Derijck zal echt miljoenen opleveren jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee, extra geld voor transfers is er nu niet in de winter,
Geen ramp
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee, extra geld voor transfers is er nu niet in de winter,
Geen ramp
quote:ROTTERDAM - Aan de vooravond van de wedstrijd PSV-Feyenoord hebben zo’n veertig Feyenoordhooligans zaterdagavond het aftreden van het bestuur van de Stadionclub geëist.
Zij voerden een protest bij stadion De Kuip door rond negen uur zo’n acht spandoeken op te hangen en graffiti te spuiten op muren. Er werd niets vernield, op een enkele prullenbak na.
Op de spandoeken viel onder meer te lezen: ‘Feyenoord is van ONS’. Ook waren er onvriendelijk teksten in de richting van technisch manager Peter Bosz te lezen.
De politie verwijderde de spandoeken al na een kwartier. De Mobiele Eenheid (ME) kwam toen ook polshoogte nemen, maar hoefde niet met groot vertoon in te grijpen. Er werd rond de actie nog wel wat zwaar vuurwerk afgestoken.
,,Ik denk niet dat deze spandoeken veel uithalen,’’ lichtte een van de actievoerders toe. ,,Maar we moeten laten weten dat we het niet met het beleid eens zijn. Als je dit in het stadion roept, krijg je meteen een stadionverbod, dus doen we het maar op deze manier. Overal geldt vrijheid van meningsuiting, behalve in De Kuip. Maar er moet iets gebeuren binnen de club en het bestuur heeft het verprutst dus moeten ze maar opstappen.’’
Woensdag en vorige week zaterdag kwam het na nederlagen van Feyenoord ook al tot protesten van Feyenoordhooligans. Dit zorgde voor grotere problemen: de ME moest toen een aantal malen in actie komen en arresteerde ook tientallen supporters.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:29 schreef denthemen het volgende:
MediaEen protest en je bent direct een hooligan
quote:Halfhuid is afkomstig van de jeugdopleiding van Feyenoord, maar werd daar te licht bevonden.
Kerel, wil je iets posten doe er dan ook wat nuttigs mee. Iedere wanklank van een supporter gaan refereren aan zijn mogelijke VMBO-opleiding is echt te zielig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:52 schreef TC03 het volgende:
Ja kom, laten we nog 1000 ingezonden brieven van VMBO-klanten plaatsen, zeer interessant allemaal.
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef denthemen het volgende:
Het is vooral laf om met veel man zulk soort supporters aan te vallen.. Kom nou niet met dat ze bij Ajax laf zijn, want wij hebben hier niets mee te maken
Bosz bedankt maar weer jouw scouting faalt voor 65896789567845875879ste keerquote:Op zondag 21 december 2008 10:25 schreef ursel het volgende:
A-junior Excelsior dicht bij transfer naar Aston Villa
Met daarin het opvallende stukje:
[..]
Zoveel verdedigers hebben we geeneens meer man.quote:Op zondag 21 december 2008 13:37 schreef sirmike het volgende:
gaat helemaal niks worden.
psv aanval Amrabat-Bakkal-Afellay
kortom hou maar op, ik zou die verdediging lekker met 5 man laten spelen.
4 - 0 ofzoquote:
Ja dat dacht ik ook al...quote:Op zondag 21 december 2008 13:56 schreef sirmike het volgende:
met dezelfde 11 beginnen als tegen lech poznan alleen gio er bij terug...
wat een afgang..
met biseswar en slory aan de zijkanten heb je denk ik meer opties dan fer en wijnaldum op verkeerde plekken plaatsen jongejonge
Idd. Dit valt Verbeek kwalijk te nemen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:56 schreef sirmike het volgende:
met dezelfde 11 beginnen als tegen lech poznan alleen gio er bij terug...
wat een afgang..
met biseswar en slory aan de zijkanten heb je denk ik meer opties dan fer en wijnaldum op verkeerde plekken plaatsen jongejonge
quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Van Hanegem eind van het seizoen weg bij Utrecht dus Bosz eruit Willem erin per 1-7-2009!!
Ok!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Van Hanegem eind van het seizoen weg bij Utrecht dus Bosz eruit Willem erin per 1-7-2009!!
Wat een triangeljosti inderdaad, ik kan me daar zo dood aan ergeren.quote:Op zondag 21 december 2008 15:10 schreef Merkie het volgende:
Bahia maakt echt altijd een duwfout als hij meegaat naar voren. Zo irritant.
want?quote:Op zondag 21 december 2008 15:01 schreef Merkie het volgende:
Ik hoef Van Hanegem echt niet bij Feyenoord hoor.
Je kan ook wel eens een keer een punt als afsluiting van een zin gebruiken i.p.v. een uitroepteken. Kan echt hoor. Ik doe het nu voor.quote:Op zondag 21 december 2008 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
want?
Vrij behoorlijke wedstrijd. En El Ahmadi had allang 0-1 moeten maken!
Volgens mij kan je beter uitleggen waarom van Hanegem wel wat heeft toe te voegen aan Feyenoord.quote:Op zondag 21 december 2008 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
want?
Vrij behoorlijke wedstrijd. En El Ahmadi had allang 0-1 moeten maken!
gefeliciteerd alvastquote:Op zondag 21 december 2008 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Het valt nog wel mee vandaag, ze strijden er voor![]()
Toch zal PSV wel winnen
Zou jij niet erg moeten vinden, want je lievelingetje doet niet meer mee de volgende pot.quote:
Er was strijd maar voetballend was het van beide ploegen echt zwak hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 16:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou jij niet erg moeten vinden, want je lievelingetje doet niet meer mee de volgende pot.
Vond het overigens een zeer behoorlijke pot. Nu kunnen ze het blijkbaar weer wel...
Tja, hij liet weer zien dat hij het IQ van een goudvis heeft. Oliedomme overtreding.quote:Op zondag 21 december 2008 16:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou jij niet erg moeten vinden, want je lievelingetje doet niet meer mee de volgende pot.
Vraag ik mezelf soms ook af ja. Er is niets meer over van wat me ooit aansprak aan Feyenoord.quote:Op zondag 21 december 2008 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom ben je dan supporter, klootviool. Rot dan eindelijk een keer op.
Verdwijn dan gewoon.quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Vraag ik mezelf soms ook af ja. Er is niets meer over van wat me ooit aansprak aan Feyenoord.
je kan toch gewoon naar Sparta of AZ toe?quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Vraag ik mezelf soms ook af ja. Er is niets meer over van wat me ooit aansprak aan Feyenoord.
quote:
Heracles knokt dan ook voor het rechterrijtje.quote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef Crane het volgende:
Hoe rustig iedereen hier ook weer is.Tekenend... Bij Heracles is het nog onrustiger in het stadion en in het topic als ze er zo voor staan.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:31 schreef Pritt het volgende:
Nac volgende week?
Ook geen gegarandeerde overwinning lijkt me.
Oppassen voor na-competitie.
Laat iedereen op zijn eigen manier reagerenquote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef Crane het volgende:
Hoe rustig iedereen hier ook weer is.Tekenend... Bij Heracles is het nog onrustiger in het stadion en in het topic als ze er zo voor staan.
Genoeg strijd gezien, alleen je hebt voorin niks lopen. Als die kansjes gemaakt worden heb je een andere wedstrijd.quote:
Het gaat erom dat Feyenoord in alle opzichten een waardeloze club is. De supporters calculleren voor elke wedstrijd een nederlaag in, niemand boeit het meer of ze verliezen en Bosz kan gewoon rustig op de tribune blijven zitten.quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Laat iedereen op zijn eigen manier reageren
Jammer, ze hadden wel wat klappen verdient.quote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef leonnekes het volgende:
De Selectie van Feyenoord komt vandaag niet meer in de Kuip, vertrekken / aankomen vanaf een anonieme locatie
Bron: Eredivisie Live.
Iedereen weet toch vanaf welk hotel ze weg zijn gegaanquote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef leonnekes het volgende:
De Selectie van Feyenoord komt vandaag niet meer in de Kuip, vertrekken / aankomen vanaf een anonieme locatie
Moet hij maar worden bedreigd dan?quote:Op zondag 21 december 2008 16:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Bosz kan gewoon rustig op de tribune blijven zitten.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef leonnekes het volgende:
Dit is pas tekenend, trieste mongolen die spelers en de staf gaan opwachtenquote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef leonnekes het volgende:
triestquote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef leonnekes het volgende:
die taal verstaat het legioen tenminstequote:Op zondag 21 december 2008 16:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Moet hij maar worden bedreigd dan?
Jij kan zo naar een andere club, je komt toch nooit in Rotterdam. Makkelijk overstappenquote:Op zondag 21 december 2008 16:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Feyenoord in alle opzichten een waardeloze club is. De supporters calculleren voor elke wedstrijd een nederlaag in, niemand boeit het meer of ze verliezen en Bosz kan gewoon rustig op de tribune blijven zitten.
Ja. Hij wil niet uit zichzelf weg, dus je moet iets.quote:Op zondag 21 december 2008 16:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Moet hij maar worden bedreigd dan?
quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja. Hij wil niet uit zichzelf weg, dus je moet iets.
Jij hebt een GPS-verbinding met mij? Hou lekker je teringsmoel dicht, je kent me niet eens.quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij kan zo naar een andere club, je komt toch nooit in Rotterdam. Makkelijk overstappen
Klopt.quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Suijk het volgende:
1-0 uit in Eindhoven verliezen is toch niet zo'n schande? Had nou ook niet idee dat iedereen heel slap was.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dit is pas tekenend, trieste mongolen die spelers en de staf gaan opwachten
Zo te zien is Crane er 1 van.
Wel als je al je krediet al verspeeld hebt en tegen degradatie vecht.quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef Suijk het volgende:
1-0 uit in Eindhoven verliezen is toch niet zo'n schande? Had nou ook niet idee dat iedereen heel slap was.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij hebt een GPS-verbinding met mij? Hou lekker je teringsmoel dicht, je kent me niet eens.
En hou je verder stil trouwens, ik had jou wel eens willen horen als Ajax er zo voorstond.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Wel als je al je krediet al verspeeld hebt en tegen degradatie vecht.
Net of er met die holbewoners wat te bespreken valt, triest gevalquote:Op zondag 21 december 2008 16:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
Net of het de eerste keer is ofzo, en net of er ooit wat ernstigs is gebeurd knuppel. Wordt gewoon een niet-lief gesprek.
Crane is gewoon zo iemand die alleen op internet een grote mond heeft.
Zij hebben er zelf (bewust) voor gezorgd dat ze in deze situatie zijn gekomen, dus ze dienen dit zelf ook op te lossen.quote:
PSV uit is nou niet echt de westrijd om het dan maar allemaal om te draaien, ook al loopt het daar ook niet al te best. Dit is een 'normale' uitslag, die ieder seizoen kan voorkomen. Juist die andere wedstrijden waren bagger, maar in hoeverre is het realistisch om te verwachten dat het vandaag opeens helemaal anders zou zijn?quote:Op zondag 21 december 2008 16:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Wel als je al je krediet al verspeeld hebt en tegen degradatie vecht.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:41 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Net of er met die holbewoners wat te bespreken valt, triest geval
Dan moeten ze de komende 6 wedstrijden maar winnen dan?quote:Op zondag 21 december 2008 16:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
PSV uit is nou niet echt de westrijd om het dan maar allemaal om te draaien, ook al loopt het daar ook niet al te best. Dit is een 'normale' uitslag, die ieder seizoen kan voorkomen. Juist die andere wedstrijden waren bagger, maar in hoeverre is het realistisch om te verwachten dat het vandaag opeens helemaal anders zou zijn?
Het begint met inzet en de wil om voor elke bal keihard te werken. Dat was vandaag toch wel meer aanwezig (van wat ik er van gezien heb) dan andere wedstrijden?quote:Op zondag 21 december 2008 16:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Dan moeten ze de komende 6 wedstrijden maar winnen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |