Ja, dan zijn die films misschien wel wat voor jouquote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou van KOMEDIE, humor, lachen!
Ligt eraan wat voor een thriller he. Zo'n horror/thriller waar je constant tegen het plafond schiet als er iets engs gebeurd, daar hou ik ook niet vanquote:Op donderdag 18 december 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja we gingen de vorige keren enge films kijken maar dat is ook geen succes
ik ben echt het type trillend rietje tijdens zo'n film!
Ja, die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 18 december 2008 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
White Chicks is wel iets voor jou
Ook een erg toffe filmquote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef IQM het volgende:
Maar The Holiday dus, Bt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze maar sportief zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat geeft toch niets zotheid!
Die is leuk.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef IQM het volgende:
Maar The Holiday dus, Bt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je liever mannen?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ga eens een keer weg met die ploatjes.
Ik heb al vaak genoeg stephanie voor je gepostquote:Op donderdag 18 december 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
Hoezo voor Bobby? Ik heb niks met HaydenIk wil Stephanie!
Oja, maar Kristin Kreuk staat er inhet is je vergeven.
Die ik het zelf wel.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al vaak genoeg stephanie voor je gepost
Voor BT is dat nog aardig snel hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:18 schreef MouzurX het volgende:
Hm de plaatjes maken de wachttijd een beetje goed, volgende keer wel wat sneller hoorZat wel 3 minuten zonder SC ofzo
Iehl, hele lelijke buik op die foto.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die ik het zelf wel.
[ afbeelding ]
Ik mis een navelquote:Op donderdag 18 december 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die ik het zelf wel.
[ afbeelding ]
Ben een beetje door de mooie plagies van d'r heen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iehl, hele lelijke buik op die foto.
Nu ziet weer iedereen achter me die dingenquote:
Ik zie gewoon een navel hoor. Maar deze foto is gewoon niet zo mooi.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mis een navel
Ligt dat aan de foto, of een de persoon in kwestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |