Omdat hij met zijn hoofd er niet bij is ...quote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef ericajax het volgende:
Waarom zouden ze hem op de bank houden voor een eventuele schorsing als hij toch naar Ajax gaat?
Bij ons mag hij toch geen Europees spelen.
Ook al doet Vermeer niet veel voor hem onder, Steek is wel onze nr.1 aanvoerder nu.quote:
Dat inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 17:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Elia, prima speler, maar wordt ongetwijfeld voor veel te veel geld gekocht. Ik mag toch hopen dat er een goede centrale verdediger bij komt.
Zoals ik het zag kwam die bal recht op hem af. Die bal had ie dus ook gewoon moeten hebben.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef Wooldoor het volgende:
In het begin had Vermeer nog een geweldige redding op een kopbal
Alsof die naar Amsterdam willen komen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:15 schreef fathank het volgende:
Type Jaap Stam graag. Van een jaar of 31 en het liefst met Europese ervaring. Iemand ideeën? Aub geen 20 jarige broekies, die hebben we genoeg.
Een type Blind bedoel je. Iemand die wel kan verdedigen, inschuiven en opbouwen, ipv die matige Oleguer die we nu hebben.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:15 schreef fathank het volgende:
Type Jaap Stam graag. Van een jaar of 31 en het liefst met Europese ervaring. Iemand ideeën? Aub geen 20 jarige broekies, die hebben we genoeg.
quote:,,Ik zou bedenken waar we ‘ja’ tegen elkaar zouden zeggen. Op een dag wist ik het: op de middenstip van de Kuip in Rotterdam. Prachtig, leek me, als Feyenoord-fan. Louis viel even stil toen hij het hoorde. ‘Doe even normaal,’ zei hij toen. ‘Ik? Trouwen in de Kuip? Dat kan toch niet?’ Ik vond van wel. ‘Een huwelijk is toch altijd in de geboortestad van de bruid?’
Ik snap niets meer van die man.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
Van Gaal was bijna getrouwd in De Kuip.
[..]
Ben toevallig net dat boek over hem aan het lezen.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
Van Gaal was bijna getrouwd in De Kuip.
[..]
Weer eens een Nederlander aankopen zou inderdaad niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:21 schreef fathank het volgende:
Daarom vraag ik ook naar ideeën, aangezien ik zelf niemand weet.
Kunnen we RIjkaard niet contracteren?
f-site ja ?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef biertank het volgende:
Gister voor het eerst bij een wedstrijd van AJAX geweest.
Wel al aantal keer bij NL elftal geweest maar nog nooit bij AJAX, ik weet het drama.
Zit wel altijd netjes voor de tv live te kijken dat dan weer wel (maakt dat het een beetje goed?).
Maar goed wat een ruk wedstrijd uitgekozen.
Maar heb me prima vermaakt.
Heb alleen meer achterom zitten kijken naar vak 410 dan de wedstrijd en de f-site ook op zijn tijd.
Heerlijk om te zien! Al die springende gasten, het gezang.
in een woord: Top!
Mochten hier gasten daarvan rondlopen: bedankt jullie hebben ervoor gezorgd dat de wedstrijd uit te houden was.
Oh ja, hebben die gasten zonder shirt het niet te koud? ik ging bevroor al half met dikke trui en jas aan.
Hoezo? Hij wilde toch niet in de Kuip trouwen? En terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik snap niets meer van die man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |