abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64131662
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
Dat van die lichtkogels klopt ook inderdaad. Kreeg het net ook door.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 18 december 2008 @ 21:31:07 #202
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64131671
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:30 schreef Luni het volgende:

[..]

Ja ok, kan best gebeuren, maar de keren tegen Auxerre is het toch vrij rustig gebleven?
De laatste keer had het uitvak geen stoeltjes meer volgens mij
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64131688
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Feyenoord en FC Twente hebben toch ook geen slecht verleden in Frankrijk? Manchester United ook niet.

Kortom, als Ajax met een mannetje of tweeduizend komt, krijgen we dezelfde taferelen. Traangas etc.
Feyenoord heeft wel een slecht verleden in frankrijk hoor
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 18 december 2008 @ 21:32:12 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64131703
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:30 schreef Luni het volgende:

[..]

Ja ok, kan best gebeuren, maar de keren tegen Auxerre is het toch vrij rustig gebleven?
Auxerre was net iets te saai waarschijnlijk.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64132044
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

De laatste keer had het uitvak geen stoeltjes meer volgens mij
Klopt. Verder was er in Auxerre geen ene moer te bleven. Kutgehucht.
pi_64132084
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Klopt. Verder was er in Auxerre geen ene moer te bleven. Kutgehucht.
Schandalig eigenlijk. Mijn alltime NAC-hoogtepunt was in Auxerre, toen NAC daar speelde tegen Troyes voor de eerste ronde Intertoto. Wat een geweldig uitje was dat.
pi_64132160
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:46 schreef Stofje het volgende:

[..]

Schandalig eigenlijk. Mijn alltime NAC-hoogtepunt was in Auxerre, toen NAC daar speelde tegen Troyes voor de eerste ronde Intertoto. Wat een geweldig uitje was dat.
Ik heb me nog wel vermaakt daar hoor, maar er was eigenlijk helemaal niets te beleven. En als er dan eindelijk eens een kroeg was die wel open bleef, dan hielden ze daar op met bier tappen
pi_64132223
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik heb me nog wel vermaakt daar hoor, maar er was eigenlijk helemaal niets te beleven. En als er dan eindelijk eens een kroeg was die wel open bleef, dan hielden ze daar op met bier tappen
Bij ons bleef er één kroeg open uiteindelijk. Het begon met 1eurnogwat voor een biertje, maar werd al snel 3 euro. . Ach, logisch wel. Uitgestorven stadje en dan ongeveer 1000 geel/zwarte idioten (want dat waren het vooral ) die het bier op komen drinken. Ah, de herinnering .
pi_64132885
Als Platini geen fansman waswaren al die Franse clubs echt allang uit de toernooien geschopt. Aardige zooitje daar weer.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:34:23 #210
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_64133739
Wat gaat het snel
pi_64134644
serieus bijlen? wtf? gaat gewoon echt nergens meer over.....
pi_64135269
Gaat snel dit topic . Tsja, dat het allemaal weer gebeurd... Waar gaat het heen.
pi_64135298
Holland on tour deze Uefa Cup
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 18 december 2008 @ 23:21:23 #214
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_64135316
quote:
Op donderdag 18 december 2008 23:20 schreef superjood het volgende:
Holland on tour deze Uefa Cup
Dat kan je wel zeggen ja...
pi_64135414
Ongelijk waar we groot in zijn voor zo'n klein land. Voor de rest gebeurd er toch niet zoveel onderling? Behalve bij de BBB dan vorige wedstrijd?
  donderdag 18 december 2008 @ 23:59:31 #216
51286 w00h00
Digital man!
pi_64136363
Gewoon met alle HK's afreizen naar Franceee! Om orde op zaken te stellen.
  vrijdag 19 december 2008 @ 02:51:46 #217
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64139022
quote:
Op donderdag 18 december 2008 23:59 schreef w00h00 het volgende:
Gewoon met alle HK's afreizen naar Franceee! Om orde op zaken te stellen.
Precies. Gewoon een keer Nederland op de kaart zetten. Dat zullen ze leren!
  vrijdag 19 december 2008 @ 02:56:20 #218
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_64139052
Omdat in Argentinië regelmatig voetbalgerelateerde zaken plaatsvinden die eigenlijk te gek voor woorden zijn, heb ik er weer eentje voor jullie.

De club Newell's Old Boys uit Rosario, die speelt in de Primera División, de hoogste afdeling van het betaalde voetbal is geplunderd door een deel van de harde kern.

Afgelopen week waren er presidentsverkiezingen in de club (in Argentinië zijn praktisch alle profclubs nog verenigingen ipv bedrijven - en dus hebben de leden stemrecht). Voorzitter López, die al 14 jaar de club met ijzeren hand bestuurde, werd verslagen. 66% van de leden stemde voor de oppositiepartij. Tijdens de verkiezingen werd 1100 man politie ingezet om alles ordelijk te laten verlopen. Ook zag een notaris toe op het eerlijk verlopen van de verkiezingen. Dat was nodig omdat in 2004, 2000 en 1997 López alleen stemrecht gaf aan zij die hun contributie hadden betaald. Dat de club geen verzieningen had om deze te innen, en dus alleen vrienden/bekenden daardoor konden stemmen, zorgde ervoor dat López 14 jaar aan de macht kon blijven.

Dat is echter voorbij en slechts enkele uren na het bekend worden van de uitslag van de verkiezingen,
reden vier vrachtwagens met een deel van de harde kern die López steunt, het terrein op en hebben alles wat los en vast zit meegenomen en vernielingen aangericht. De verwarming, Airco, voetballen, alle voetbalkleding, computers, bureaus praktisch alles is meegenomen. Het standbeeld van de oprichter Isaac Newell werd ook beklad.

Maargoed, alles werd dus meegenomen, tot en met de generatoren en waterpompen toe. Die waren namelijk geïnstalleerd omdat López de electriciteits- en waterrekeningen niet meer betaalde. Daardoor kampte de club regelmatig met een tekort aan water en licht.

Only in Argentina

Bronnen
Artikel over de vernielingen (Spaans) in Olé
Artikel over verloop verkiezingen (Spaans) in LaNación
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_64139408
Geen italianen met nijmegenaren gereld?
Nothing to see here, carry on
pi_64139842
Zijn er al foto's/filmpjes van de PSG-Twente rellen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_64140106
Zo, terug uit parijs, wat een dag zeg... Onvoorstelbaar...

Als niet-hooligan zijnde heb ik alles van erg dichtbij meegemaakt, wat een kutzooi, traangas gebruiken terwijl er op dat moment nog niets gebeurde.
Stelletje kloothomo's, en die 50 fransen rond 16:00, waarvan de 10 voorsten met grote dolken liepen, daarnaast nog zelfgemaakte wapens en knuppels. Het was een smal steegje, waar iets van 12 man in de breedte in paste.

Twente begon op een gegeven moment een soort van, kort terugtrekken, aanvallen. Toen Twente begon weg te rennen ben ik ook weggerend. Van de Twentse jongens hoorde ik dat die voorste rijen dus met messen stonden, en dat ze hun leven geven teveel vonden.

Er wordt geen melding gedaan van de neergestoken franse supporter, die in het gevecht zijn eigen mes in hem geramd kreeg... Tevens was iedereen bij Twente er van overtuigd dat er 17-jarig fransoos zou zijn overleden door de rellen met Twente, maar daar lees ik op het nieuws niets over.

Bij het stadion was het helemaal een bende. We stapten uit de metro en werden met Politiebegeleiding naar het stadion gebracht. We hebben 45 min stilgestaan in de kou tot alle Twente supporters er waren en begonnen we te lopen. Hoe dichter bij we waren hoe dreigender het werd.

Toen begonnen Franse supporters op het dak van het nabijgelegen stadionnetje. Begonnen met stenen en vuurwerk onze groep te gooien. Reactie vanuit Twente kant waren wat knalpatronen die die kant op geschoten werden. Twente probeerde toen door de ME te breken wat niet helemaal lukte. Vervolgens een steeds grotere omweg genomen naar het stadion, waar ik versteld vond van het feit dat mijn medesupporters daadwerkelijk elke geparkeerde Franse auto de spiegels etc aftrapten.

Twente was toen een beetje uit elkaar getrokken, waardus allemaal groepen van 200/300 liepen. Met allemaal iets van 50 meter afstand van elkaar. Bij het stadion stond maar een paar man ME, in de buurt van het uitvak, maar naast die paar man ME stond ook een mannetje of 150 PSG, volgens mij niet direct hooligans, maar begonnen toch te zingen en Paris etc te roepen.

Wat resulteerde in dat er een aantal gasten van Twente op die gasten zijn ingerend, waarbij nog een aantal raken klappen zijn gevallen bij de Franse kant. Dit was het moment dat ik naar het uitvak toe ben gerend om zo snel mogelijk veilig binnen te zijn.

Excuses voor de brakke zinsopbouw/spelling/woordkeuze ik zit er vol van, ik ben er ook helemaal klaar mee, ik ga Europa voorlopig niet meer in.

[ Bericht 64% gewijzigd door Lamzak_ op 19-12-2008 08:09:07 ]
Enschede, onze stad! ons domein!
  vrijdag 19 december 2008 @ 08:45:43 #222
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64140651
Klinkt niet bepaald best nee.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 19 december 2008 @ 08:55:36 #224
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64140680
Ik heb nog niemand gesproken, maar ik ben benieuwd of iedereen zo'n kutavond heeft gehad.
pi_64140962
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:55 schreef pfaf het volgende:
Ik heb nog niemand gesproken, maar ik ben benieuwd of iedereen zo'n kutavond heeft gehad.
Verhaal wat ik gister van een bekende hoorde was niet anders dan het verhaal van die gast hierboven.
pi_64142177
Gezellig met je club mee Europa in, krijg je dit .
pi_64144256
Kut voor je Lamzak.
quote:
'We kwamen rechtstreeks in de hel'

Het is bijna drie uur voor de wedstrijd als de eerste supporters van Twente zich verzamelen bij het Parc des Princes. Het gebied rond het stadion is dan al veranderd in een oorlogsgebied, zoals we dat in Nederland al jaren niet meer kennen. Straten zijn afgezet, politiebusjes rijden af en aan. In totaal heeft de Parijse politie ruim achthonderd man ingezet en versterking is onderweg. Er wordt met traangas geschoten om de Parijse aanhang op afstand te houden.

Van een uitgelaten stemming, zoals dat hoort bij Europees reisje, is al lang geen sprake meer. De Tukkers zijn bedrukt, aangeslagen na de gebeurtenissen in de stad. De een heeft het van horen zeggen, de ander zat er middenin. Er wordt met het hoofd geschud als de veldslag ter sprake komt. "Dit heb ik nog nooit meegemaakt", zegt een supporter. "We kwamen hier voor een feestje, maar we belandden rechtstreeks in een hel.'' Een Enschedese: " Ik kwam twee keer in een traangaswolk terecht. Mijn ogen branden, mijn kop doet zeer."

De verhalen komen los. Dat het zo gezellig was, dat er rustig een biertje op straat werd gedronken. "Toen opende opeens een losgeslagen horde Paris St.Germain-hooligans frontaal de aanval. Honkbalknuppels, bijlen, messen, lichtkogels: je kunt het zo gek niet bedenken of ze hadden het bij zich."

Een andere supporter: "Er werd een enorme baksteen door de ruiten gegooid en toen wilden ze ook nog een brandbom naar binnen gooien. Als dat gelukt was… Sommige Twentesupporters werden natuurlijk helemaal gek en wilden erop af. Vroeger zou ik dat ook gedaan hebben, maar ik heb nu een gezin… Alles vloog door de lucht. Stoelen, tafels... Ik ben zo snel mogelijk weggegaan. Wat een dag…'' Zijn vriend: ,,Een paar weken geleden vierden we feest mét de supporters van Schalke en nu dit.''.

Even later wordt er gewoon gevoetbald. In een decor dat tot laat in de avond ronduit vijandig en beangstigend is. Parijs, de lichtstad, heeft zich op deze dag van een donkere zijde laten zien.
quote:
'Twenteaanhang 'part noch deel' aan de rellen'

PARIJS - In het centrum van Parijs is het gistermiddag tot een keiharde confrontatie gekomen tussen de aanhang van FC Twente en supporters van Paris St. Germain. Martijn Hegeman, supporterscoördinator van FC Twente, spreekt van een gecoördineerde actie van de aanhang van Paris St. Germain. De Twente-supporters zouden door de hooligans zijn opgewacht. Later op de avond liet de Franse politie weten dat de Twenteaanhang 'part noch deel' heeft gehad aan de rellen.

De eerste gevechten waren rond 16.00 uur in de buurt van de Place Saint-Michel. Daar zaten enkele tientallen Twentesupporters een biertje te drinken, toen volgens hun lezing een baksteen door de ruit van het café werd gegooid en Parijse hooligans met allerhande wapentuig de aanval inzetten.

In de rue Saint-André des Arts ontstond daarop een massale vecht- en gooipartij, waarbij een aanhanger van Twente met een bijl tegen zijn hoofd werd geslagen. De 18-jarige Enschedeër is naar een ziekenhuis overgebracht. Hij verkeert volgens de Franse autoriteiten buiten levensgevaar, maar er is gisteravond wel een hersenscan gemaakt. Drie andere Twentesupporters moesten zich ook onder behandeling stellen. Nadat hun wonden waren gehecht konden zij het ziekenhuis verlaten.

De eigenaar van het Café des Arts vertelde later dat het een kwartier duurde voordat de politie de strijdende partijen kon scheiden. "Die gasten waren gewapend met honkbalknuppels", aldus de bareigenaar, die zag hoe ook bij andere zaken de ruiten werden ingegooid en winkels werden geplunderd.

Place Saint-Michel ligt circa drie kilometer van het stadion Parc des Princes. De supporters van Twente - ongeveer 1300 - reisden met de métro naar het zuidwesten van de stad. Drie uur voordat de wedstrijd zou beginnen waren de pleinen bij het stadion al veranderd in een slagveld. Even buiten het afgezette gebied werden de Twentefans door een meute Parijse hooligans opgewacht. De Parijzenaars gooiden stenen, flessen en andere projectielen. Net als op Saint-Michel kwam de Mobiele Eenheid met traangas in actie om de groepen uit elkaar te houden. In kleine groepjes werd de Twenteaanhang onder politiebegeleiding naar het stadion geleid.
pi_64144449
18 jaar... misschien wel zn eerste Europese tripje... Krijg je mee een hakbijl op je pan

[ Bericht 0% gewijzigd door TerroRobbie op 19-12-2008 11:22:13 ]
pi_64145250
De dader van het 'bijl-incident' is bekend

vrijdag 19 december 2008 @ 11:44:59 #230
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64145280
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef Sieps het volgende:
De dader van het 'bijl-incident' is bekend

[ afbeelding ]
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:51:21 #231
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64145482
lol.
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:59:07 #232
51286 w00h00
Digital man!
pi_64145719
hahahah
pi_64146383
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 09:59 schreef Yeahinho het volgende:
Gezellig met je club mee Europa in, krijg je dit .
nah jah opzich prima, alleen jammer dat ze bijlen en allerlei andere wapentuig gaan gebruiken totale wahnsinnnn!
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:23:50 #234
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64146443
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:21 schreef ASroma het volgende:

[..]

nah jah opzich prima, alleen jammer dat ze bijlen en allerlei andere wapentuig gaan gebruiken totale wahnsinnnn!
Net zoiets als ik dadelijk ga meemaken bij Roma v Arsenal
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64146491
Pak je hakbijl maar vast in.
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:33:42 #236
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_64146711
Gezellige jongens van PSG. Kunnen die hun aandacht niet beter richten op het tuig uit hun eigen buitenwijken?
[b]@RemiLehmann[/b]
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:37:55 #237
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64146832
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Pak je hakbijl maar vast in.
Ik zat ook aan PSG v Standard te denken in de UEFA Cup, leuk met de OM connectie in je achterhoofd
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:41:11 #238
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64146930
Gewoon een flinke groep Rotterdammers richting Parijs sturen. Je hoeft ze alleen maar los te laten.
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:42:47 #239
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64146974
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef AryaMehr het volgende:
Gewoon een flinke groep Rotterdammers richting Parijs sturen. Je hoeft ze alleen maar los te laten.
Ha-ha.
pi_64147420
quote:
omstreeks 13.00 uur waren er slechts een handvol supporters van FCT op het plein aanwezig. uit het niets kwamen daar 60 PSG hooligans aan die de supporters aanspraken en vroegen hoelaat wij compleet waren, hierna gingen ze weg met de belofte om terug te komen.
het plein heeft 7 steegjes/straten die erop uit komen en was erg onoverzichtelijk. de FCT fans waren verzameld op het plein en in 1 van de steegjes waar een ierse pub zat.
omstreeks 4 uur zagen de jongens die voor de pub stonden de psg hools in de verte aan komen lopen, het cafe stroomde leeg, maar de twente hools op het plein hadden vooralsnog niks in de gaten, dit duurde misschien een havle minuut, maar 30 seconden is in rellen tijd erg lang. toen de jongens uit het cafe de PSG hools naderde trokken ze hun wapens en werd er zwaar gevochten. in hun eerste linie waren er zeker 3 a 4 jongens met een handbijl, en diverse andere slag en steekwapens, enkele VAK-P ers zijn hierdoor (zwaar) gewond geraakt en moesten terug trekken, pas toen de rest van de Twente supporters, die ongeveer 30 seconden later ook meevochten en ook bewapen waren kwam het geweld pas echt los. er werd geschoten over en weer met lichtkogels, er werd gegooid geschopt, geprikt en geslagen. en uiteinderlijk zijn nadat ze hun wapens kwijt waren de PSG fans de straat uit gerend met een grote groep van twente erachter aan. dit heeft al met al een minuut of 10 geduurd.
er waren zowel aan PSG kant en aan onze kant aardig wat gewonden, er zou 1 PSG fan gestoken zijn, en 1 met een gebroken been. voor de rest aan hun kant veel jongens met hoofdwonden en andere kleine verwondingen.
ook aan de twente kant zijn er veel jongens met een bebloed gezicht uit de strijd gekomen, 2 moesten er het ziekenhuis in, 1 was met een bijl op z'n hoofd geslagen, de ander had waarschijnlijk z'n ribben gebroken en z'n neus.
Iedereen wist dat het nog vroeg was, maar op het plein zou er die avond niks meer gebeuren.
de harde kern van Twente besloot om tegen een uur of 7 richting stadion te gaan met de metro, eenmaal uitgestapt bij het stadion werden we opgevangen door de franse politie, die totaal niks onder controlle had, het stadionplein was 1 grote chaos er hing een dikke rook wolk en overal werd gevochten en met traangas geschoten, die overigens ook vrolijk werden terug gegooid door de PSG fans.
toen we eindelijk onder politie begeleiding naar het stadion mochten lopen werden we halverwege weer aangevallen door PSG hools, die over de daken van gebouwen heen renden en ons over een sportcomplex weer aanvielen. de politie kon niks, de petten en sjaals vluchte en de twente hools zette opnieuw de aanval in. er werd gemept met de agenten die ons zouden moeten helpen, toen hun eenmaal aan de kant gingen ging het los.
we werden flink bestookt met stenen, vuurwerk, delen dranghekken enz. dus er werd ook van onze kant weer met lichtkogels en stenen gegooid. tot een echte confrontatie kwam het helaas niet want om het complex zat een hoog hekwerk. saillant detail, tussen de stenenregen en de vluchtende twente supporters stond een gloed nieuwe masserati die ook de volle laag heeft gekregen, blijft zonde van zo'n mooie wagen.
er werd door de politie met traangas geschoten, maar die kogels kwamen net zo hard weer terug. het was een indrukwekkend gezicht met al die rook en dat vuurwerk en die rennende PSG hools die over de daken en vanaf de grond ons probeerde aan te vallen. ook deze aanvaring heeft zeker 15 minuten geduurd.
eenmaal bij het stadion aangekomen konden we zonder veel porblemen het vak in waar we direct naast de PSG hools zaten.
de wedstrijd was dramatisch en psg ging door vanwege het hogere doelsaldo op santander.
het was een bijzonder mooie dag met een keiharde confrontatie in het centrum en een indrukwekkende wandeling naar het stadion.
dit soort dingen maak je ( helaas) in nederland niet meer mee.

Spauska VAK-P.

Er waren een aantal (fransooosjes) die met van die pistolen rond liepen en er mee schoten. door ons is er 1 van die gasten afgepakt en is er op de fransen terug geschoten. Kutvolk allemaal van die schijt marokjes van 1 meter 60 maar wel veel. De rechtse hools heb ik wel gezien (stadion) maar niet tegen gekomen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:22:27 #241
51286 w00h00
Digital man!
pi_64148200
hahah twente weer naar Frankrijk
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:23:06 #242
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64148234
marseille-twente....dat word wat

edit: als ze beiden doorgaan word het twente-ajax....

wel jammer is weer een tripje minder

[ Bericht 63% gewijzigd door Sethje op 19-12-2008 13:32:04 ]
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_64148391
Gelukkig mogen ze nu naar Marseille .
pi_64149176
Ik vermoed dat er wel wat PSG supporters te vinden zullen zijn bij het volgende duel van Twente europees.
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:50:52 #245
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64149208
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:57 schreef Superheld het volgende:

[..]
Tof verslag, die maserati.
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:51:50 #246
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64149243
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef superjood het volgende:
Ik vermoed dat er wel wat PSG supporters te vinden zullen zijn bij het volgende duel van Twente europees.
Denk het ook wel ja. PSG en l'OM kunnen het prima met elkaar vinden.

vrijdag 19 december 2008 @ 13:52:55 #247
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64149282
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef superjood het volgende:
idd, OM en PSG

en Marseille en Parijs liggen naast elkaar...

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64149284
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Denk het ook wel ja. PSG en l'OM kunnen het prima met elkaar vinden.

Matties for life jeweetsss
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64149294
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

italianen zijn prikkers jeweetz messen, bijlen, priemen, schroevendraaiers, hamers, lichtkogels, nitraten... whats next? wat is er mis met een ouderwetse knock-out en daarmee basta....

hmmm
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:54:13 #250
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64149335
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:53 schreef ASroma het volgende:

wat is er mis met een ouderwetse knock-out en daarmee basta....

Pcies, leg jij het ze even uit?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64149353
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idd, OM en PSG

en Marseille en Parijs liggen naast elkaar...

Die zijn koekwaus die mensen, die zouden er zo maar eens heen kunnen gaan om te gaan rellen. Heb ooit een documentaire gezien over PSG hooligans en over die verschillende groepen echt niet normaal
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:55:26 #252
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64149377
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:53 schreef ASroma het volgende:
wat is er mis met een ouderwetse knock-out en daarmee basta....
Niets, als je in de jaren 60 leeft.
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:56:57 #253
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64149418
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef superjood het volgende:

[..]

Die zijn koekwaus die mensen, die zouden er zo maar eens heen kunnen gaan om te gaan rellen. Heb ooit een documentaire gezien over PSG hooligans en over die verschillende groepen echt niet normaal
idd, en PSG en OM zijn de dikste maatjes van elkaar....

toen ging de wekker.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64149428
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef superjood het volgende:

[..]

,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64149447
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idd, en PSG en OM zijn de dikste maatjes van elkaar....

toen ging de wekker.
Goh
pi_64149496
Superjood, wat een blijerd ben jij zeg

Ga lekker documentaires kijken ofzo.
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:01:12 #257
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64149561
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Superjood, wat een blijerd ben jij zeg

Ga lekker documentaires kijken ofzo.
Jij bent echt koekwaus. Gisteren heb ik nog een docu gezien over de SCF en F-side die samen de casual crew van RBC aanvielen.

Zou in Frankrijk ook zomaar kunnen.
pi_64149609
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Jij bent echt koekwaus. Gisteren heb ik nog een docu gezien over de SCF en F-side die samen de casual crew van RBC aanvielen.

Zou in Frankrijk ook zomaar kunnen.
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:02:21 #259
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64149612
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64149675
ik liet me ff gaan

[ Bericht 82% gewijzigd door TerroRobbie op 19-12-2008 14:43:20 ]
pi_64149697
allemaal leuk en aardig dat geleuter jongens, maar nog foto's en filmpies van gister?
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:07:35 #262
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64149753
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef ASroma het volgende:
allemaal leuk en aardig dat geleuter jongens, maar nog foto's en filmpies van gister?
Nee.

Wel andere foto's
http://partyflock.nl/album/997194/5163864.html
pi_64150825
Wtf . RKC .
pi_64150877
* Sieps wacht geduldig tot er filmpjes van gisteren komen
pi_64150952
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nee.

Wel andere foto's
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64152631
ik zal even kijken wat ik heb aan foto's etc, van daadwerkelijke rellen gok ik niet veel (rennen etc)
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:01:44 #267
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64153188
Ik verwacht nog veel filmpjes in die stoet naar het stadion stond iedereen met zijn telefoon omhoog
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:13:15 #268
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_64155141
Tja PSG wel hard allemaal gister,

Blijft wel een toffe club in een toffe stad

Met een super goede sfeer
pi_64158076
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mag je zelf je kleingeld en je aansteker inleveren opdat er dan weer Romeinen met messen en schroevedraaiers voor je staan.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_64158153
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Tja PSG wel hard allemaal gister,

Blijft wel een toffe club in een toffe stad

Met een super goede sfeer
Hadden ze jou niet headfirst die gracht in kunnen sodemieteren.
pi_64158406
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:38 schreef BOYS1985 het volgende:
Paris , de hardste.

Twente supports schijnen leuzen hebben gezongen van Marseille en OL volgens PSG fan die ik al heel lang ken, er schijnt shirt van PSG in de fik te zijn gegaan door twente scum en daarna is het feest losgebarsten
Wat zeg je? Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt, maar vindt het wel heel interessant om te doen alsof dat wel zo is?

Knuppel.

En dat 'de hardste' zal op het lopen slaan neem ik aan.
pi_64158550
Zo, wat een verslag. Sja als je er op kickt... Wel bizar dat het zomaar kan zonder enig optreden van de politie.
pi_64158572
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is een note erbij jongeman.
pi_64158599
quote:

[..]

Hadden ze hem thuis moeten ophalen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64158640
quote:

[..]

Het is wel een tegenpool op dit forum
pi_64158981
En hier past deze ook wel:
quote:
Hamsik suffers daylight robbery

Napoli midfield ace Marek Hamsik was mugged close to the Stadio San Paolo this afternoon.

The Slovak sensation was in his car when he was approached by two men with helmets on scooters.

One of the men broke the window of Hamsik's car with the butt of a gun and threatened him with the weapon.

The men stole the former Brescia man's watch and a bag containing around £650.

Hamsik, who was reportedly visibly shaken by the ordeal, had been on a shopping trip after training but his afternoon ended in a trip to the police station to report the crime.

The mugging comes just weeks after Napoli striker Andrea Russotto was attacked in the city late at night.
Volgens mij klopt dat laatste niet geheel, Russotto z'n BMW Coupe was gestolen, maar werd al snel met excuus briefje terug gevonden daar de dief niet wist dat hij toevallig de wagen van de Napoli speler geklauwd had.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_64159119
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:40 schreef DIGGER het volgende:
En hier past deze ook wel:
[..]

maar werd al snel met excuus briefje terug gevonden daar de dief niet wist dat hij toevallig de wagen van de Napoli speler geklauwd had.
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:52:56 #278
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_64159387
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 19:10 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Mag je zelf je kleingeld en je aansteker inleveren opdat er dan weer Romeinen met messen en schroevedraaiers voor je staan.
Dat eerste valt wel mee, in 2002 toen ik er was mocht ik alles behouden, dat 2e klopte toen destijds iig wel
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:28:59 #280
139407 jorienvdherik
pi_64160509
quote:
Zo trip ga je toch met Thalys
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:30:04 #281
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64162512
filmpje van gister

PSG Auteuil tegen de politie
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64162697
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Zo trip ga je toch met Thalys
Zo trip?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64164787
quote:
Franse hooligan geeft toe: 'Aanval al lang gepland'

PARIJS - Zeker twee maanden geleden heeft de harde kern van PSG al plannen gemaakt om de Twente-aanhang een lesje te leren. Via internet maakten ze afspraken. Dat zegt de 42-jarige ‘Laurent’, een van de Franse vechtersbazen met een stadionverbod, in Le Parisien.

De kiem hiervoor is gelegd in maart 2007. „Om dit gevecht te begrijpen, moet je terug naar het bekelduel van PSG tegen Sedan vorig jaar. Daar doken ineens 150 Nederlandse hooligans op van FC Utrecht. Wij spreken altijd af voor een confrontatie; maar zij overvielen ons laf. We kregen in Nederland de naam dat Parijzenaars niets waard zijn. Dat moest rechtgezet worden. Nederlandse hooligans zijn nooit bang om te vechten, maar wij dus ook niet.”

Laurent vindt dat de Twentenaren trots kunnen zijn. „Een gevecht met ons is voor zware jongens. De Twente-hooligans stijgen nu in aanzien in Europa.”

Tot nu toe probeerde de voorzitter van PSG, Charles Villeneuve, de schuld neer te leggen bij de Twente-fans. Politiebronnen spreken dat tegen. Ook de Portugese serveerster Silvana van The Corcoran Irish Pub, waar de eerste klappen vielen, zegt dat de Fransen begonnen. Ze is nog geschokt. De jonge vrouw stond in haar eentje achter de bar toen volgens haar zo’n 200 Twente-fans binnenkwamen.

„Het was drie uur. Ze hadden al gedronken, maar ze gedroegen zich goed. Er hing geen vervelende sfeer.” Tot circa veertig PSG’ers toesloegen. „Het ging er hard aan toe. Er was vuur, er vloog van alles door de lucht, ruiten werden ingeslagen.”

tubantia.nl
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:12:43 #284
139407 jorienvdherik
pi_64166287
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:34 schreef denthemen het volgende:

[..]

Zo trip?
Ja trip naar parijs, lekker thalys nemen, ben je er zo. super luxe in de trein.
pi_64170469
Dus als ik het goed begrijp kwamen er 40 psg hools the irish pub binnen waar op dat moment zo'n 200 tot weet ik veel twentenaren zaten.

eerst pilske drinken en daarna op de vuist
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 20 december 2008 @ 01:51:30 #286
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64170507
Vroeger toen gingen we op de vuist al drinkend. Tegenwoordig drinken ze eerst en dan gaan ze op de vuist. Weg charme van een goed kroeggevecht.
pi_64171330
Hij heeft wel goede woorden over voor de Twente gasten dus.
pi_64171688
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

klopt dat is dan ook de belangrijkste prioriteit van zo'n tripje
pi_64172024
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nee.

Wel andere foto's
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 03:43 schreef ASroma het volgende:
zo'n tripje
wel in jorientaal blijven praten hè
pi_64172527
Toch heb twente toch een gave trip achter de rug. Is toch mooi als zo'n hele stad tegen je keert.

[ Bericht 0% gewijzigd door Staanplaats op 20-12-2008 10:17:24 ]
"..and in my brain it's going wrong.."
  zaterdag 20 december 2008 @ 09:55:18 #291
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64172686
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Denk nou eens na man appelflap.
A) Je bent al 2.5 uur onderweg naar Rotterdam vanaf Enschede
B) Kost veul, en niet iedereen krijgt alles van pap en mam
C) Thalystreinen rijden niet 's nachts
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64172751
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 09:30 schreef Staanplaats het volgende:
Toch heb twente toch een gave trip achter de rug. Is toch mooi als zo'n hele stand tegen je keert.
Nou he, en mensen met bijlen en messen in hun handen je doen rennen van angst. Goh, stiekem zou ik willen dat ik een weekje voor Twente was geweest.
pi_64172917
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 10:04 schreef Breach het volgende:

[..]

Nou he, en mensen met bijlen en messen in hun handen je doen rennen van angst. Goh, stiekem zou ik willen dat ik een weekje voor Twente was geweest.
Het zal allemaal wel een beetje overtrokken zijn niet? Die vent van Vak-P schrijft zelf dat je dit soort dingen helaas niet meer in NL meemaakt. Zou die vast gezegd hebben als hele hordes met hakbijlen en messen de boel neerstaken..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_64173155
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 10:22 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel een beetje overtrokken zijn niet? Die vent van Vak-P schrijft zelf dat je dit soort dingen helaas niet meer in NL meemaakt. Zou die vast gezegd hebben als hele hordes met hakbijlen en messen de boel neerstaken..
In P zitten ook een paar idioten, waarbij het van de meesten ook nog 'stoere' praat is. Reken er maar op dat 95%+ er echt niet blij mee is, en als er iemand van Twente was gesneuveld had hij het woordje helaas ook niet gebruikt lijkt me.
pi_64174092
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 10:22 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Reken maar dat er messen en bijlen waren. Er waren wat gasten meegerend naar voren "Ja, leek mie wa lachen om eem beetje te knokken, tot dak zag dat die heeln eerste rij messen en dolken vast had, toen ben ik moar wat teruggezakt"
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:52:14 #296
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64174098
Mwah, 95% is iets te veel, maar denk dat er heul wat supporters zijn die niet zo gauw meer naar een uitwedstrijd gaan na wat er in Parijs gebeurde. Het kleine groepje hoolies van Twente deed natuurlijk vrolijk met de Fransen mee, dus het bijna aandoenlijke gevecht van TC Tubantia om deze brave jongens te steunen is ook wat overdreven.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:55:35 #297
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64174154
De meesten die ik heb gesproken vonden het eerlijk gezegd wel kicken... 't Is vooral erg kut voor mensen als Lamzak.
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:59:37 #298
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64174231
Zullen genoeg jongens van Twente bijzijn die er gewoon van hebben genoten hoor. Zij waren toch ook met een leuke groep? Uit de stukjes kan ik in ieder geval opmaken dat er goed tegenstand is geboden.

Beetje jammer voor de pet en sjaals, maar dat hou je toch.
pi_64174247
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
Mwah, 95% is iets te veel, maar denk dat er heul wat supporters zijn die niet zo gauw meer naar een uitwedstrijd gaan na wat er in Parijs gebeurde. Het kleine groepje hoolies van Twente deed natuurlijk vrolijk met de Fransen mee, dus het bijna aandoenlijke gevecht van TC Tubantia om deze brave jongens te steunen is ook wat overdreven.
Onderschat niet wat Twente daar aan harde kern had, ik gok zomaar 300/400 mensen van harde kern... Die hebben mijn ass gered, dat zeker. Die aanval was sowieso gekomen, dus ik was blij dat ze er waren.
  zaterdag 20 december 2008 @ 13:34:32 #300
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64176233
Ze waren al eerder langs geweest om te vragen wanneer de totale groep er zou zijn. Ik denk niet dat als er alleen vader met kinderen hadden gestaan dat ze daar dan vol met bijlen in waren gevlogen. Ze zijn misschien gek maar zo gek.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')