triest volk al die kakkerlakken. Supporters die een 3de klasser amateurvoetbal uit Schubbekutteveen niet eens waard zijn.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wehe!
Mocht dat gebeuren rijd ik persoonlijk naar de kuip toe om daar een kratje jupiler te brengen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:49 schreef Pupp3t het volgende:
Feyenoord.
Das toch die club die volgend jaar 1ste divisie speelt ?
houd de club toch lekker in het nieuws..quote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Voetballen kan Feyenoord niet.
Gelukkig hebben we de randzaken nog!
Idd.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Voetballen kan Feyenoord niet.
Gelukkig hebben we de randzaken nog!
Precies.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
houd de club toch lekker in het nieuws..
Dat dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij ooit de verkeerde tegenkomt en niet zoveel geluk hebt als die Pool.
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woordquote:Op donderdag 18 december 2008 17:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren rijd ik persoonlijk naar de kuip toe om daar een kratje jupiler te brengen.
feyenoord zal zich wel handhaven.
Idd, net als dat blaag bij Feyenoord - Ajax. Wat een suffert.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef Houniet het volgende:
Je gaat toch ook niet met je sufkop tussen het uitpubliek zitten? Tegen Volendam oké, maar tegen Feyenoord.
Dan ben je gewoon dom, écht dom.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, net als dat blaag bij Feyenoord - Ajax. Wat een suffert.
Moet je in Duitsland of Amerika kijken daar loopt en zit iedereen door elkaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef Houniet het volgende:
Je gaat toch ook niet met je sufkop tussen het uitpubliek zitten? Tegen Volendam oké, maar tegen Feyenoord.
Lech Poznan en Feyenoord zijn ook echt aartsrivalenquote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef Houniet het volgende:
Die vent kan ook verkeerd terecht komen en z'n nek breken. Lachen man!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het in de categorie belletje lellen vallen.
Ik kan zulke acties wel waarderen.
Idd. Als Pool zijnde moet je toch wel ff achter je oren krabben waarom je in godsnaam in een Feyenoord vak gaat zitten. Domme idioten dat het zijn.quote:
En die Feyenoorders zijn volkomen normaal dat ze iemand de gracht in gooien. Flikker toch op zeg. Dat je als Ajacied daar niet gaat zitten, begrijpelijk, maar een Poolse stucadoor die een keer z'n team kan zien spelen zou wmb geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd. Als Pool zijnde moet je toch wel ff achter je oren krabben waarom je in godsnaam in een Feyenoord vak gaat zitten. Domme idioten dat het zijn.
Ja, stel je voor zeg.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Pool zijnde moet je toch wel ff achter je oren krabben waarom je in godsnaam in een Feyenoord vak gaat zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |