abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64166910
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is verklaarbaar. Bij Feyenoord heb je bij de vakken vlakbij het veld en op de eerste ring (W, X, Y en Z + S enzo) vaak de fanatiekere supporters zitten omdat dit eigenlijk staanplaatsen zijn met een stoeltje en deze vakken ook nog eens relatief goedkoop zijn. Deze supporters zijn vaak in het stadion niet het toonbeeld van beschaafd en burgerlijk gedrag, dus de 'tokkies' verzamelen zich in de vakken het dichtst bij het veld, de vakken die ook vaker in beeld komen.

Ik weet zeker dat het Ajax-publiek er niet 'ontwikkelder' uit zal zien in De Kuip hoor. Het zijn gewoon dezelfde typetjes maar dan met Ajax petjes en shirts, zie de bekerfinale van twee jaar terug.
Het is gewoon een inleiding naar zijn volgende opmerking: Zij werken niet zoals ik

Jorien: Je stelt niets meer voor dan hun, je hebt ook maar je MBO'tje ICT klaar, dat doet tegenwoordig elke flapdrol. Dat je nou met de Fiat panda van je moeder naar je werk mag maakt je niet stoer of beter dan de rest
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64166949
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Goede zaak.
Worden concurrenten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_64166965
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Goede zaak.
Alweer?
Cause nobody likes rock anymore!
pi_64167051
Werkt Jorien? Wat fascinerend. Gaarne hoor ik daar meer over. Je ziet ze tenslotte niet veel meer, mensen met een baan. Erg indrukwekkend.
pi_64167086
Zijn er al watmensen terug van blessures of is het nog steeds hopeloos daar?
pi_64167222
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:31 schreef Chadi het volgende:
Zijn er al watmensen terug van blessures of is het nog steeds hopeloos daar?
Biseswar en Gio zijn weer terug.
pi_64167358
Ik denk dat feyenoord vol op de aanval moet in Eindhoven en dat ze dan best kans maken.
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:40:20 #133
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64167406
Dat moet Feyenoord sowieso want vertrouwen op de verdediging is vrij dom.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_64167457
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat feyenoord vol op de aanval moet in Eindhoven en dat ze dan best kans maken.
Ik verwacht veel van Biseswar, als ie in de basis start.
Bruins begint trouwens weer iets beter (lees: minder dramatisch) te spelen de laatste tijd vind ik.
pi_64168167
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Maarja, het Feyenoord publiek is toch dom en lomp en tokkie en inteelt.

Moet je eens kijken naar een publiek shot van Feyenoord en die van een AZ / Willem II / PSV.

Echt wat een stumpers zitten er dan in de kuip
Zij zitten er tenminste.
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is verklaarbaar. Bij Feyenoord heb je bij de vakken vlakbij het veld en op de eerste ring (W, X, Y en Z + S enzo) vaak de fanatiekere supporters zitten omdat dit eigenlijk staanplaatsen zijn met een stoeltje en deze vakken ook nog eens relatief goedkoop zijn. Deze supporters zijn vaak in het stadion niet het toonbeeld van beschaafd en burgerlijk gedrag, dus de 'tokkies' verzamelen zich in de vakken het dichtst bij het veld, de vakken die ook vaker in beeld komen.

Ik weet zeker dat het Ajax-publiek er niet 'ontwikkelder' uit zal zien in De Kuip hoor. Het zijn gewoon dezelfde typetjes maar dan met Ajax petjes en shirts, zie de bekerfinale van twee jaar terug.
Lekker generaliseren!Tokkies?Feyenoord is gewoon de club van het volk. En toch heeft de Feyenoord supporter gemiddeld het hoogste inkomen van alle clubs in Nederland.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64168287
Ja dat las ik laatst ook ja, het kan raar gaan..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_64168336
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Zij zitten er tenminste.
So what? Alsof dat je heilig maakt. Overigens ben ik het met TC03 eens.
pi_64168542
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:11 schreef Crane het volgende:

[..]

So what? Alsof dat je heilig maakt. Overigens ben ik het met TC03 eens.
Als je er zit ben je een supporter. Als je er toch niet zit en toch nooit gaat waar maak je je dan zo druk om?
Als het slecht gaat heb je er geen last.Jij doet geen moeite om Feyenoord te zien spelen of geeft er ook geen geld aan uit. Je wil niet weten wat sommige mensen moeten uitgeven om Feyenoord te zien. Laat staan wat al die Europese tripjes kosten. Voor jou is het een ver van me bed show.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64168576
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als je er zit ben je een supporter. Als je er toch niet zit en toch nooit gaat waar maak je je dan zo druk om?
Als het slecht gaat heb je er geen last.Jij doet geen moeite om Feyenoord te zien spelen of geeft er ook geen geld aan uit. Je wil niet weten wat sommige mensen moeten uitgeven om Feyenoord te zien. Laat staan wat al die Europese tripjes kosten. Voor jou is het een ver van me bed show.
Wat een beperkt beeld heb jij toch.
pi_64168639
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:20 schreef Crane het volgende:

[..]

Wat een beperkt beeld heb jij toch.
Hiermee bevestig je dat beeld.
pi_64168748
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Hiermee bevestig je dat beeld.
pi_64168795
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:28 schreef Crane het volgende:

[..]

Geen argumenten noemen om het tegendeel te bewijzen.
Gewoon weer zo'n gare one liner ertegenaan knallen.
Maakt mij niet uit hoor. Je hoeft je niet te bewijzen ofzo.
pi_64168891
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Geen argumenten noemen om het tegendeel te bewijzen.
Gewoon weer zo'n gare one liner ertegenaan knallen.
Maakt mij niet uit hoor. Je hoeft je niet te bewijzen ofzo.
Op sommige punten heb je wel gelijk, maar je snapt niet dat Feyenoord mijn avond/weekend ook maakt of breekt. Op dit moment is het voor mij om diverse redenen lastig om tweewekelijks in de Kuip te zitten, daarvoor zou ik veel opzij moeten zetten. En daar heb ik geen zin in, zolang er geen elftal staat wat het shirt waard is en het beleid bepaald wordt door een stel zwakzinnigen.

Als dat me een nep-supporter maakt, so be it. Het kan me weinig schelen wat jullie daarvan vinden.
pi_64168954
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef Crane het volgende:
Als dat me een nep-supporter fan maakt
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64168979
quote:

[..]

Op sommige punten heb je wel gelijk, maar je snapt niet dat Feyenoord mijn avond/weekend ook maakt of breekt.
Wehe dat had ik vroeger ook. De laatste tijd merk ik dat ik me daar veel makkelijker bij neer kan leggen.
pi_64168991
quote:

[..]

Op sommige punten heb je wel gelijk, maar je snapt niet dat Feyenoord mijn avond/weekend ook maakt of breekt. Op dit moment is het voor mij om diverse redenen lastig om tweewekelijks in de Kuip te zitten, daarvoor zou ik veel opzij moeten zetten. En daar heb ik geen zin in, zolang er geen elftal staat wat het shirt waard is en het beleid bepaald wordt door een stel zwakzinnigen.

Als dat me een nep-supporter maakt, so be it. Het kan me weinig schelen wat jullie daarvan vinden.
Je hoeft je niet te verdedigen.Denk je dat ik het leuk vind om elke week naar nietsnutten te kijken?Ik ga naar het voetbal om Feyenoord te zien spelen. Wie er speelt interesseert me vrij weinig.Nogmaals je hoeft je niet te verdedigen maar ik vind jou ook vrij regelmatig heel minderwaardig naar je mede supporter. Dat zie je niet vaak.
pi_64169026
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wehe dat had ik vroeger ook. De laatste tijd merk ik dat ik me daar veel makkelijker bij neer kan leggen.
Je raakt eraan gewend he.Maarja, sterker door strijd!
pi_64169098
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te verdedigen.Denk je dat ik het leuk vind om elke week naar nietsnutten te kijken?Ik ga naar het voetbal om Feyenoord te zien spelen. Wie er speelt interesseert me vrij weinig.Nogmaals je hoeft je niet te verdedigen maar ik vind jou ook vrij regelmatig heel minderwaardig naar je mede supporter. Dat zie je niet vaak.
Ik doe niet minderwaardig om het feit dat iemand er elke week zit hoor.
pi_64169120
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Tsja, zo'n wedstrijd als die van komend weekend boeit me ook weinig eigenlijk. We zullen wel ergens tussen de 10e en 14e plek eindigen, voor de rest is het een kutseizoen dat wat mij betreft snel afgelopen mag zijn.
  zaterdag 20 december 2008 @ 00:49:22 #150
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_64169313
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Zij zitten er tenminste.
[..]

Lekker generaliseren!Tokkies?Feyenoord is gewoon de club van het volk. En toch heeft de Feyenoord supporter gemiddeld het hoogste inkomen van alle clubs in Nederland.
Ja ze zijn er, dus ?
Als je ze ziet, zijn het tokkies, die spandoeken maken die niet kloppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')