Linkjes zo niet klaar staan, maar ik heb wel meer doemverhalen gelezen ja. En ik bedoel natuurlijk ook mezelfquote:Op maandag 22 december 2008 15:26 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee jezelf of heb je nog meer linkjes met doemvoorspellingen?
Verdeelde opening? Volgens mij staan er zes man op Wall Street te handelen vandaagquote:Op maandag 22 december 2008 15:30 schreef RvLaak het volgende:
Verdeelde opnening WS:
Dow 8,585.88 +6.77 (0.08%)
S&P 500 887.23 -0.65 (-0.07%)
Nasdaq 1,562.94 -1.38 (-0.09%)
Je moet je rendement halen in een economie met hyperinflatie en het vervolgens uitgeven in een groei economie. Die zullen er altijd blijven. Brazilië is er nog steeds van overtuigd dat ze geen last gaan krijgen van de crisis en ook Chili heeft alle vertrouwen in een veel beter resultaat dan Europa. Beide landen gaan daar volgens mij ook gelijk in krijgen. En ik kan me vervelender landen voorstellen om naar toe te verhuizen om mijn beurswinsten uit te gevenquote:Op maandag 22 december 2008 15:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het nut, hoge rendementen met hyperinflatie heeft ook niet zoveel zin.
Waaronder Bernanke.quote:Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Verdeelde opening? Volgens mij staan er zes man op Wall Street te handelen vandaag
Of zit ie net als jij aan het bier! Proost!quote:Op maandag 22 december 2008 16:10 schreef RvLaak het volgende:
Roderick Vreeloo was net bioj het begin van de uitzending behoorlijk vrolijkBen benieuwd waarom... Wss is zijn contract verlengd
Bier komt later vanavondquote:Op maandag 22 december 2008 16:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Of zit ie net als jij aan het bier! Proost!
Geen echt geld uitstaan momenteel?quote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb vandaag ook weer een mooie virtuele winst geboekt met
10x sprinter short Arcelor Mittal.
Heb je die nou nog steeds? Of alweer?quote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb vandaag ook weer een mooie virtuele winst geboekt met
10x sprinter short Arcelor Mittal.
Zat ik ook wel eens naar te kijken. Voorlopig brand ik me er niet aanquote:Op maandag 22 december 2008 16:28 schreef M.Melandri het volgende:
Hoe zit et met dat KPNQWEST.... gaat al weken van 0,02 naar 0,03, zou wel es voor 100eu gokje willen nemen... of raak je dan stukken niet meer kwijt op 0,03?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |