Mhwa die drie secondenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:53 schreef Trancelocator het volgende:
AFC Ajax Topic #1146: Slavia altijd lastig. was eerder.
Of maakt dat tegenwoordig niet meer uit?
Ging helemaal nergens over man. Al die slechte ballen en dan nog eens die tweede tegengoalquote:Op donderdag 18 december 2008 16:57 schreef MaxC het volgende:
Dieptepunt was gister wel Anita die Suljemani onderuit trapte
Ondanks de gegeven reden, vind ik het toch opvallend...quote:Elia tegen PSG op tribune
AMSTERDAM - Eljero Elia moet vanavond de UEFA Cupwedstrijd tussen Paris SG en FC Twente vanaf de tribune bekijken. De aanvaller, die door Ajax wordt begeerd, wordt door trainer Steve McClaren uit voorzorg aan de kant gehouden. Elia staat namelijk op scherp en zou bij een gele kaart de eerste wedstrijd van de knock-outfase missen.
Bij winst van FC Twente en puntenverlies van Manchester City, dat tegen Racing Santander uitkomt, pakken de Tukkers de groepszege.
Vind je? Ik niet, ze zijn al geplaatst.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ondanks de gegeven reden, vind ik het toch opvallend...
Dan zet je hem normaal gesproken toch nog op de bank?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vind je? Ik niet, ze zijn al geplaatst.
Ga maar uit van een maand.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe lang is Steek trouwens nog weg?.
Omdat hij met zijn hoofd er niet bij is ...quote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef ericajax het volgende:
Waarom zouden ze hem op de bank houden voor een eventuele schorsing als hij toch naar Ajax gaat?
Bij ons mag hij toch geen Europees spelen.
Ook al doet Vermeer niet veel voor hem onder, Steek is wel onze nr.1 aanvoerder nu.quote:
Dat inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 17:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Elia, prima speler, maar wordt ongetwijfeld voor veel te veel geld gekocht. Ik mag toch hopen dat er een goede centrale verdediger bij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |