Johnnyquote:Op donderdag 18 december 2008 17:28 schreef koningdavid het volgende:
Maar ik zou, behalve Boulah (die toch niet komt), echt geen een geschikte Nederlandse verdediger weten voor ons.
Speelt Grygera vaak bij Juve? Kunnen we die niet terughalen?
Komt hij ook weer aan hoor.quote:
Was die foto van gisterenavond? In dat geval ga ik maar eens even aan wat jongens vragen waar ze mee bezig zijnquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen de loting!
Ben echt benieuwd.
Doe Kiev maar
Ik zie nog bekende ruggen overigensquote:
Wellicht kunnen we Kennedy in een deal betrekken?quote:Twente wijst 'beledigend' bod op Elia af
FC Twente heeft een bod van Ajax op Eljero Elia resoluut van de hand gewezen. ,,Onacceptabel’’, zegt Twente-voorzitter Joop Munsterman.
Ajax wil de linkerspits per direct overnemen, maar Elia heeft nog een contract voor anderhalf jaar in Enschede. Het bod waarmee Ajax nu is gekomen, wordt bij Twente als een belediging opgevat. Berichten in sommige media dat de partijen al rond zijn, noemt de preses grote onzin. ,,Wij zijn met Elia in gesprek en de kans dat hij bij ons een nieuw contract tekent, acht ik groter dan dat hij naar Ajax gaat’’, aldus Munsterman
Speelt bijna allesquote:Op donderdag 18 december 2008 17:28 schreef koningdavid het volgende:
Maar ik zou, behalve Boulah (die toch niet komt), echt geen een geschikte Nederlandse verdediger weten voor ons.
Ja zo'n vermoede had ik alquote:Op donderdag 18 december 2008 17:29 schreef toma het volgende:
[..]
f-site ja ?
Die gasten zitten zo strak onder de coke dat ze niet eens meer weten wat kou is. Welk vak zat je?
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Was die foto van gisterenavond? In dat geval ga ik maar eens even aan wat jongens vragen waar ze mee bezig zijn
Ja, en zijn stem sloeg gisteren overquote:Op donderdag 18 december 2008 17:34 schreef toma het volgende:
Zijn het altijd dezelfde gasten die op dat hekje staan te schreeuwen?
Overigens wel mooi dat ze handschoenen aan hebben
ook Mozes kwam weer langsquote:Op donderdag 18 december 2008 17:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was die foto van gisterenavond? In dat geval ga ik maar eens even aan wat jongens vragen waar ze mee bezig zijn
Ben altijd weer blij dat ik er niet tussensta. Zie er altijd een paar een aantal rijen lager eindigen.quote:
Vertel ze maar eens de waarheid, Nee iedereen moet het zelf weten of ze mee doen aan die pogo. Zelf doe ik er ook nooit aan mij maar ieder zijn ding denk ik danquote:Op donderdag 18 december 2008 17:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Elia is een prima speler, maar idd hoort de prioriteit niet bij nog een aanvaller te liggenquote:Op donderdag 18 december 2008 17:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik vind Munsterman een eikel maar hoop nu echt dat ie voet bij stuk houdt. Eliasowieso, een extra vleugelspeler
vooral na het debakel van gisteren zou je zeggen dat de aankoop van een nummer 10 en een verdediger in een stroomversnelling zouden moeten komen.
De bedoeling is dat hij 5 januari met de selectie meegaat naar Portugal. Naar zijn zeggen loopt hij goed op schema.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe lang is Steek trouwens nog weg?.
Munsterman is gewoon een uitstekende voorzitter, hij haalt eruit wat erin zit. Net als Scheringa en Nijland. Ze zijn vast niet geliefd hier, maar dat is juist omdat ze hun werk goed doen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef Wooldoor het volgende:
Munsterman schat zijn spelers ook allemaal te hoog in, als je nou kijkt naar Twente vorig seizoen toen waren Engelaar en El Ahmadi de beste spelers van Twente. Die 2 spelen dit seizoen tot nu toe ronduit bagger.
Ja, het duurt even voor je zoiets vloeiend doet met een massa.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ben altijd weer blij dat ik er niet tussensta. Zie er altijd een paar een aantal rijen lager eindigen.
Hij staat daar wekelijks in de basis.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:28 schreef koningdavid het volgende:
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:29 schreef toma het volgende:
[..]
Die gasten zitten zo strak onder de coke dat ze niet eens meer weten wat kou is. Welk vak zat je?
Coca cola.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik?
Ze mogen net pas bier drinken daarquote:Op donderdag 18 december 2008 18:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sjonge jonge. Ik vind een beetje zingen top. Verder identificeer ik me wel met de vaste groep op 410 en staan er ook heel erg veel vrienden van me. Maar die pogo en Mozesquote:
Hij had het over Zuid hé, niet over 410quote:Op donderdag 18 december 2008 18:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze mogen net pas bier drinken daar.
Nee, hij had het over gasten zonder shirt. En dat was op 410.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij had het over Zuid hé, niet over 410
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, hij had het over gasten zonder shirt. En dat was op 410.
Nee ging over f-side.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, hij had het over gasten zonder shirt. En dat was op 410.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ieder zijn ding inderdaad. En ik hoef ze de waarheid helemaal niet te vertellen hoor, want ze weten dondersgoed hoe ik er over denk. En zo'n pogo is ook prima, maar ze moeten eens nadenken over het moment waarop. Toen we 4-1 voor stonden tegen psv vond ik het een prima moment. Maar niet als je 1-2 achter staat tegen Slavia. Verder moet het ook niet te vaak gebeuren. Af en toe een keertje is leuk.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:45 schreef superjood het volgende:
[..]
Vertel ze maar eens de waarheid, Nee iedereen moet het zelf weten of ze mee doen aan die pogo. Zelf doe ik er ook nooit aan mij maar ieder zijn ding denk ik dan
Mooi dan zijn we het met elkaar eensquote:Op donderdag 18 december 2008 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ieder zijn ding inderdaad. En ik hoef ze de waarheid helemaal niet te vertellen hoor, want ze weten dondersgoed hoe ik er over denk. En zo'n pogo is ook prima, maar ze moeten eens nadenken over het moment waarop. Toen we 4-1 voor stonden tegen psv vond ik het een prima moment. Maar niet als je 1-2 achter staat tegen Slavia. Verder moet het ook niet te vaak gebeuren. Af en toe een keertje is leuk.
vooraan in het vak was het matten na die 1e pogo ?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ieder zijn ding inderdaad. En ik hoef ze de waarheid helemaal niet te vertellen hoor, want ze weten dondersgoed hoe ik er over denk. En zo'n pogo is ook prima, maar ze moeten eens nadenken over het moment waarop. Toen we 4-1 voor stonden tegen psv vond ik het een prima moment. Maar niet als je 1-2 achter staat tegen Slavia. Verder moet het ook niet te vaak gebeuren. Af en toe een keertje is leuk.
Ach, het is gewoon camera-geilheid. Men weet dat de NOS-camera's dit goed coveren en dat de regisseur in Hilversum gek zat is om het uit te zenden. Het heeft niets met voetbalsupporter zijn te maken.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest en heb er niets over gehoord. Geen idee dusquote:Op donderdag 18 december 2008 18:24 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
vooraan in het vak was het matten na die 1e pogo ?
KKLquote:Op donderdag 18 december 2008 18:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon camera-geilheid. Men weet dat de NOS-camera's dit goed coveren en dat de regisseur in Hilversum gek zat is om het uit te zenden. Het heeft niets met voetbalsupporter zijn te maken.
Maar goed, zoals je al zei: die gasten zitten hier niet, dus het heeft hier niet zoveel zin. KKL weet hoe ik erover denk.
I know. Maar ik doelde op pogo/mozes, dát heeft niets met voetbalsupporter zijn te maken. Aandachtsgeilheid.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
KKL
Verder ben ik het niet met je eens. Het zijn wel degelijk échte supporters hoor. Alleen slaan ze soms behoorlijk door.
Bremen was redelijk kut, vorige keer. En daarbij ben ik bang dat de volgende trip in Duitsland er één vol restricties wordt. Doe mij maar Florence, hou wel van pizza.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:30 schreef sjimz het volgende:
Ik blijf erbij, het liefste Bremen loten.
We hebben nu geen Lindenbergh en Roger meer
Nou ja, zo'n pogo kan best indrukwekkend zijn als het in meer dan een vak gebeurt. Ik volg je redenatie niet helemaal.. Okay, de timing was ongekend duf maar soit.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
I know. Maar ik doelde op pogo/mozes, dát heeft niets met voetbalsupporter zijn te maken. Aandachtsgeilheid.
quote:Rob Wielaert blijft vrijwel zeker langer bij FC Twente. De verdediger en de club zijn er zo goed als uit, laten beide partijen weten in de voorbereiding op de wedstrijd in de UEFA Cup tegen Paris Saint-Germain.
FC Twente had al langer het voornemen te verlengen met haar aanvoerder, tevens international van Nederland B. Wielaert werd de afgelopen maanden veel in verband met een transfer naar Ajax.
Wielaert heeft nog een contract tot medio 2010 bij de club waarvoor hij sinds het seizoen 2006/07. Tot wanneer er wordt verlengt is nog niet bekent.
Persoonlijk heb ik het idee dat het tijdens live-wedstrijden (NOS) iets te geforceerd gebeurt, men wil per se op tv.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n pogo kan best indrukwekkend zijn als het in meer dan een vak gebeurt. Ik volg je redenatie niet helemaal.. Okay, de timing was ongekend duf maar soit.
Idd, en ik heb geen zin om 2 keer Duitse ME tegen te komenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bremen was redelijk kut, vorige keer. En daarbij ben ik bang dat de volgende trip in Duitsland er één vol restricties wordt. Doe mij maar Florence, hou wel van pizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |