Lijkt me een prima planquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag nederlaag 8 in 16 wedstrijden
Ach, dan wint iig een van je andere clubs.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag nederlaag 8 in 16 wedstrijden
Hoe oud ben je nou om Ajax en Amsterdam nog steeds niet met een hoofdletter te schrijven.quote:
Ik heb alleen gekopieerd en geplakt suffert. Ik heb niets veranderd aan de tekst.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou om Ajax en Amsterdam nog steeds niet met een hoofdletter te schrijven.
Valt me nog mee dat je geen 020 neerzet
ja W is mooiquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
moest overdekt zijn dacht ik net te lezen?
EDIT:
Niet dus, dan is W lachen
En ze spelen in de aRENaquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou om ajax en amsterdam nog steeds niet met een hoofdletter te schrijven.
Valt me nog mee dat je geen 020 neerzet
Afgezien van de taalfout, wat bedoelen ze hiermee? Het legioen is Feyenoord, maar Feyenoord is niet het legioen?quote:
Bosz en co zullen zwaar onder de indruk zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het legioen is de baas van Feyenoord en niet anerson denk ik...
Maarja, het Feyenoord publiek is toch dom en lomp en tokkie en inteelt.quote:
Ik heb hier nog een foto van je met je vlag tijdens het opwachten van treinenquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:18 schreef denthemen het volgende:
Ik heb hier nog een foto van je met je vlag tijdens het opwachten van treinen
Dat is verklaarbaar. Bij Feyenoord heb je bij de vakken vlakbij het veld en op de eerste ring (W, X, Y en Z + S enzo) vaak de fanatiekere supporters zitten omdat dit eigenlijk staanplaatsen zijn met een stoeltje en deze vakken ook nog eens relatief goedkoop zijn. Deze supporters zijn vaak in het stadion niet het toonbeeld van beschaafd en burgerlijk gedrag, dus de 'tokkies' verzamelen zich in de vakken het dichtst bij het veld, de vakken die ook vaker in beeld komen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maarja, het Feyenoord publiek is toch dom en lomp en tokkie en inteelt.
Moet je eens kijken naar een publiek shot van Feyenoord en die van een AZ / Willem II / PSV.
Echt wat een stumpers zitten er dan in de kuip
Postennnnnnnnnnquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een foto van je met je vlag tijdens het opwachten van treinen
Goede zaak.quote:RR: Feyenoord stopt met samenwerkingsverband Excelsior
Feyenoord zet na dit seizoen het samenwerkingsverband met Excelsior stop, zo meldt Radio Rijnmond. Feyenoord zou dat Excelsior deze week per brief hebben laten weten. Feyenoord en Excelsior werken sinds midden jaren negentig officieel samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |