Explain...quote:
Ook bij FOK!?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook vaak ja...
quote:
ja dat je eigenlijk aan het werk moet, maar toch eigenlijk ff ga kijken op fok...quote:
Ja, schaam jequote:Op donderdag 18 december 2008 13:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik was je voor...![]()
foto al gevonden?
Samequote:Op donderdag 18 december 2008 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat je eigenlijk aan het werk moet, maar toch eigenlijk ff ga kijken op fok...
Hey heyquote:Op donderdag 18 december 2008 13:11 schreef Crazy-p het volgende:
tvp(tje)
is zien of ik er nog tijd voor heb.. moet toch lukken
sorry mevrouw... ik zal het proberen niet meer te doen..quote:Op donderdag 18 december 2008 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, schaam je![]()
Neemaar dat komt misschien omdat ik niet zoek
Nu eigenlijk ook... *zucht* maar ja over 3 kwartier moet ik toch naar de tandarts...quote:
hey weer iemand die binnenkort moet solliciterenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat je eigenlijk aan het werk moet, maar toch eigenlijk ff ga kijken op fok...
zal wel meevallen... heb vast contract... en ze zijn nog steeds blij met me...quote:Op donderdag 18 december 2008 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey weer iemand die binnenkort moet solliciteren
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zal wel meevallen... heb vast contract... en ze zijn nog steeds blij met me...
ik, en dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Wie heeft werken uitgevonden![]()
![]()
ZEG OP !!!
Maar dat was ik nietquote:Op donderdag 18 december 2008 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
ZEG OP !!!
Ohnee lijkt me sterkquote:Op donderdag 18 december 2008 13:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar dat was ik niet
Dat was een negert
Ik moet ook alles zelf doenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
sorry moozzie
er stonden 2 collega's continue achter mij te discussieren
Vast contract zegt vrij weinig. Onder het mom van een reorganisatie kunnen ze je er altijd uit flikkeren.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zal wel meevallen... heb vast contract... en ze zijn nog steeds blij met me...
volgens mij was het captain ahab die het had uitgevondenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
ZEG OP !!!
ja sorry manquote:
quote:
wij waren het nietquote:Op donderdag 18 december 2008 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
ZEG OP !!!
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:31 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Oeh!
Via Viva Caaaasablancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
tja... hij zei dat ie een brief voor me had...quote:Op donderdag 18 december 2008 13:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
succes man
het was leuk je gekend te hebben
TRAKTERENquote:Op donderdag 18 december 2008 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... hij zei dat ie een brief voor me had...
met salarisverhoging
quote:
ja dat zeggen ze hier ook altijd meteen, dus daarom vertel ik het hier maar niet...quote:Op donderdag 18 december 2008 13:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
TRAKTEREN
oh ja en gefeliciteerd
das logiquote:Op donderdag 18 december 2008 13:34 schreef Make-Yourself het volgende:
btw....wie is die meid in die zwartwitte jurk met die rode boa in de OP?
poppensexquote:
wat dan ?quote:
weer een beetje in mijn fobo gluren hequote:
me 2quote:Op donderdag 18 december 2008 13:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
poppensex
doet me denken aan team america
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |