maar we gaan dus dezelfde soort foto's zien van jou komend seizoen? Met de ellebogen over de grond, stepjes schrapend etc?quote:
ja, HOMOSquote:Op donderdag 18 december 2008 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawelnieuwe S60
zijn ook 4wielliefhebbers hiero
Elke week nieuwe kneeslidersquote:Op donderdag 18 december 2008 20:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
maar we gaan dus dezelfde soort foto's zien van jou komend seizoen? Met de ellebogen over de grond, stepjes schrapend etc?![]()
dat kun je nu niet af laten weten natuurlijk![]()
gewoon je knie tegen de tank houdenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Elke week nieuwe kneesliderswordt flink bijlenen bij IBG
Ja, het was wel het plan om de grens op te zoeken
quote:Op donderdag 18 december 2008 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Elke week nieuwe kneesliderswordt flink bijlenen bij IBG
Misschien kan ik dan is mee rijden mocht ik een SM hebben. (die ook loopt)quote:Ja, het was wel het plan om de grens op te zoeken
gewoon goeie kopequote:Op donderdag 18 december 2008 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon je knie tegen de tank houdenin het begin kon ik ook na elk weekend gaan shoppen
Lekkere bak hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawelnieuwe S60
zijn ook 4wielliefhebbers hiero
tiet is voor watjesquote:Op donderdag 18 december 2008 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of doe er een bonk titanium in, alleen dan is de verleiding om ze tegen het asfalt te drukken dan nog groter
C30 is idd leuk wagentjequote:Op donderdag 18 december 2008 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vond de C30 wel leuk :$ vooral toen ik er gratis in mocht rijden
quote:Op donderdag 18 december 2008 20:38 schreef Geerd het volgende:
Zo vorst voorspellingen zijn voorbij, morgenvroeg de 1200 maar weer is aanslingeren
Wat is dat danquote:Op donderdag 18 december 2008 22:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand verstand van platenspelers
[ afbeelding ]
is dit wat? of evt andere suggesties
juhquote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Wat is dat danIs zoiets voor maxi-cd's
/-XX-
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:41 schreef rib-1 het volgende:
Ik kan bij hotmail geen attachments openen, iemand anders ook last van?
Moet ik 'm meenemenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
juh![]()
in tilburg staat ie voor de beste prijs
Kweet.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
al vanaf 120 voor en 150 achter
Volgens mij zijn er servers niet bereikbaarquote:Op donderdag 18 december 2008 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kan bij hotmail op et moment niks uploaden
Heb je ze nog gebeld en je excuses aangebodenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht dat er geen topic waswel een PTA SC voor autofappers.
![]()
[..]
Kweet.
Had ze hier onder.![]()
150 is best wel breed voor een GS'je.
Meer iets voor een SV.
Que?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:18 schreef rib-1 het volgende:
Heb je ze nog gebeld en je excuses aangeboden![]()
Het befaamde inspijkerbroekopsmopdefotovoordiebeetjevreemdemandiemijdesmverkochtfoto sletje.quote:
very nais - maar iets te duur voor mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:03 schreef rib-1 het volgende:
Nu speciale actie op de Speed Triple 1050 modeljaar 2009 in de kleur Matt Black
[ afbeelding ]
Zard E-keur RVS demper
korte kentekenplaat houder
achterlicht met richting aanwijzers
carbon fiber voorspatbord
carbon fiber achterspatbord
carbon fiber kettingscherm
carbon fiber remleiding geleider
duo voetsteun finisher
uitlaat demper finisher
cash bars (frame en wielen)
Metzeler Sportec M3 banden
Complete prijs nu ¤ 14.990,-
Oef
als je niet rijdt slijten ze niet neequote:Op donderdag 18 december 2008 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het befaamde inspijkerbroekopsmopdefotovoordiebeetjevreemdemandiemijdesmverkochtfoto sletje.
Over de MPP's, heb ze zelf onder de ZXR liggen, krengen slijten absoluut niet op zo'n lichte motor dus voor de levensduur hoef je het niet te laten. Mijn redenering om ze te nemen ipv toerbanden was dat ik toerbanden voor grote mensen motoren nooit warm zou krijgen op mijn hok en dat met de MPP's wat makkelijker zou gaanBevallen overigens goed maarjeh ik kan dan ook niet rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |