Ze kwam kijken naar je vette auto ofcquote:Op donderdag 18 december 2008 13:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weer een beetje in mijn fobo gluren he
"only if you promiss that you'll never die, I'll make sweer love to you, right now.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weer een beetje in mijn fobo gluren he
me dikke seicento met 13" wieldoppen op de winterbandenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze kwam kijken naar je vette auto ofc
ouwe geilneefquote:
America Fuck Yeahquote:Op donderdag 18 december 2008 13:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
poppensex
doet me denken aan team america
je kijkt toch niet naar chuck norris hequote:
geile bakquote:Op donderdag 18 december 2008 13:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
me dikke seicento met 13" wieldoppen op de winterbanden
zomerbanden 14" lichtmetalen velgen
maar je hebt wel 2 alfa'squote:Op donderdag 18 december 2008 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
America Fuck Yeah![]()
![]()
Pff nu op 122 brieven de voornaam schrijven, vouwen en in de juiste enveloppe doen (die ik dus net allemaal met de hand geschreven heb)
Wat heb ik toch een uitdagende baan..
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar je hebt wel 2 alfa's
oud?....geil?..neuhh...neef?...are we related.quote:
sorry....quote:Op donderdag 18 december 2008 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je kijkt toch niet naar chuck norris he![]()
dank je welquote:
nice, nice... kijkuit voor papercuts...quote:Op donderdag 18 december 2008 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
America Fuck Yeah![]()
![]()
Pff nu op 122 brieven de voornaam schrijven, vouwen en in de juiste enveloppe doen (die ik dus net allemaal met de hand geschreven heb)
Wat heb ik toch een uitdagende baan..
quote:
wat? zijn ze kapot ofzo ?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:40 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
oud?....geil?..neuhh...neef?...are we related.
...vroeg 't me gewoon af...
Jij bent die klapjosti die altijd onder 't spoor bij de saxxion stil gaat staan en dan flink loopt te gassen?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dank je wel
hij maakt wel gruwelijk geluid![]()
is zoooo mooi in de tunnels en parkeer garage's
openluchtfilter
..dat zijn echt kutwondjes...quote:Op donderdag 18 december 2008 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nice, nice... kijkuit voor papercuts...
't zijn wel alfa's natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 13:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat? zijn ze kapot ofzo ?
LOLquote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij bent die klapjosti die altijd onder 't spoor bij de saxxion stil gaat staan en dan flink loopt te gassen?
Idd... dat duurt zo lang voor die dicht zjin...quote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
..dat zijn echt kutwondjes...
Je doet 't echt hè?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
LOL, ligt eraan wanneer
nee, ik laat de auto voor mij altijd wel even uitlopen zodat ik vol in de 2 door kan trekkenquote:
Wie zijn "ze"..en waarom bellen ze....en waarheen....?!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:45 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb echt -100 zin :S
en ze blijven me maar bellen.. *vloekt*
maare, jij geilt dus wel een beetje op dikke auto's ?quote:
sterktequote:Op donderdag 18 december 2008 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
mensen... ik ben er vandoor... naar tandarts
succes!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
dat zijn klanten, ze is telefoonmiep en ze bellen naar haarquote:Op donderdag 18 december 2008 13:46 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Wie zijn "ze"..en waarom bellen ze....en waarheen....?!
wie niet?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maare, jij geilt dus wel een beetje op dikke auto's ?
succes, en als je lief bent krijg je misschien wel een lollie. Wel lief doen he jongeman, is niks engs aan, aan de tandartsquote:Op donderdag 18 december 2008 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zijn klanten, ze is telefoonmiep en ze bellen naar haar
genoeg mensenquote:
oh..oke...quote:Op donderdag 18 december 2008 13:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zijn klanten, ze is telefoonmiep en ze bellen naar haar
p00p niet, die koopt een slopel corsaquote:
geen dankquote:Op donderdag 18 december 2008 13:48 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
oh..oke...
bedankt voor dit inzicht...
zit je nu op school ?quote:
coolquote:Op donderdag 18 december 2008 13:48 schreef Crazy-p het volgende:
redbull dan maar :S
echt ik zweer.. nog 1 keer telefoon als ik midden in een email bezig ben.. en ik ga me toch dingen kapot maken
praat voor jezelf jaquote:Op donderdag 18 december 2008 13:48 schreef crazy987 het volgende:
en geen ruk te doen hier
collega zit maar even z`n pc te vernieuwen
en geljik er een nieuwe videokaart in te zetten
ook al ff nieuw schermpje gepakt.
best leuk systeembeheerder zijn
ok, dat wel in doetichem ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |