Ja, dan zijn die films misschien wel wat voor jouquote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou van KOMEDIE, humor, lachen!
Ligt eraan wat voor een thriller he. Zo'n horror/thriller waar je constant tegen het plafond schiet als er iets engs gebeurd, daar hou ik ook niet vanquote:Op donderdag 18 december 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja we gingen de vorige keren enge films kijken maar dat is ook geen succes
ik ben echt het type trillend rietje tijdens zo'n film!
Ja, die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 18 december 2008 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
White Chicks is wel iets voor jou
Ook een erg toffe filmquote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef IQM het volgende:
Maar The Holiday dus, Bt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze maar sportief zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat geeft toch niets zotheid!
Die is leuk.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef IQM het volgende:
Maar The Holiday dus, Bt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je liever mannen?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ga eens een keer weg met die ploatjes.
Ik heb al vaak genoeg stephanie voor je gepostquote:Op donderdag 18 december 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
Hoezo voor Bobby? Ik heb niks met HaydenIk wil Stephanie!
Oja, maar Kristin Kreuk staat er inhet is je vergeven.
Die ik het zelf wel.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al vaak genoeg stephanie voor je gepost
Voor BT is dat nog aardig snel hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:18 schreef MouzurX het volgende:
Hm de plaatjes maken de wachttijd een beetje goed, volgende keer wel wat sneller hoorZat wel 3 minuten zonder SC ofzo
Iehl, hele lelijke buik op die foto.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die ik het zelf wel.
[ afbeelding ]
Ik mis een navelquote:Op donderdag 18 december 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die ik het zelf wel.
[ afbeelding ]
Ben een beetje door de mooie plagies van d'r heen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iehl, hele lelijke buik op die foto.
Nu ziet weer iedereen achter me die dingenquote:
Ik zie gewoon een navel hoor. Maar deze foto is gewoon niet zo mooi.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mis een navel
Ligt dat aan de foto, of een de persoon in kwestie?
Post dan even een mooi, oud plaatje, zodat ik weet waar we het over hebbenquote:Op donderdag 18 december 2008 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben een beetje door de mooie plagies van d'r heen.en haar members section is dicht
Thank you!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:20 schreef IQM het volgende:
Maar goed, resumerend:
Knocked Up = hahaha-film (wellicht een beetje mannenhumor, maar hey, dat was Wedding Crashers ook) + romantische, softere kant (wat WC imo minder had)
The Holiday = veelen
(Jude Law), minder grappig, maar wel feelgood. Plus het is perfect voor in de kerstvakantie.
Forgetting Sarah Marshall = zelfde sfeertje (+ wat van de acteurs) als Knocked Up. Heeft ook een 'rom'-gedeelte, al blijft het accent op 'com' liggen.
Ik heb liever Stephanie.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Stephanie? Jenni?
quote:Romantische films slecht voor relatie
EDINBURGH - Goed nieuws voor mannen die niet van romantische komedies houden en vaak mee moeten kijken van hun vrouwen. Vanaf nu hoeven de mannen waarschijnlijk niet meer mee te kijken. Romantische komedies blijken namelijk slecht voor een relatie.
Dat blijkt uit een Brits onderzoek. De verklaring is simpel. Romantische komedies geven je onrealistische relatieverwachtingen en laten je geloven in die ene onvoorwaardelijke, voorbestemde en perfecte liefde. Maar zo gaat het er in het echte leven natuurlijk niet aan toe, waardoor filmkijkers zich teleurgesteld en alleen voelen.
De onderzoekers willen niet zeggen dat mensen niet meer naar deze films moeten kijken, maar willen wel duidelijk maken dat ze met een meer kritische blik naar de boodschap van de film moeten kijken.
Volgens Dr. Bjarne Holmes, één van de onderzoekers, weten veel mensen wel dat de perfecte relatie niet bestaat, maar laten ze zich meer beinvloeden door de media dan ze zich realiseren.
bron
Sorraaayquote:Op donderdag 18 december 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nu ziet weer iedereen achter me die dingen
HAHA, Bt heeft maar 25 post per pagina.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorraaayik zal volgende keer een spoilertje doen.
Nu maakt het toch niet meer uit want pagina 2.
Ik ookquote:Op donderdag 18 december 2008 17:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HAHA, Bt heeft maar 25 post per pagina.
Dit vind ik persoonlijk de mooistequote:Op donderdag 18 december 2008 17:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Post dan even een mooi, oud plaatje, zodat ik weet waar we het over hebben
Heul niet!quote:
Ja vind ik veel beter. Ik heb een tijdje terug 50 per pagina geprobeerd maar dat vond ik vervelend.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HAHA, Bt heeft maar 25 post per pagina.
1.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorraaayik zal volgende keer een spoilertje doen.
Nu maakt het toch niet meer uit want pagina 2.
Nou weet ik nog niet of haar navel altijd zo eng isquote:Op donderdag 18 december 2008 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk de mooiste![]()
[ [url=
Nog wat...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 100quote:Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vind ik veel beter. Ik heb een tijdje terug 50 per pagina geprobeerd maar dat vond ik vervelend.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou weet ik nog niet of haar navel altijd zo eng is
Oke.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vind ik veel beter. Ik heb een tijdje terug 50 per pagina geprobeerd maar dat vond ik vervelend.
Ik vind die foto echt cutequote:
Wat is dat ?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:30 schreef Zotheid het volgende:
4EBE, wil je mijn rebound girl zijn?
Wat een lapmiddelquote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo iemand die hij mag neuken zodat ie sneller over zn ex heen komt.
Nou, niet zo plat.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo iemand die hij mag neuken zodat ie sneller over zn ex heen komt.
BTquote:
ZHquote:
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk niet op msn?
quote:
quote:
Niks mis met een provisorische oplossing.quote:provisorische oplossing
Hoi Bp.quote:
Het is toch zo ?quote:
quote:
Ik Patience van Gun 'N Roses. Maar dat is niet zo spannend.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi Bp.
Ik heb gisteren Happy Christmas (War Is Over) geleerd.
Die clip.quote:
Ik ben meer van de liefde bedrijven.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahamoet je er zelf maar uitleg bij geven
![]()
[..]![]()
Dat nummer van Lennon ook niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik Patience van Gun 'N Roses. Maar dat is niet zo spannend.
True.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat nummer van Lennon ook niet.
Iron Maiden.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
True.Ben bezig met The Number Of The Beast.
Maar dat was ook maar 3 minuten leren.
Editorsquote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iron Maiden.
Weet je toevallig een site waar ze goede tabs van Editors hebben? Ik kan alleen maar partijen voor de piano vinden.
En nu doet m'n huis weer is niet. Kan ik weer m'n computer opnieuw opstarten.
Je huis is stuk?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iron Maiden.
Weet je toevallig een site waar ze goede tabs van Editors hebben? Ik kan alleen maar partijen voor de piano vinden.
En nu doet m'n huis weer is niet. Kan ik weer m'n computer opnieuw opstarten.
Het is geen leuk nieuws...quote:Op donderdag 18 december 2008 18:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Helemaal stil meteen. Sterkte NB.
NB sterkte man...... wist dat niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:53 schreef Noorsbloed het volgende:
Voor de mensen die willen weten hoe het gaat
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Nieuwe update ..
Zn verloofde.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
NB sterkte man...... wist dat niet.
Neem aan dat het je kind is ? (heb het verhaal gedeeltelijk gelezen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |