18 december 2008 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kan bij hotmail op et moment niks uploaden
Heb je ze nog gebeld en je excuses aangebodenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht dat er geen topic waswel een PTA SC voor autofappers.
![]()
[..]
Kweet.
Had ze hier onder.![]()
150 is best wel breed voor een GS'je.
Meer iets voor een SV.
Que?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef rib-1 het volgende:
Heb je ze nog gebeld en je excuses aangeboden![]()
Het befaamde inspijkerbroekopsmopdefotovoordiebeetjevreemdemandiemijdesmverkochtfoto sletje.quote:
very nais - maar iets te duur voor mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:03 schreef rib-1 het volgende:
Nu speciale actie op de Speed Triple 1050 modeljaar 2009 in de kleur Matt Black
[ afbeelding ]
Zard E-keur RVS demper
korte kentekenplaat houder
achterlicht met richting aanwijzers
carbon fiber voorspatbord
carbon fiber achterspatbord
carbon fiber kettingscherm
carbon fiber remleiding geleider
duo voetsteun finisher
uitlaat demper finisher
cash bars (frame en wielen)
Metzeler Sportec M3 banden
Complete prijs nu ¤ 14.990,-
Oef
als je niet rijdt slijten ze niet neequote:Op donderdag 18 december 2008 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het befaamde inspijkerbroekopsmopdefotovoordiebeetjevreemdemandiemijdesmverkochtfoto sletje.
Over de MPP's, heb ze zelf onder de ZXR liggen, krengen slijten absoluut niet op zo'n lichte motor dus voor de levensduur hoef je het niet te laten. Mijn redenering om ze te nemen ipv toerbanden was dat ik toerbanden voor grote mensen motoren nooit warm zou krijgen op mijn hok en dat met de MPP's wat makkelijker zou gaanBevallen overigens goed maarjeh ik kan dan ook niet rijden
Welke bank heb je overvallenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:03 schreef rib-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Zard E-keur RVS demper
duo voetsteun finisher
uitlaat demper finisher
Oef
Lijkt mij ook... volgens mij zit er een 130 achter op de gs....quote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht dat er geen topic waswel een PTA SC voor autofappers.
![]()
[..]
Kweet.
Had ze hier onder.![]()
[ afbeelding ]
150 is best wel breed voor een GS'je.
Meer iets voor een SV.
very naisquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:03 schreef rib-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Zard E-keur RVS demper
duo voetsteun finisher
uitlaat demper finisher
Oef
150 past ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook... volgens mij zit er een 130 achter op de gs....
[..]
very nais
Het past, maar is het goed?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
150 past ookheb het al eerder gezien
Als het niet bevalt, wordt het gewoon een heul dure burnoutquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het past, maar is het goed?![]()
Powers zijn al vrij 'puntig' en dit rek je nog verder op met een te kleine velg.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Takke Postbank. Hierrrr met die spaarcentjes.![]()
quote:[..]
Zal zwaar trappen.
Alles in verhouding tot de fiets eh.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het stelt toch ook niks voor man, zon BT45 in 130 breed,
[ afbeelding ]
dus jij bent er ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
Takke Postbank. Hierrrr met die spaarcentjes.![]()
dan moet ik de TLR weer gaan poetsen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus jij bent er ook13u @ dome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
ikkuh niej.quote:
En als wij hem nou voor je poetsenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
ikkuh niej.
Straks rijd ik m plat.![]()
daarnaast is me achterband dan ook veels te snel op.
en een nieuwe achterband betalen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En als wij hem nou voor je poetsen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
en een nieuwe achterband betalen?
Of zal ik een slick erop leggen?![]()
op welke dag willen jullie rijden dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]zeg, nou moet je niet te gortig worden
een hamburger oké....
wat praat je dan met je poetsen, koekwausquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zondag heb ik een date![]()
Enne morgen geen tijd, en de rest vd week ben ik werken
tsja, ik denk zorg gewoon dat jij komt en dan mogen de andere poetsenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat praat je dan met je poetsen, koekwaus
Wel vetter, BT090 wordt ook door Motor Magazine geadviseerd boven de BT45 las ik vandaag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier bijvoorbeeld, een 150er BT 090
Duurt tegenwoordig 4-5 dagen inplaats van maar eentje en (was al) NIET in het weekend.quote:
Inderdaad, toch leuk als je met wat vrienden min of meer tegelijk je motorrbw haaltquote:
Gaaf. Kan niet wachten tot mijn 21e verjaardag, nog enkele maandjes. Ik wil graag op vol afrijden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Inderdaad, toch leuk als je met wat vrienden min of meer tegelijk je motorrbw haaltDeze is ook goed gelukt, hadden alleen pics met 3 personen er steeds op:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
met mooi weer ook, tenzij de GS olie lekt dan stap ik op zwaar he
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:08 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Daar was die weer, Frits![]()
leuke beestjes zijn datquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:08 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Daar was die weer, Frits![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker warmalleen scheidregen
![]()
hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En die vuile beunkoe is trouwens ook niet weg te trappen he.
Lijkt op een blijvertje.![]()
![]()
Alleen jammer datíe net doet alsof hij vrienden heeft.
Beetje paintén en dan lijkt het net een groepsfoto.
Zo leer je vrinden kennen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lijkt me niet goed voor de gewichtsverdeling![]()
quote:TigerT schreef op 20 december 2008
en daarnaast heeft m'n Tiger één minuscuul klein minpuntje. rear suspension is not WB-resistant![]()
![]()
Morgen heb ik een sociale dag gepland.quote:morgen mss beter weer![]()
Neppert.quote:
quote:Hoogste boete: boete50 euro, fietsen door rood
quote:Lid van een motorclub, en zo ja welke: Telt MF?
quote:
duo wheeliesquote:Heb trouwens bij Hiesj achterop gezeten toen we de Trophy gingen hen.
GIng perfect.![]()
Wheelies op de snelweg wel iets zwaarder.![]()
![]()
oh, motorstekquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
Heb trouwens bij Hiesj achterop gezeten toen we de Trophy gingen halen.
GIng perfect.![]()
[..]
Neppert.![]()
[..]
[..]
En toen was het gelijk over.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:trouwens in de zomer nog met een chickah als duo maar tis gewoon 10xniks
en zij woog amper 60kg
quote:duo wheelieswilde ik ook probben maar vond zij niet zo'n goed idee
Keek net pas eigenlijk. Google grappige foto hield op bij je moeder.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh, motorstekdie moet ik ook nog updaten ja... Inmiddels het is een 60 euro voor te hard rijden op een 80weg
wel vlak erna maar had er niets mee te makenquote:
njah dat wel maar ze zou me tikken in mijn zij als ik te hard ging...ze bleef maar tikkenquote:![]()
Ik vond het altijd wel gezellig.
Zeker met SF, die wilde altijd in het bos stoppen.![]()
Hahahaaa, heb ook eens zoiets gehad.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
njah dat wel maar ze zou me tikken in mijn zij als ik te hard ging...ze bleef maar tikkenik niet eens half gas rijden
Staat tie nu nog ergens op de snelweg of??quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hej
anders zet je je boedelbak goed vast
Morgen wel redelijk weer zo te zien, in tegenstelling tot volgende week, wanneer het weer koud isquote:
Als je de zin kan opbrengen om je accu in te bouwen..quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Morgen wel redelijk weer zo te zien, in tegenstelling tot volgende week, wanneer het weer koud is![]()
Had alleen morgen gereserveerd voor slapenMisschien 's middags een klein ritje doen
Tenminste, moet ik wel minder last hebben van m'n rug
gisteren wat verrekt ofzo
Been there, done that.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:43 schreef vannelle het volgende:
Hahahaaa, heb ook eens zoiets gehad.
Mijn vrouw zat bij mij achterop en we reden ongeveer 180 km/h. Ik voelde haar ook tikken maar heb het "langzaam aan gebaar" niet gezien.
Ik dacht dat ze me aanmoedigde om nóg harder te gaan.![]()
Ik was blij dat ik mijn helm nog op had na het afstappen.
Is ook een punt jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je de zin kan opbrengen om je accu in te bouwen..![]()
Been there, done that.![]()
![]()
Stond ik ff stil, liep ze weg en ging een taxi bellen.
Wb had geduld, waait wel weer over.![]()
Ik zet 100 euro op geen zin in.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:16 schreef Roderick2085 het volgende:
Is ook een punt jaHij staat al wel aan de optimate
![]()
Die hards.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben bedje opzoekenDiehars morgen veel plezier met rijden
vindie fijn ja...quote:Op zondag 21 december 2008 00:02 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, Worldbeater. Ik zie zo in je avatar dat je je CR aantrapt.
Kun je zo'n machine ook een beetje fatsoenlijk als dagelijkse machine gebruiken, qua onderhoud? Of mag je na 20 uur alweer de zuiger vervangen?
Moet je aan Makster vragen, die heeft hem overgenomenquote:Op zondag 21 december 2008 00:02 schreef Geqxon het volgende:
Kun je zo'n machine ook een beetje fatsoenlijk als dagelijkse machine gebruiken, qua onderhoud? Of mag je na 20 uur alweer de zuiger vervangen?
wat isser te doen in Gorkumquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh, das de andere kant op dan waar ik heen ga morgen... Gorinchem
batsen!quote:Op zondag 21 december 2008 08:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
wat isser te doen in Gorkum
Op de weg schijnt het na 50 uur te mogen, maar de 500 staat bekend om scheurende zuigers.quote:Op zondag 21 december 2008 00:02 schreef Geqxon het volgende:
Op vakantie met een lekker wijf ..quote:Op zondag 21 december 2008 10:51 schreef bvvt het volgende:
bvvt is 14 dagen niet in dit topic te vinden
Goeie feestdagen voor een ieder en zo
De CR is eigenlijk ook maar een lelijk hokquote:Op zondag 21 december 2008 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op de weg schijnt het na 50 uur te mogen, maar de 500 staat bekend om scheurende zuigers.
Do not push your luck.![]()
[ afbeelding ]
Tegelijkertijd had ik de KLX viertakki.![]()
[ afbeelding ]
Maar met de CR ook wel eens twee motormeets gedaan van 150 km elk.![]()
[..]
Op vakantie met een lekker wijf ..![]()
![]()
Den Haag welkom terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Het leek me al geen beginnersfiets, en zo te horen ook al geen woon-werk fiets.quote:Op zondag 21 december 2008 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op de weg schijnt het na 50 uur te mogen, maar de 500 staat bekend om scheurende zuigers.
Do not push your luck.![]()
[ afbeelding ]
Tegelijkertijd had ik de KLX viertakki.![]()
[ afbeelding ]
Maar met de CR ook wel eens twee motormeets gedaan van 150 km elk.![]()
[..]
Op vakantie met een lekker wijf ..![]()
![]()
Den Haag welkom terug.
Gedeeltelijk goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zet 100 euro op geen zin in.![]()
[..]
Die hards.Is een gevalletje enkelvoud. OPM wordt een loner.
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 10:51 schreef bvvt het volgende:
bvvt is 14 dagen niet in dit topic te vinden
Goeie feestdagen voor een ieder en zo
Jij ookquote:
quote:Circuit des Ecuyers in Frankrijk. Het circuit is gelegen tussen Reims en Parijs zo'n 360km van de Nederlandse grens en is zeer gemakklijk aan te rijden. Circuit des Ecuyers is pas geopend op 1 oktober 2007 en met een lengte van 3500 meter en maar liefst 17 bochten is dit een zeer technisch en uitdagend circuit. Een een geweldige aanwinst op ons bestaande programma en voor maar 99,- euro kun je de hele dag rijden !!!
tis eik een oudjequote:Op zondag 21 december 2008 20:44 schreef Geerd het volgende:
iedereen ook altijd met die nieuwe avaters net aangewend hebben ze weer een ander
![]()
![]()
![]()
Lichaam en geest zijn 1.quote:Op zondag 21 december 2008 13:56 schreef Roderick2085 het volgende:
Gedeeltelijk goedRug is ook nog niet echt lekker
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lichaam en geest zijn 1.
Geen zin resulteert in lichamelijk ongemak. [ afbeelding ]
Yea, bij de welbekende organisatiequote:
Matig..quote:De Wave remschijven hebben geen binnenring meer en zijn rechtstreeks op de naaf gemonteerd
congratsquote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef Cocktailprikker het volgende:date was geslaagd, net pas terug
oh en de GS deed ineens 180, tot de nokkenaskettingspannerbout ( 54 x woordwaarde) los liep bij Tiel?
merkte al op dat mijn pookje zo glad werd... Nouja ben heel thuis gekomen
)
lijkt mij wel watquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Cageon het volgende:
Yea, bij de welbekende organisatie![]()
Interesse erin? met zijn 2 is t misschien nog te betalen (de benzine)
quote:Op maandag 22 december 2008 07:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijkt mij wel watis wel weer een MM-baan denk ik
je hoeft iig niet stil te zitten en 3.5km is toch niet verkeerdquote:3500 meter en maar liefst 17 bochten
Wegen hetzelfde of zelfs iets meer dan de ori.quote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef Cageon het volgende:
hmm
B-One braking wielen + schijven
Die kan ik wel gebruiken!
nie duur.![]()
2.500.quote:Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef Cageon het volgende:
als iemand nou ff de TLR hier overkoopt kan ik een mooi setje wielen kopen.
Moto Morini.quote:Op maandag 22 december 2008 07:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijkt mij wel watis wel weer een MM-baan denk ik
Dat heet onderbewustzijn.quote:Op zondag 21 december 2008 22:50 schreef Roderick2085 het volgende:Beetje jammer alleen dat het lichamelijk ongemak in dit geval eerder aanwezig was dan de geen zin
als regen velgen prima. daarnaast kosten de ori's (2e hands) al meer :pquote:Op maandag 22 december 2008 14:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wegen hetzelfde of zelfs iets meer dan de ori.
Schijven passen alleen op deze velgen, en zijn nagenoeg ommogelijk te wisselen.![]()
[..]
2.500.![]()
is ook zoquote:Op maandag 22 december 2008 09:00 schreef Cageon het volgende:
je hoeft iig niet stil te zitten en 3.5km is toch niet verkeerd
Moet wel ff kijken hoor, ben bang dat t financieel wat lastig is
kut he? Om ontspannen te staanquote:Op maandag 22 december 2008 09:39 schreef Cageon het volgende:
dat flowboarden is trouwens wel tof, maar het voelt nu volgens mij hetzelfde als dat ik gister een flink ongelukje heb gehad
Mijn nek spieren / rug / armen.
wel goed punt.quote:Op maandag 22 december 2008 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is ook zo![]()
99E is best te doen op zich, alleen een overnachting met die afstand is wel beter eik
evt kunnen we met mijn auto gaan (diesel)
Dat ging me nog wel redelijk af, en kon het zelfs nog wel is sturenquote:Op maandag 22 december 2008 20:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
kut he? Om ontspannen te staan
morguhquote:Mogguh
picsquote:Op maandag 22 december 2008 20:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat ging me nog wel redelijk af, en kon het zelfs nog wel is sturen![]()
Alleen soms stond ik haaks op de baan, en dan hield ik t ook nog ff vol, tot ik achterstevoren stond
![]()
![]()
Het draaien van het board kon ik soms niks aan doen leek het wel.![]()
[..]
morguh
het was een bedrijfsuitjequote:Op maandag 22 december 2008 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pa ziek.
Of wilde mamma quality time.
moet mijn huidige wel weg zijn tegen die tijdquote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Cageon het volgende:
wel goed punt.![]()
Mên, ik ga morgen ff bellen of ze de TLR willen kopen/inruillen.
1 overnachting vooraf lijkt me dan?
probleempje, is dan donderdag op vrijdag..quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moet mijn huidige wel weg zijn tegen die tijddeze heeft namelijk geen trekhaak..maar dat moet wel lukken hoop ik
yup vooraf lijkt mij ook
ehhquote:Op maandag 22 december 2008 20:56 schreef Cageon het volgende:
probleempje, is dan donderdag op vrijdag..
5 uur rijden met de auto (zonder aanhangerquote:
1,5 dag vrij tochquote:Op maandag 22 december 2008 21:00 schreef Cageon het volgende:
5 uur rijden met de auto (zonder aanhanger), dan moeten we 2 dagen vrij kunnen krijgen...
weet niet of ze dat met afstuderen zo tof vinden.
Zou idd nog net kunnen misschien.quote:Op maandag 22 december 2008 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1,5 dag vrij tochdo-middag vertrekken
goede plannen zijn er genoegquote:Op maandag 22 december 2008 21:00 schreef Cageon het volgende:
misschien centen beter besparen en gebruiken om 3 dagen achter elkaar te gaan racen in de vakantie.![]()
die prijs doet er eigenlijk ook niet meer toe als je ziet dat je ook nog moet overnachten en heen en terug rijdenquote:Op maandag 22 december 2008 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is toch weer een ander zirkwie, benieuwd hoe het daar is dus wmb de moeite wel waarddat en de gunstige prijs voor dagje knallen
goede plannen zijn er genoegalleen wel ff sparen idd
njah was de prijs 60-80 hoger was dat toch de overnachtingquote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
die prijs doet er eigenlijk ook niet meer toe als je ziet dat je ook nog moet overnachten en heen en terug rijden![]()
[..]
![]()
![]()
als t aan mij lag reed ik DSB![]()
Of je gaat in NL rijden, dan scheelt het best een beetjequote:Op maandag 22 december 2008 21:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
njah was de prijs 60-80 hoger was dat toch de overnachting
welkomquote:Op maandag 22 december 2008 21:25 schreef stinkie het volgende:
Kijk nou wat ik vind. Een motorrijders topic.
Hoi, ik ben stinkieIk heb een FZR.
![]()
![]()
hehe dat sowiesoquote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
Of je gaat in NL rijden, dan scheelt het best een beetje
1 tankje maarquote:Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hehe dat sowiesomaar met diesel op en neer is 1 volle tank..al met al best te doen wmb
350 km enkele reis tochquote:
500km vanaf arnhemquote:Op maandag 22 december 2008 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
350 km enkele reis tochok je sleept wat mee maar je rijdt ook niet harder dan 90km/h..normaal met een volle tank 800 km. en dat met de huidige dieselprijs van 0,93E/l.
Waarom komt er bij mij gelijk een stereotype naar boven.quote:Kan ook geruild worden tegen: (2 Gilera runner 50cc , 180cc,Italjet dragster 180cc, yamaha banshee,Raptor, sea doo, Harley's).
waarom kom je daar mee hier?quote:Op maandag 22 december 2008 22:13 schreef Geqxon het volgende:
Bij een advertentie van een fors verchroomde GSX-R 1100:
[..]
Waarom komt er bij mij gelijk een stereotype naar boven.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iets meer danbrandstof is iig geen vermogen
voor de auto dan
pics or it didn't happen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat dit topic in mijn MyAT staat.
kga morgen motorzaak bellen voor de TLR.quote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mail maar als het definitief door kan gaan
Ola advanced motorrijder!quote:Op maandag 22 december 2008 21:25 schreef stinkie het volgende:
Kijk nou wat ik vind. Een motorrijders topic.
Hoi, ik ben stinkieIk heb een FZR.
![]()
![]()
Je hebt ze nog nooit hoeven gebruiken.quote:halflive schreef op 21 december 2008 @ 17:46
Als je meer dan 100 pk nodig hebt, kan je niet motorrijden.
logischquote:Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
kga morgen motorzaak bellen voor de TLR.
eea zal daar van af hangen denk ik...
wil eigenlijk ook niet riskeren dat ik races in de ZAC niet kan rijden omdat ik geld heb uitgegeven aan een circuitdag.
Er staat ook een Busa met verlengde brug op Marktplaats.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij heb wel gelijkquote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ola advanced motorrijder!![]()
![]()
[..]
Je hebt ze nog nooit hoeven gebruiken.![]()
Ik weet niet of een monteur zo'n goede verzekering heeft.quote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef Cageon het volgende:
nou met zo'n taxatie rapport zou ik hem snel in de fillestijnen rijden als ik er nog geen 5k voor zou kunnen krijgen
Vandaar jij eigenlijk aan een CBR600 genoeg had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In september voorvorkkeerringen vervangen en op de terugweg band lek gereden. STaat nu nog steeds met platte band stil. Volgende week de stalling en dan word ik mooi-weer rijderquote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ola advanced beginnend motorrijder!![]()
![]()
[..]
quote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er staat ook een Busa met verlengde brug op Marktplaats.
Maar goed, dat is teveel van de goede peeekaaas.
Hier een mooie bike voor je.
Roze Suzuki GT750 wat voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet compenseren, dat snap je wel natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet of een monteur zo'n goede verzekering heeft.![]()
Zwarte GSX-R1000 2006 met 10.000 km voor 7.250. Wordt je al hebberig?![]()
EN voor Rib-i een Buell Cyclone voor 4.450.
[..]
Vandaar jij eigenlijk aan een CBR600 genoeg had.
Waarom dan toch een 1.000.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:
misschien staat de data op t andere sd-tjequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:38 schreef Cageon het volgende:
graf MMC shizzle om uit te lezen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
misschien staat de data op t andere sd-tje![]()
zeker nooit voluit acc'enquote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
Die Halflive denkt dat iedereen zoals hij rijdt.
Half afwezig sikkeneurend op een zondagmiddagritje met de bejaardenclub.
Hopelijk start die dan nog voor DE voorjaarsmeet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef stinkie het volgende:
In september voorvorkkeerringen vervangen en op de terugweg band lek gereden. STaat nu nog steeds met platte band stil. Volgende week de stalling en dan word ik mooi-weer rijder
Ding is heel waat meer waard.quote:
Zelfs ik kwam op Zandvoort in drie versnellingen al veel te snel in de toerenbegrenzer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
zeker nooit voluit acc'en
waarquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
Hopelijk start die dan nog voor DE voorjaarsmeet.![]()
![]()
![]()
dat heb je nogal snel daarquote:Zelfs ik kwam op Zandvoort in drie versnellingen al veel te snel in de toerenbegrenzer.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
misschien staat de data op t andere sd-tje![]()
aanstellerquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op zolder bij PimbaH.![]()
![]()
[..]
Geen Moto Morini baan.
Met zware 2-takt machines heb jij wel ervaring.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
Ding is heel waat meer waard.Helaas geen plek.
Edit. zag alleen de rode.![]()
Wel gaaf die roze ook.
![]()
quote:
Is maar een kreet denk ik.. 100 pk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef Geqxon het volgende:
Met zware 2-takt machines heb jij wel ervaring.
100pk!
En een GPX600R uit 1993 voor 500 euro, kleppen net gegesteld.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
WB, staat nu op het YZF-forum een YZF 750 te koop voor 1000 euro. Leuk voor erbij?
Die excenters zijn ook nog geborgd met een circlip.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:21 schreef Geerd het volgende:
De bouten waarmee je de ketting stelt, kan ik die beetje invetten met olie tegen roest of is dat onverstandig met los trillen?
technische banen ehhquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
Lees Mickey Mouse baan trouwens.Die liggen me al helemaal niet.
je bent wel een miepert, je hebt een toer motor straks, daar kan je toch best mee rond komen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lees Mickey Mouse baan trouwens.Die liggen me al helemaal niet.
In november startte die nog, dus alle tijd om de accu te laden en de band te vervangenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hopelijk start die dan nog voor DE voorjaarsmeet.![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef -XX- het volgende:
Of een Coffee Royale Hertog schepijs meet.
DAMN. Dat ijs is is.... geen woorden voor.
Met die trage 1200 cc toerbak wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:13 schreef Cageon het volgende:
je bent wel een miepert, je hebt een toer motor straks, daar kan je toch best mee rond komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag ook niet met volle mond praten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef -XX- het volgende:
Of een Coffee Royale Hertog schepijs meet.
DAMN. Dat ijs is is.... geen woorden voor.
you name it.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weer druk hier
wanneer is de HC-meet![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met die trage 1200 cc toerbak wel natuurlijk.![]()
Bakker Barracuda. Wèl het goede blok.
Daar ben ik al is wezen kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toen was die alleen nog een tikkeltje duurder.
Niet gedaan ivm de beperkte mogelijkheden, was wel een beetje verliefd.
o, toen zat er nog een reserve blok bij, nu dus niet meer![]()
ziet er minder uit in het echt dan op die foto's ook.![]()
*editquote:> Advertentietitel: Bakker Barracuda
> Prijs: € 6.750,00
[ Bericht 6% gewijzigd door Cageon op 24-12-2008 00:03:57 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Jij heb't geen Kawa.quote:Op woensdag 24 december 2008 07:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
vandaag zouden de data bekend zijn
[ afbeelding ]
quote:
Dat vermoeden had ik ook.quote:[..] beperkte mogelijkheden [..] ziet er minder uit in het echt dan op die foto's ook.![]()
nou wees er maar trots op, de kwaakquote:
qftquote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
nou wees er maar trots op, de kwaak
vanmiddag met de borrelquote:Op woensdag 24 december 2008 10:47 schreef ikookhier het volgende:
MorgenGa me vanavond volledig vol gooien met drank
/geerd
je moet ook nog naar huis rijden ehquote:Op woensdag 24 december 2008 12:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vanmiddag met de borrel![]()
WB komt overal vanafquote:Op woensdag 24 december 2008 13:00 schreef Cageon het volgende:
Potentieel vervanger voor de TLR(en dan bedoel ik t t type, WR450 F, niet specifiek die op de foto)
[ afbeelding ]
Vraag me alleen af of je sneller van zo'n WR af komt, als van de TLR. (misschien weet WB dat?)
Gaat het er nou om hoe snel je er af komt, of hoeveel 't op levertquote:Op woensdag 24 december 2008 13:00 schreef Cageon het volgende:
Potentieel vervanger voor de TLR(en dan bedoel ik t t type, WR450 F, niet specifiek die op de foto)
[ afbeelding ]
Vraag me alleen af of je sneller van zo'n WR af komt, als van de TLR. (misschien weet WB dat?)
denk dat het moeilijker is om vd TLR af te komenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:00 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
beiden.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gaat het er nou om hoe snel je er af komt, of hoeveel 't op levert
dat vermoeden had ik ook, de TLR kan ik wel inruilen op zo'n fiets...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk dat het moeilijker is om vd TLR af te komenis echt een liefhebbersfiets
speelfietsen zijn altijd wel in trek
pimbquote:Op woensdag 24 december 2008 14:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en nog wel 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de inruilprijs schrik je wellicht.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef Cageon het volgende:
dat vermoeden had ik ook, de TLR kan ik wel inruilen op zo'n fiets...
Ff mee spelen en dan de deur uit. oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je TLR.
Waarom zo snel wat anders.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en nog wel 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een historie.
En die laatste was toch een keiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kon gelijk oversteken voor een 2004 of 2005.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van de inruilprijs schrik je wellicht.![]()
Hm, daar heb je ook een punt.quote:En een CBR600 verkoop je na inruil nog sneller.![]()
Nouja.. verwend, heb geluk bij een ongeluk.quote:WR is toch wel weer lastiger dan een KTM 640.![]()
Maar je bent jong en je wil wat bent zwaar verwend.![]()
quote:Ik geef wel een inruilprijsDoe is gek en PM is, misschien is het wel interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je TLR.![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
ik bedoelde de reflector van de eerstequote:
Is dat geen slotquote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik bedoelde de reflector van de eerste
neuhquote:Op woensdag 24 december 2008 17:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Zit iedereen alweer aan de goermet ofzo
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Chocola met koffie, frietjes met een hamburger, ijsje, koffie met een gevulde koek.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Die van mij was 2 jaar geleden al maar vier rooien.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef Cageon het volgende:
Doe is gek en PM is, misschien is het wel interessant.
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:48 schreef Geerd het volgende:
Kan ik daar weer paar jaar mee verder?
Wel als er een voeding en een kast bij zitquote:Op woensdag 24 december 2008 17:48 schreef Geerd het volgende:
Intel Quad core Q8200
Nvidia N9500GT 512mb
4gbddr2 800mhz
500gbsata 7200
700,-
Was in onderdelen leverbaar zodat er eventueel nog een zwaardere videokaart in kan.
Kan ik daar weer paar jaar mee verder?
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Chocola met koffie, frietjes met een hamburger, ijsje, koffie met een gevulde koek.
Over iets meer dan een uurtje komt vriendinnetje uit haar werk, dan gaat we echt avondeten.![]()
quote:Die ander shit is morgen en overmorgen pas.![]()
Net een ER6 met ABS gezien voor 4.450.
Jup ook nogquote:Op woensdag 24 december 2008 17:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel als er een voeding en een kast bij zit
mjehquote:Op woensdag 24 december 2008 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die van mij was 2 jaar geleden al maar vier rooien.
Dus ik denk niet interessant.![]()
Zal wel goed zijn, maar een compie is geen investering voor jaren.quote:
Manders Zutphen.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
waar te koop![]()
(niet dat ik weet wat er nog meer voor die prijs te halen is.)
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal wel goed zijn, maar een compie is geen investering voor jaren.
Internet blijft wel lopen natuurlijk.![]()
Voor de rest zou ik een onderzoek moeten doen naar de beste koop, zit al jaren niet meer in die shit.![]()
![]()
Maar het verdient goed verder .. conducteur.![]()
Hoeveel bekeuringen al?
Ik ben niet zoon NSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar 3 terechte nu![]()
Fok!MC SC deel 874 Heerlijk avondje is gekomen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Geerd op 24-12-2008 18:21:57 ]Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |