Lindenbergh zat vrijdag tegen NAC Breda precies voor me op de tribune.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:30 schreef sjimz het volgende:
Ik blijf erbij, het liefste Bremen loten.
We hebben nu geen Lindenbergh en Roger meer
Ah, op die fiets.. In dat geval is het wel een beetje sad. Dat gevoel heb ik als ze weer in beeld zonder shirt komen..quote:Op donderdag 18 december 2008 18:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik het idee dat het tijdens live-wedstrijden (NOS) iets te geforceerd gebeurt, men wil per se op tv.
Niet haalbaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:49 schreef peaceman het volgende:
Misschien een gekke gedachte, maar is Alex niet wat voor Ajax?
Die naam is hier al 410 keer voorbij gekomen.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:49 schreef peaceman het volgende:
Goed idee, hoe kom je eropquote:Op donderdag 18 december 2008 18:49 schreef peaceman het volgende:
Schijnt op Verthongen te lijken qua spel toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:52 schreef Radegast het volgende:
Toby Alderweireld.
Ik vraag me vooral af waarom je hem uberhaupt meeneemt als je m om die reden niet wilt laten spelen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ondanks de gegeven reden, vind ik het toch opvallend...
Weet ik niet, maar dat zou wel iets positiefs zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:04 schreef superjood het volgende:
[..]
Schijnt op Verthongen te lijken qua spel toch?
Ja, maar voor hoelang durf ik je niet te vertellen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:14 schreef Breach het volgende:
Is Gabri nog steeds geblesseerd?
Wat ik over hem heb gelezen is dat hij graag inschuift en een strakke pass heeft dus het klinkt iig positief.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dat zou wel iets positiefs zijn.
Ik vond hem wel okee spelen tegen Internazionale, kan geen kwaad om hem eens voor 't echie de kans te geven.
Ja want de gemiddelde leeftijd en ervaring moet nog verder omlaag. Er moet een ervaren verdediger bij, die de boel kan organiseren en sturen. Geen jochie van 18 die een paar leuke wedstrijden in Jong Ajax heeft gevoetbald.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:19 schreef fathank het volgende:
Geen jochie van 18 die een paar leuke wedstrijden in Jong Ajax heeft gevoetbald.
Wat kan mij de gemiddelde leeftijd van het elftal schelen? En ervaring? Liever een jonge Chivu dan een oude Jaap Stam, zal ik maar zeggen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want de gemiddelde leeftijd en ervaring moet nog verder omlaag. Er moet een ervaren verdediger bij, die de boel kan organiseren en sturen. Geen jochie van 18 die een paar leuke wedstrijden in Jong Ajax heeft gevoetbald.
Ben het wel met je eens maar talenten moeten er ook zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 19:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want de gemiddelde leeftijd en ervaring moet nog verder omlaag. Er moet een ervaren verdediger bij, die de boel kan organiseren en sturen. Geen jochie van 18 die een paar leuke wedstrijden in Jong Ajax heeft gevoetbald.
Petri Pasanen zou van mij wel terug mogen komen.quote:
Die lijkt niet op die Kolodin van het EKquote:Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef sjimz het volgende:
Als we een beer in de verdediging willen met afstandsschoten dan opper ik:
[ afbeelding ]
Lijkt hij hier al beter?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die lijkt niet op die Kolodin van het EK
Zijn zwager zit bij mij in de klas bij mijn opleiding, altijd lachen om hem nog ff te benadrukken dat we door die dweil eruit gingen tegen die Duitsersquote:Op donderdag 18 december 2008 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lindenbergh zat vrijdag tegen NAC Breda precies voor me op de tribune.
quote:Van Basten geeft tekst en uitleg over situatie van Gabri
Ajax-trainer Marco van Basten heeft in het supportersblad Ajax Life tekst en uitleg gegeven over de situatie die rondom de Spanjaard Gabri is ontstaan.
De Spaanse krachtpatser werd dit seizoen al meerdere malen aan de kant gelaten door de ex-bondscoach van het Nederlands elftal. Dit tot ongenoegen van het publiek van Ajax, waar Gabri in de armen werd gesloten.
"Dat doen we niet omdat hij niet in vorm is. Op het middenveld wil ik zoveel mogelijk verscheidene kwaliteiten hebben: diepgang, overzicht, techniek, creativiteit, controle en fysieke kwaliteit. De kwaliteiten van Enoh en Gabri zijn vergelijkbaar, maar ik moet een keuze maken", was de uitgebreide redenering van de oefenmeester. "Dat viel een paar keer in zijn nadeel uit, maar ik kan me niet voorstellen dat hij er lang naast staat."
"Als ik Enoh of Rasmus (Lindgren, red.) passeer, krijg ik dezelfde reactie. Gabri zit dicht tegen het elftal aan en ook een twaalfde man speelt uiteindelijk best veel in een seizoen. Kijk alleen maar naar het aantal spelers dat we tot op heden hebben moeten gebruiken."
Momenteel kampt Gabri met een enkelblessure, waarvan hij herstellende is. Zijn concurrent Eyong Enoh worstelt ook met een blessure.
Een jonge Chivu die een paar keer achter elkaar rooie kaarten pakt zeker. Er moeten directe versterkingen komen ipv talentjes die het nog maar moeten laten zien. Een figuur zoals Rijkaard.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat kan mij de gemiddelde leeftijd van het elftal schelen? En ervaring? Liever een jonge Chivu dan een oude Jaap Stam, zal ik maar zeggen.
Zeiden ze bij Feyenoord ook anderhalf jaar terug.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Een jonge Chivu die een paar keer achter elkaar rooie kaarten pakt zeker. Er moeten directe versterkingen komen ipv talentjes die het nog maar moeten laten zien. Een figuur zoals Rijkaard.
Precies. Die spelers zijn er wel maar die kan Ajax nooit betalen en als ze ze konden betalen dan willen ze niet komen. Ik heb liever ook een paar talentjes erbij.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zeiden ze bij Feyenoord ook anderhalf jaar terug.
Tuurlijk zou een type Rijkaard ideaal zijn, maar noem maar eens iemand.
En ik blijf roepen dat deze jongen bijna transfervrij is:quote:Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef sjimz het volgende:
Als we een beer in de verdediging willen met afstandsschoten dan opper ik:
[ afbeelding ]
ze staan met hun rug naar het veldquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ze staan met hun rug naar het veld
Kan een interessante optie zijn, al kan 'ie natuurlijk niet meedoen in de Uefa Cup.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:11 schreef Blight het volgende:
[..]
En ik blijf roepen dat deze jongen bijna transfervrij is:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat moet van die 2 dictators op dat plateau. Die roepen via een megafoon wat hun slaafjes moeten doen. Als ze niet gehoorzamen krijgen ze stokslagen.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je kan kiezen. Stokslagen of je wordt naar beneden gegooidquote:Op donderdag 18 december 2008 21:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat moet van die 2 dictators op dat plateau. Die roepen via een megafoon wat hun slaafjes moeten doen. Als ze niet gehoorzamen krijgen ze stokslagen.
Dat is toch die lange jonge Roemeen die tijdens het EK in de basis stond? Dat was echt een beer van een vent ja. Lijkt me ook een goeie optie.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kan een interessante optie zijn, al kan 'ie natuurlijk niet meedoen in de Uefa Cup.
Dorin Goian van Steaua mag nog wel uitkomen in de Uefa Cup dit jaar. Ik weet niet hoelang zijn contract nog loopt, maar ik weet wel dat hij niet zo'n fijne relatie heeft met de voorzitter daar. Zal wel een fiks aantal miljoen kosten.
Hij is even oud als Oleguer.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:59 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is toch die lange jonge Roemeen die tijdens het EK in de basis stond? Dat was echt een beer van een vent ja. Lijkt me ook een goeie optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |