Lindenbergh zat vrijdag tegen NAC Breda precies voor me op de tribune.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:30 schreef sjimz het volgende:
Ik blijf erbij, het liefste Bremen loten.
We hebben nu geen Lindenbergh en Roger meer
Ah, op die fiets.. In dat geval is het wel een beetje sad. Dat gevoel heb ik als ze weer in beeld zonder shirt komen..quote:Op donderdag 18 december 2008 18:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik het idee dat het tijdens live-wedstrijden (NOS) iets te geforceerd gebeurt, men wil per se op tv.
Niet haalbaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:49 schreef peaceman het volgende:
Misschien een gekke gedachte, maar is Alex niet wat voor Ajax?
Die naam is hier al 410 keer voorbij gekomen.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:49 schreef peaceman het volgende:
Goed idee, hoe kom je eropquote:Op donderdag 18 december 2008 18:49 schreef peaceman het volgende:
Schijnt op Verthongen te lijken qua spel toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:52 schreef Radegast het volgende:
Toby Alderweireld.
Ik vraag me vooral af waarom je hem uberhaupt meeneemt als je m om die reden niet wilt laten spelen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ondanks de gegeven reden, vind ik het toch opvallend...
Weet ik niet, maar dat zou wel iets positiefs zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:04 schreef superjood het volgende:
[..]
Schijnt op Verthongen te lijken qua spel toch?
Ja, maar voor hoelang durf ik je niet te vertellen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:14 schreef Breach het volgende:
Is Gabri nog steeds geblesseerd?
Wat ik over hem heb gelezen is dat hij graag inschuift en een strakke pass heeft dus het klinkt iig positief.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dat zou wel iets positiefs zijn.
Ik vond hem wel okee spelen tegen Internazionale, kan geen kwaad om hem eens voor 't echie de kans te geven.
Ja want de gemiddelde leeftijd en ervaring moet nog verder omlaag. Er moet een ervaren verdediger bij, die de boel kan organiseren en sturen. Geen jochie van 18 die een paar leuke wedstrijden in Jong Ajax heeft gevoetbald.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:19 schreef fathank het volgende:
Geen jochie van 18 die een paar leuke wedstrijden in Jong Ajax heeft gevoetbald.
Wat kan mij de gemiddelde leeftijd van het elftal schelen? En ervaring? Liever een jonge Chivu dan een oude Jaap Stam, zal ik maar zeggen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want de gemiddelde leeftijd en ervaring moet nog verder omlaag. Er moet een ervaren verdediger bij, die de boel kan organiseren en sturen. Geen jochie van 18 die een paar leuke wedstrijden in Jong Ajax heeft gevoetbald.
Ben het wel met je eens maar talenten moeten er ook zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 19:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want de gemiddelde leeftijd en ervaring moet nog verder omlaag. Er moet een ervaren verdediger bij, die de boel kan organiseren en sturen. Geen jochie van 18 die een paar leuke wedstrijden in Jong Ajax heeft gevoetbald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |