Die zijn koekwaus die mensen, die zouden er zo maar eens heen kunnen gaan om te gaan rellen. Heb ooit een documentaire gezien over PSG hooligans en over die verschillende groepen echt niet normaalquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, OM en PSG
en Marseille en Parijs liggen naast elkaar...
Niets, als je in de jaren 60 leeft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:53 schreef ASroma het volgende:
wat is er mis met een ouderwetse knock-out en daarmee basta....
idd, en PSG en OM zijn de dikste maatjes van elkaar....quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef superjood het volgende:
[..]
Die zijn koekwaus die mensen, die zouden er zo maar eens heen kunnen gaan om te gaan rellen. Heb ooit een documentaire gezien over PSG hooligans en over die verschillende groepen echt niet normaal
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:54 schreef superjood het volgende:
[..]
Die zijn koekwaus die mensen, die zouden er zo maar eens heen kunnen gaan om te gaan rellen. Heb ooit een documentaire gezien over PSG hooligans en over die verschillende groepen echt niet normaal
Gohquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, en PSG en OM zijn de dikste maatjes van elkaar....
toen ging de wekker.
Jij bent echt koekwaus. Gisteren heb ik nog een docu gezien over de SCF en F-side die samen de casual crew van RBC aanvielen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Superjood, wat een blijerd ben jij zeg
Ga lekker documentaires kijken ofzo.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij bent echt koekwaus. Gisteren heb ik nog een docu gezien over de SCF en F-side die samen de casual crew van RBC aanvielen.
Zou in Frankrijk ook zomaar kunnen.
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef ASroma het volgende:
allemaal leuk en aardig dat geleuter jongens, maar nog foto's en filmpies van gister?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee.
Wel andere foto's![]()
http://partyflock.nl/album/997194/5163864.html
Mag je zelf je kleingeld en je aansteker inleveren opdat er dan weer Romeinen met messen en schroevedraaiers voor je staan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Net zoiets als ik dadelijk ga meemaken bij Roma v Arsenal
Hadden ze jou niet headfirst die gracht in kunnen sodemieteren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Tja PSG wel hard allemaal gister,
Blijft wel een toffe club in een toffe stad![]()
Met een super goede sfeer
Wat zeg je? Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt, maar vindt het wel heel interessant om te doen alsof dat wel zo is?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:38 schreef BOYS1985 het volgende:Paris , de hardste.
Twente supports schijnen leuzen hebben gezongen van Marseille en OL volgens PSG fan die ik al heel lang ken, er schijnt shirt van PSG in de fik te zijn gegaan door twente scum en daarna is het feest losgebarsten
Dat is een note erbij jongeman.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hadden ze jou niet headfirst die gracht in kunnen sodemieteren.
Hadden ze hem thuis moeten ophalenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is wel een tegenpool op dit forumquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat laatste niet geheel, Russotto z'n BMW Coupe was gestolen, maar werd al snel met excuus briefje terug gevonden daar de dief niet wist dat hij toevallig de wagen van de Napoli speler geklauwd had.quote:Hamsik suffers daylight robbery
Napoli midfield ace Marek Hamsik was mugged close to the Stadio San Paolo this afternoon.
The Slovak sensation was in his car when he was approached by two men with helmets on scooters.
One of the men broke the window of Hamsik's car with the butt of a gun and threatened him with the weapon.
The men stole the former Brescia man's watch and a bag containing around £650.
Hamsik, who was reportedly visibly shaken by the ordeal, had been on a shopping trip after training but his afternoon ended in a trip to the police station to report the crime.
The mugging comes just weeks after Napoli striker Andrea Russotto was attacked in the city late at night.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:40 schreef DIGGER het volgende:
En hier past deze ook wel:
[..]
maar werd al snel met excuus briefje terug gevonden daar de dief niet wist dat hij toevallig de wagen van de Napoli speler geklauwd had.
Dat eerste valt wel mee, in 2002 toen ik er was mocht ik alles behouden, dat 2e klopte toen destijds iig welquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mag je zelf je kleingeld en je aansteker inleveren opdat er dan weer Romeinen met messen en schroevedraaiers voor je staan.
Zo trip ga je toch met Thalysquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:11 schreef Zwoerd het volgende:
http://www.vakp.nl/sfeerf(...)is-sg-fc-twente.html
foto's paris
Zo trip?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo trip ga je toch met Thalys
quote:Franse hooligan geeft toe: 'Aanval al lang gepland'
PARIJS - Zeker twee maanden geleden heeft de harde kern van PSG al plannen gemaakt om de Twente-aanhang een lesje te leren. Via internet maakten ze afspraken. Dat zegt de 42-jarige ‘Laurent’, een van de Franse vechtersbazen met een stadionverbod, in Le Parisien.
De kiem hiervoor is gelegd in maart 2007. „Om dit gevecht te begrijpen, moet je terug naar het bekelduel van PSG tegen Sedan vorig jaar. Daar doken ineens 150 Nederlandse hooligans op van FC Utrecht. Wij spreken altijd af voor een confrontatie; maar zij overvielen ons laf. We kregen in Nederland de naam dat Parijzenaars niets waard zijn. Dat moest rechtgezet worden. Nederlandse hooligans zijn nooit bang om te vechten, maar wij dus ook niet.”
Laurent vindt dat de Twentenaren trots kunnen zijn. „Een gevecht met ons is voor zware jongens. De Twente-hooligans stijgen nu in aanzien in Europa.”
Tot nu toe probeerde de voorzitter van PSG, Charles Villeneuve, de schuld neer te leggen bij de Twente-fans. Politiebronnen spreken dat tegen. Ook de Portugese serveerster Silvana van The Corcoran Irish Pub, waar de eerste klappen vielen, zegt dat de Fransen begonnen. Ze is nog geschokt. De jonge vrouw stond in haar eentje achter de bar toen volgens haar zo’n 200 Twente-fans binnenkwamen.
„Het was drie uur. Ze hadden al gedronken, maar ze gedroegen zich goed. Er hing geen vervelende sfeer.” Tot circa veertig PSG’ers toesloegen. „Het ging er hard aan toe. Er was vuur, er vloog van alles door de lucht, ruiten werden ingeslagen.”
tubantia.nl
klopt dat is dan ook de belangrijkste prioriteit van zo'n tripjequote:Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja trip naar parijs, lekker thalys nemen, ben je er zo. super luxe in de trein.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee.
Wel andere foto's![]()
http://partyflock.nl/album/997194/5163864.html
wel in jorientaal blijven praten hèquote:
Denk nou eens na man appelflap.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja trip naar parijs, lekker thalys nemen, ben je er zo. super luxe in de trein.
Nou he, en mensen met bijlen en messen in hun handen je doen rennen van angst. Goh, stiekem zou ik willen dat ik een weekje voor Twente was geweest.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:30 schreef Staanplaats het volgende:
Toch heb twente toch een gave trip achter de rug. Is toch mooi als zo'n hele stand tegen je keert.
Het zal allemaal wel een beetje overtrokken zijn niet? Die vent van Vak-P schrijft zelf dat je dit soort dingen helaas niet meer in NL meemaakt. Zou die vast gezegd hebben als hele hordes met hakbijlen en messen de boel neerstaken..quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou he, en mensen met bijlen en messen in hun handen je doen rennen van angst. Goh, stiekem zou ik willen dat ik een weekje voor Twente was geweest.
In P zitten ook een paar idioten, waarbij het van de meesten ook nog 'stoere' praat is. Reken er maar op dat 95%+ er echt niet blij mee is, en als er iemand van Twente was gesneuveld had hij het woordje helaas ook niet gebruikt lijkt me.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:22 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel een beetje overtrokken zijn niet? Die vent van Vak-P schrijft zelf dat je dit soort dingen helaas niet meer in NL meemaakt. Zou die vast gezegd hebben als hele hordes met hakbijlen en messen de boel neerstaken..
Reken maar dat er messen en bijlen waren. Er waren wat gasten meegerend naar voren "Ja, leek mie wa lachen om eem beetje te knokken, tot dak zag dat die heeln eerste rij messen en dolken vast had, toen ben ik moar wat teruggezakt"quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:22 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel een beetje overtrokken zijn niet? Die vent van Vak-P schrijft zelf dat je dit soort dingen helaas niet meer in NL meemaakt. Zou die vast gezegd hebben als hele hordes met hakbijlen en messen de boel neerstaken..
Onderschat niet wat Twente daar aan harde kern had, ik gok zomaar 300/400 mensen van harde kern... Die hebben mijn ass gered, dat zeker. Die aanval was sowieso gekomen, dus ik was blij dat ze er waren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
Mwah, 95% is iets te veel, maar denk dat er heul wat supporters zijn die niet zo gauw meer naar een uitwedstrijd gaan na wat er in Parijs gebeurde. Het kleine groepje hoolies van Twente deed natuurlijk vrolijk met de Fransen mee, dus het bijna aandoenlijke gevecht van TC Tubantia om deze brave jongens te steunen is ook wat overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |