Ja, dat mag dus niet meer.quote:
Dit kan wel eens een note worden!!!!quote:
Jammer johquote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil het nieuwe topic maken. En dan lekker langzaam doen!
Stuur gewoon tieten van m'n vriendin, kan ook.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa, dat is balen voor jullie!
2 weken naar USA. Anderhalve week naar Vegas 3 dagen in LA.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:44 schreef Juicyhil het volgende:
@bobby, wanneer en waar ga je naartoe?
Neh, denk niet dat dat mag.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer joh
[..]
Stuur gewoon tieten van m'n vriendin, kan ook.
Of ik stuur jouw tieten, kan ook.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neh, denk niet dat dat mag.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Nice! Doe Hil de groeten1quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2 weken naar USA. Anderhalve week naar Vegas 3 dagen in LA.
Supervet, hoelang moet je vliegen?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2 weken naar USA. Anderhalve week naar Vegas 3 dagen in LA.
Jesus man, is er hier de regel dat je geen muziek recenter dan 15 jaar mag posten ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja, behalve metal.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Jesus man, is er hier de regel dat je geen muziek recenter dan 15 jaar mag posten ofzo?
200 gram italiaanse wokgroentenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef MouzurX het volgende:
Wie weet er wat lekkers om te koken met iig een half zakje (1/2x400g) italiaanse wokgroenten ?
Nee. Alleen goede muziek posten. Jij hoeft je metalbagger dus niet te plaatsen.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Jesus man, is er hier de regel dat je geen muziek recenter dan 15 jaar mag posten ofzo?
Check google: Recepten voor pyromanenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef MouzurX het volgende:
Wie weet er wat lekkers om te koken met iig een half zakje (1/2x400g) italiaanse wokgroenten ?
Metalquote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Alleen goede muziek posten. Jij hoeft je metalbagger dus niet te plaatsen.
KIP!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef MouzurX het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
200 gram italiaanse wokgroenten
11 uur naar LAX. We gaan met de auto naar LV.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:48 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Supervet, hoelang moet je vliegen?
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
200 gram italiaanse wokgroenten
Burrito's.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef MouzurX het volgende:
Vetquote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
11 uur naar LAX. We gaan met de auto naar LV.
Tuurlijk mag je wel recentere dingen posten, alleen is het meeste recente niet zo heel boeiend en dat hoor je vaak genoeg op de radio.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Wat betreft de radio heb je gelijk ja.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je wel recentere dingen posten, alleen is het meeste recente niet zo heel boeiend
spaghettiquote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef MouzurX het volgende:
Hotquote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
Wat vinden jullie van dit kapsel?
Miami is voor volgend jaar of zo.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Vet. Wij deden er 9 uur over naar Miami.
Mwah, de meeste nummers van nu lijken zoveel op elkaarquote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Wat betreft de radio heb je gelijk ja.
ALsof je een handbal op je achterhoofd plaktquote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
NY wil ik ook een keer heen jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Miami is voor volgend jaar of zo.Wil eerst nog een keer naar NY en San Francisco.
Niet mooiquote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
Inderdaad. Neemt niet weg dat ik hedendaagse muziek wel mooi vind, maar ja, om dat hier te posten heeft gewoon weinig zin.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Mwah, de meeste nummers van nu lijken zoveel op elkaar
Leuk zo'n halve rugbybal in je achterhoofdquote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ugly!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
Die van 'vroeger' ook hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Mwah, de meeste nummers van nu lijken zoveel op elkaar
Niet heel geweldig.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
Lijkt wel allemaal op elkaar, alleen de muziek die men nu nog weet, die is leuk en veelzijdig.quote:
Precies.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt wel allemaal op elkaar, alleen de muziek die men nu nog weet, die is leuk en veelzijdig.
Godverdomme, niet waar ja, verdomme, nee jwt.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt wel allemaal op elkaar, alleen de muziek die men nu nog weet, die is leuk en veelzijdig.
Nee, dat is jouw mening.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:00 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Godverdomme, niet waar ja, verdomme, nee jwt.
Nee, maar de muziek van toen is veel mooier, Ik noem een Led Zeppelin, een Deep Purple, een Dire Straits.
Ja, dat wist ik alquote:Op donderdag 18 december 2008 16:00 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw mening.Ik vind het teringherrie (en dat is mijn mening
)
quote:One of my favorite reasons for desiring long hair is creating half-updos that look gorgeous for formal and special occasions. At times, a half updo will really take the cake over a regular updo if styled correctly. With longer hairstyles, it is easier to create half-updos by allowing longer tresses to fall down over the hairstyle.
House, dat is erger.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al![]()
Totaal geen metal? Of stiekem toch wel een paar nummers?
Er zal vast wel ergens iets bestaan wat ik te pruimen vind.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:01 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al![]()
Totaal geen metal? Of stiekem toch wel een paar nummers?
Uh jawel, maar je hoort nu alleen de top-nummers nog en niet de 10 kopieen daarvan.quote:
Nog mooier.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef IQM het volgende:
Dit vind ik meer iets voor Bt:
[ afbeelding ]
[..]
Stairway to Heaven vind je toch wel baas?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Er zal vast wel ergens iets bestaan wat ik te pruimen vind.
Hahahaha oké laaaat maar weerquote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Leuk zo'n halve rugbybal in je achterhoofd
Dat is geen metal toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Stairway to Heaven vind je toch wel baas?
Carrie Underbroek!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jammer dat we geen geweldige kapper van 5000 euro per knipbeurt kunnen betalen, anders had het goed gekundquote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dingen zonder van die ... ja hoe noem je dat ook alweerquote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het gaat om het kapsel, crapface.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dingen zonder van die ... ja hoe noem je dat ook alweer
Dingen/strapselsom je schouders heen, vind ik niet zo mooi
Ja maar ik heb niet echt zo'n lok/pony als zij.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Je bedoelt strapless jurkjesquote:Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dingen zonder van die ... ja hoe noem je dat ook alweer
Dingen/strapselsom je schouders heen, vind ik niet zo mooi
Het ging me dan ook meer omquote:Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niet echt zo'n lok/pony als zij.
Is imho bij jou mooier dan zo'n knot op je achterhoofd.quote:allowing longer tresses to fall down over the hairstyle.
Owjaquote:
Te netjes. Ik vind het plaatje dat IQM postte leuker.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Van d_a moet ik zoiets doen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Echt zo schattig![]()
Er woont hier in de buurt een meneer met 4 herdershonden en die laat ie dan ook allemaal tegelijkertijd uit![]()
Een feestje?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bedoelt strapless jurkjes?
Zo eentje doe ik namelijk ook aan vanavondmuwhaha.
BT is toch een prinsesje?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Owja![]()
Mja een beetje té prinsessenachtig
Prinsessen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Owja![]()
Mja een beetje té prinsessenachtig
Dat dusquote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bedoelt strapless jurkjes?
Krijgt my super sweet sixteen ideeenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
BT is toch een prinsesje?
Eerder een ruige vecht bitchquote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Te netjes. Ik vind het plaatje dat IQM postte leuker.
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:07 schreef Hout_Bos het volgende:
Wedden dat Crane een kloon is van TheSorrow, NB of BP
Ik mis de optie laat het maar lekker zoals het is, dat is al geweldig, en de optie kaalquote:Op donderdag 18 december 2008 16:08 schreef IQM het volgende:
Poll: Kapselsuggestie van...Breathtaking IQM De_Ananas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
geregistreerd op: donderdag 11 december 2008 @ 14:07quote:Op donderdag 18 december 2008 16:07 schreef Hout_Bos het volgende:
Wedden dat Crane een kloon is van TheSorrow, NB of BP
Jij weet hoe Bt's kapsel er momenteel uitziet?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mis de optie laat het maar lekker zoals het is, dat is al geweldig
Zo word ze hier behandeld ja, maar nee.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet hoe Bt er kaal uitziet, dat moet ook als optie. Dat maakt dus niets uitquote:Op donderdag 18 december 2008 16:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij weet hoe Bt's kapsel er momenteel uitziet?
En zo hoor ik het graag t_cquote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een mannetje wasquote:Op donderdag 18 december 2008 16:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn haar komt tot de helft van mijn nek. Ik heb dus altijd 2 keuzes, klip/staart of los.![]()
Lekker makkelijik.
Of dreadlocksquote:Op donderdag 18 december 2008 16:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn haar komt tot de helft van mijn nek. Ik heb dus altijd 2 keuzes, klip/staart of los.![]()
Lekker makkelijik.
Ik ga het blauw verven. Lichtblauw.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Of dreadlocksOf ehmm kleuren zo in je haar .. licht blond en iets donkerder enz
(alhoewel je dat natuurlijk niet voor 1 dag even leuk kan doen
)
Hahahaquote:Op donderdag 18 december 2008 16:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Lekker makkelijik.
Koekiemonster-blauw?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ga het blauw verven. Lichtblauw.
Hmm doe dan een paar plukjes lichtblauwquote:Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ga het blauw verven. Lichtblauw.
En? Heeft 'ie dat gedaan?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:13 schreef Hout_Bos het volgende:
ik weet nog wel mijn gala op de middelbare schoolwas er een neger die was dronken en zei tegen een leraar van ''ja, je mag mn moeder in d'r kont neuken
![]()
Daar heb ik wel vaker last van.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een mannetje was
Ik schaam me
Ik dacht het ook eerstquote:Op donderdag 18 december 2008 16:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker last van.
Maar nu weet ik gelukkig wel beter!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker last van.
quote:
www.beachbabes.comquote:
Hahahaquote:Op donderdag 18 december 2008 16:13 schreef Hout_Bos het volgende:
ik weet nog wel mijn gala op de middelbare schoolwas er een neger die was dronken en zei tegen een leraar van ''ja, je mag mn moeder in d'r kont neuken
![]()
wijnquote:Op donderdag 18 december 2008 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaweet je wat ze bij ons op school hebben opeens
blaastesten
ze gaan bij willekeurige mensen zo'n test afnemen zodat je niet van tevoren kunt drinken.
Gelukkig is wijn en bier maar 1,20 dus dat wordt inslaan op het feest zelf
Ohnoooesquote:Op donderdag 18 december 2008 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
blaastesten
ze gaan bij willekeurige mensen zo'n test afnemen zodat je niet van tevoren kunt drinken.
www.breezermeiden.nlquote:Op donderdag 18 december 2008 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
BT waar vind ik foto's van jou??
Link?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhmmm, op dit moment? Fobo van maki-maki
Bij de middelbare school waar ik zat was er geen alcohol ... omdat het een "christelijke" school isquote:Op donderdag 18 december 2008 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
blaastesten
Die onderste ?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Net onder mijn Jude Law-post.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Nee, sukkel. Dat is Q_B.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die onderste ?![]()
Jezus wat sletterig
Jawelquote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
JE kent toch die kloon vsn zG?
Op je hyves stonden er ook een paar leuke.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
http://i269.photobucket.c(...)ing007/soeeeeeep.jpg
http://i269.photobucket.c(...)ing007/Fotooooo2.jpg
http://i269.photobucket.c(...)king007/ikikikik.jpg
Die stonden er.
wat een zaadvragende ogen op foto 1quote:Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
Die stonden er.
Jij vindt ook iedere keer weer een reden/excuus om ze in de SC te posten, hè.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
Die stonden er.
Op die van jou ook.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Op je hyves stonden er ook een paar leuke.
Thanksquote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Op je hyves stonden er ook een paar leuke.
Hahaha jojoortje vraagt eromquote:Op donderdag 18 december 2008 16:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij vindt ook iedere keer weer een reden/excuus om ze in de SC te posten, hè.
Alleen die met die gitaar is vet, die andere 2 ... beetje teveel ingezoomedquote:Op donderdag 18 december 2008 16:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij vindt ook iedere keer weer een reden/excuus om ze in de SC te posten, hè.
Gewoon doen.. Zijn geile foto'squote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha jojoortje vraagt eromhet is niet dat ik midden in een gesprek zeg 'dussss, wie wil er foto's van mij zien
?'
Daarom zeg ik ook: "Jij vindt ook iedere keer weer een reden/excuus"quote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha jojoortje vraagt eromhet is niet dat ik midden in een gesprek zeg 'dussss, wie wil er foto's van mij zien
?'
Whehe thanksquote:
Op je gespotte (geloof ik)quote:Op donderdag 18 december 2008 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thankswelke bedoel je, die van macedonie of bij mn gespotte?
Je bent zo leeeeeeeeeeeeeeeeelijk, van dichtbij.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alleen die met die gitaar is vet, die andere 2 ... beetje teveel ingezoomed
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 18 december 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent zo leeeeeeeeeeeeeeeeelijk, van dichtbij.
2 foto's bij je gespotte geven wel een goed beeld van je gezicht en haar (ten tijde van die foto danquote:Op donderdag 18 december 2008 16:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Op je gespotte (geloof ik)ff kijken... (ik plaats ze niet hoor
)
Ben jij toch echt wel iets voor mijquote:Op donderdag 18 december 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent zo leeeeeeeeeeeeeeeeelijk, van dichtbij.
Ja maar te veel andere mensen erop, vind het lullig om dat op fok te plaatsen en te lui om ze weg te paintenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef Crane het volgende:
[..]
2 foto's bij je gespotte geven wel een goed beeld van je gezicht en haar (ten tijde van die foto dan)
Ja klopt.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar te veel andere mensen erop, vind het lullig om dat op fok te plaatsen en te lui om ze weg te painten
Gelukkig hoeven tankchauffeurs niet te kunnen spellen.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
iemand op MSN_!
PK zegt (16:23)
nu het nog leren spellen
Ruben - Psychologisch goedgekeurd voor Tank Chaffeur! zegt (16:23):
ik kan spelle
allen typfout![]()
Wat is tank chauffeur voor niveau?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
iemand op MSN_!
PK zegt (16:23)
nu het nog leren spellen
ik kan spelle
allen typfout![]()
Je lijkt er zowaar een lief meisje op.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ochja. Dat was op mn vorige schoolfeestje overigens.
Ik gok dat hij een VMBO'er is.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is tank chauffeur voor niveau?
Wat hebben vrouwen toch met nepnagels en nagellak enz ?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Net mijn andere hand be-nageld.![]()
Ben benieuwd of ik nog cello kan spelen
Ik ben dan ook heel lief, negeer IQM maarquote:Op donderdag 18 december 2008 16:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Je lijkt er zowaar een lief meisje op.
Iddquote:Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen toch met nepnagels en nagellak enz ?![]()
Vind dat echt lelijk, vooral bij teennagels
Ik heb eigenlijk stompjes.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Hout_Bos het volgende:
crane, nog sorry van die foto van je man, serieus.
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk stompjes.Maar nu zijn ze net niet lang, dus mooi.
Ja serieus, het ging gewoon te ver en ik zou het zelf ook niet tof vinden namelijk.quote:
Ik heb hier naast me bijna 30 potjes nagellak staan en ik draag nooit nagellakquote:Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Good luck!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wish me luck.
Vanavond laatste echte concert (morgen bruggers).
DOEI
Houden zoquote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hier naast me bijna 30 potjes nagellak staan en ik draag nooit nagellak
Dat is de waarheid als een koequote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef Lakitu het volgende:
Fipo.
Had je misschien wat eerder aan moeten denken hè, alsof die er nu nog wat aan heeft.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ja serieus, het ging gewoon te ver en ik zou het zelf ook niet tof vinden namelijk.
ja meng, excuses zijn altijd goed tochh.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Had je misschien wat eerder aan moeten denken hè, alsof die er nu nog wat aan heeft.
Paaskonijn die ff serieus probeert te zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 16:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Had je misschien wat eerder aan moeten denken hè, alsof die er nu nog wat aan heeft.
Ik heb geen nagellakquote:Op donderdag 18 december 2008 16:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Koester dat moment nou gewoonquote:Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Paaskonijn die ff serieus probeert te zijn
Ik heb jouw aandeel niet meegekregen of was dat stiekem onder een andere account?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Ja serieus, het ging gewoon te ver en ik zou het zelf ook niet tof vinden namelijk.
En dat siert je.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hier naast me bijna 30 potjes nagellak staan en ik draag nooit nagellak
Ja het was wel even een grappig moment.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Koester dat moment nou gewoon
Nee, maar ik heb meteen m'n post gewijzigd daarnaquote:Op donderdag 18 december 2008 16:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik heb jouw aandeel niet meegekregen of was dat stiekem onder een andere account?
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
ja meng, excuses zijn altijd goed tochh.
Kanker jij nou maar op, verrekte kutkneus dat je der bent. Je hoort hier niet thuis.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Paaskonijn die ff serieus probeert te zijn
Ga zelf.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kanker jij nou maar op, verrekte kutkneus dat je der bent. Je hoort hier niet thuis. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kanker jij nou maar op, verrekte kutkneus dat je der bent. Je hoort hier niet thuis. [ afbeelding ]
Oeh de recalcitrantie...quote:
Je moeder.quote:
Love is in the airquote:Op donderdag 18 december 2008 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh de recalcitrantie...
Go PK, go PKquote:
OEH IQM, weet je waar ik niet tegen kan op fobo.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:54 schreef IQM het volgende:
3 smileyposts op een rij. Yvonne, doe je ding!
Je moeder.quote:
Stom, hè.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OEH IQM, weet je waar ik niet tegen kan op fobo.
Dan lurkt iemand bij jou, lurk je terug, posten ze: Oehh ik zag je wel lurken.
En dan denk ik, VIND JE HET GEK
Je wil ze wel motorboaten!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word er een beetje bang van eigenlijk.
Gewoon op anoniem veranderen, zodat ze niet zien dat jij keekquote:Op donderdag 18 december 2008 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OEH IQM, weet je waar ik niet tegen kan op fobo.
Dan lurkt iemand bij jou, lurk je terug, posten ze: Oehh ik zag je wel lurken.
En dan denk ik, VIND JE HET GEK
labyoequote:
I can feel it in my fingers, and feel it in my toes.quote:
Wat een kutreacties weer hier.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word er een beetje bang van eigenlijk.
Is dit een sollicitatie?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een kutreacties weer hier.
yvonne is blijkbaar nog wat onkruid vergeten te wieden
- Knocked Upquote:Op donderdag 18 december 2008 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh noem eens 2 leuke films die ik zaterdag kan kijken?
BOEHOEHOEquote:Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een kutreacties weer hier.
yvonne is blijkbaar nog wat onkruid vergeten te wieden
Is het een .png?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef Paaskonijn het volgende:
gvd als ik plaatjes met een witte achtergrond van een structuurformule kopieer naar word word het helemaal zwart
Onverkapte-kijk-mij-emo-zijn post.quote:
Dat liedje heb ik verdrongen, bedankt voor het herinneren.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:00 schreef sezten het volgende:
[..]
I can feel it in my fingers, and feel it in my toes.
Bijna letterlijk in háár face.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zooo groot en in your face![]()
ZE lijken haast te ontploffenquote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uit zotheid wordt je maar emo?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Onverkapte-kijk-mij-emo-zijn post.
Why?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:02 schreef Zotheid het volgende:
Ik haat mezelf.
Het is geen traditionele romcom.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké. En dat zijn wel comedies en feelgood movies enzovoorts?
Superbad = bazenfilm.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
En toen snee je mis?quote:
En toen heb je haar flink hard gepakt?quote:
Hoe moet ik dat weten?quote:
Feelgoodmovie:quote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 18 december 2008 17:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En toen heb je haar flink hard gepakt?
Ik nam aan dat ze om mijn mening vroeg naar aanleiding van het .gifje dat uit Wedding Crashers komt. Een film die ik Bt eerder aanraadde en die ze kon waarderen. Dus dan lijkt het me dat ze die films, Knocked Up en Superbad, ook wel leuk zal vinden.quote:
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En toen heb je haar flink hard gepakt?
BEIDE SEKSEN?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is geen traditionele romcom.
Het is meer in de stijl van Wedding Crashers (die vond je leuk, toch?), alleen dan weer net iets grover, directer, 'puberaler'.
Knocked Up is in ieder geval wel een film die beide seksen zullen waarderen.Genoeg hilarisch materiaal, maar ook een romantisch gedeelte.
Knocked Up is wel een goede aanrader, ja.
Gaan jullie beide seksen?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BEIDE SEKSEN?
Lekker boeiend, het is gewoon ik en mandy op de bank.
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feelgoodmovie:
Burt Monroe: The Worlds Fastest Indian
Doe zelf ns een suggestie dan?quote:
Lijkt me best wel kut om je ex tegen te komen.quote:
Waarom geloof je me niet?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
[..]
Doe zelf ns een suggestie dan?
Logisch, soloseks is ook niks.quote:
Je had je misschien wel beter gevoeldt erdoorquote:Op donderdag 18 december 2008 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, m'n ex die ik nooit zou snijden.
Judequote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef IQM het volgende:
The Holiday?
Met Kate Winslet, Jack Black, Jude Law en Cameron Diaz.
En goede soundtrack.
Goede film ook.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef IQM het volgende:
The Holiday?
Met Kate Winslet, Jack Black, Jude Law en Cameron Diaz.
En goede soundtrack.
GA WEGGG!quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso geen romantische feelgoodmovie, van die gaye troep moet ik altijd een beetje kotsen in m'n mond.
Idd.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso geen romantische feelgoodmovie, van die gaye troep moet ik altijd een beetje kotsen in m'n mond.
Als ik nou een hekel aan dr zou hebben.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me best wel kut om je ex tegen te komen.
1guy1mouthquote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef Lakitu het volgende:
Jullie negeerde elkaar?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik nou een hekel aan dr zou hebben.
Alle gevoelens kwamen terug en ik had geen lef om ook maar iets te zeggen.![]()
Ze zag er wel weer ontzettend mooi uit.
Ja we gingen de vorige keren enge films kijken maar dat is ook geen succesquote:
Gevoeldt?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Je had je misschien wel beter gevoeldt erdoor
Ik weet niet waar je van houd. Ik ben gewoon niet zo van dat soort comediesquote:Op donderdag 18 december 2008 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
[..]
Doe zelf ns een suggestie dan?
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja we gingen de vorige keren enge films kijken maar dat is ook geen succes
ik ben echt het type trillend rietje tijdens zo'n film!
Nouw moequote:
tijdens een zo'n film?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ik ben echt het type trillend rietje tijdens een zo'n film!
Moet je voortaan alleen daten met lelijke meisjesquote:Op donderdag 18 december 2008 17:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik nou een hekel aan dr zou hebben.
Alle gevoelens kwamen terug en ik had geen lef om ook maar iets te zeggen.![]()
Ze zag er wel weer ontzettend mooi uit.
Ik ben ook een angsthaas, ik doe altijd (als ik in mn eentje naar dat soort films kijk) het geluid zachter. Met meerderen gaat het geluid op normaal.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ik ben echt het type trillend rietje tijdens zo'n film!
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nouw moe
The World's fastest indian is echt een hele toffe FeelGood movie
Met anthony hopkins als lieve oude man
White Chicks is wel iets voor jouquote:Op donderdag 18 december 2008 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je van houd. Ik ben gewoon niet zo van dat soort comediesIk hou meer van die uberflauwe films zoals Scary Movie en zo. Superhero movie was wel geinig op zch. Forgetting Sarah Marshall vond ik ook wel leuk, btw.
Ja.quote:
Ja. Waarom vind ik dr nou nog steeds leuk...quote:
Takenquote:
helegaar niet!!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Muwhahaha ik pwnde je hard met mn ninja edit
Ik hou van KOMEDIE, humor, lachen!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je van houd. Ik ben gewoon niet zo van dat soort comediesIk hou meer van die uberflauwe films zoals Scary Movie en zo. Superhero movie was wel geinig op zch. Forgetting Sarah Marshall vond ik ook wel leuk, btw.
Goed idee, zullen m'n ouders leuk vinden, dan krijgen ze helemaal lelijke kleinkinderen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je voortaan alleen daten met lelijke meisjesdat scheelt.
AMERICAN PIEquote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou van KOMEDIE, humor, lachen!
Misschien overrulen jouw genen de lelijkheids-genen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed idee, zullen m'n ouders leuk vinden, dan krijgen ze helemaal lelijke kleinkinderen.
Dat geeft toch niets zotheidquote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed idee, zullen m'n ouders leuk vinden, dan krijgen ze helemaal lelijke kleinkinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |