quote:Op donderdag 18 december 2008 13:47 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ze zijn ook wel mn collega's die bellen of ik een telefoontje aan kan nemen.. terwijl ik dus aan het emailen ben
![]()
Hoezo zo krijg je toch geen emails gedaan
Ehmm...ik..quote:
je mag de volgende keer wel een berichtje achter laten hoor in mijn foboquote:
quote:
haha vind je t zo ergquote:Op donderdag 18 december 2008 13:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
praat voor jezelf ja![]()
nog 4 weken, dan ben ik er vanaf
Ik moet t helaasch met een Corsa doen iddquote:Op donderdag 18 december 2008 13:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
p00p niet, die koopt een slopel corsa
dat kan ik ook wel heel goed..quote:Op donderdag 18 december 2008 13:51 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
vrouwen kunnen toch zo goed multitasken...
[..]
Ehmm...ik..
NEEEEUH !quote:
sorry, ik verman me welquote:Op donderdag 18 december 2008 13:54 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Ja...?!![]()
[..]
niet huilen....
...vooruit...quote:Op donderdag 18 december 2008 13:54 schreef Crazy-p het volgende:
en plus.. op fok hangen
emailen.. telefoontjes beantwoorden.. op msn hangen.. naar andere collega's luisteren.. is opzich al multitasken genoeg niet?
Kom op...quote:
ik kan het welquote:Op donderdag 18 december 2008 13:58 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...vooruit...
[..]
Kom op...
ik denk niet voor 500 van je collegasquote:Op donderdag 18 december 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
zo de luch zit er weer in.
saai al die speeches
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk niet voor 500 van je collegas
hey hoi welkom hier!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:01 schreef Queen_E het volgende:
vind die begin scene uit de nieuwe james bond film ook zo mooi..
die aston martin![]()
het lukt alweerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |