quote:In de metro van 17-12 trof ik de brief van Wessel Vermeulen aan, welke een onware en lugubere anti-abortus boodschap uitspreekt: Abortus doet de foetus pijn en deze hoor je schreeuwen. Ik weet niet wat voor middeleeuwse opvoed-technieken ze er in Vlissingen op na houden, maar deze valt voor mij in de categorie "van masturberen wordt je doof!". Daarnaast is het niet aan 'ons mannen' om ook uberhaupt maar recht van spreken tégen abortus te hebben, aangezien het vrouwen zijn die daar zelf over moeten beslissen. En wees gerust Wessel, een foetus bij abortus gaat echt niet gillen, net als dat ze ook niet vast roepen in welke kleur ze de slaapkamer willen. En ook pijn kunnen ze tot week 26 niet voelen, en abortus moet ruim voor die tijd gepleegd worden.
Tja, dat doen christenen nu eenmaal. Jouw brief verandert daar weinig aan vrees ik.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Moeten er maar geen christenen brieven sturen dat foetussen pijn voelen en gillen bij abortus
In het vorige topic stond al dat dit de mail was, in de krant issie wel mooi DT foutloosquote:Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is het niet "van masturberen word je doof".
UVT?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Ik mis onder "discussieren over de supermarkt" ook het kopje "Discussieren over vage bandjes waar nooit iemand van gehoord heeft" met een link naar UVT
En ik maar werken.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoiii kerstverkansieeee!!
nu is het lekker rustig in de treinquote:Op donderdag 18 december 2008 15:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoiii kerstverkansieeee!!
Tijdens mn opleiding zat ik anders, afhankelijk van de lesuren, of een uurtje voor, of een paar uurtjes na de forensen in de trein ...quote:Op donderdag 18 december 2008 15:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
nu is het lekker rustig in de trein
Haha, dat zal best.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
nu is het lekker rustig in de trein
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Haha, dat zal best.
Gelukkig ga ik altijd met de fiets naar school
om 8 en 5 uur tussen den haag en rotterdam reizen is vragen om problemen jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tijdens mn opleiding zat ik anders, afhankelijk van de lesuren, of een uurtje voor, of een paar uurtjes na de forensen in de trein ...
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
om 8 en 5 uur tussen den haag en rotterdam reizen is vragen om problemen jaEn er zijn genoeg studenten die dan al onderweg zijn.
^ Omdat ik daar anderhalve week terug nog geen antwoord op had, maar eens gaan bellen. En tevens had ik ook geen antwoord op de vraag waar de activatiemail van RET sparen bleef, voor zowel syl als mij. Ik zou binnen drie dagen teruggebeld worden.quote:Op zondag 9 november 2008 17:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn eerste noemenswaardige probleem met de RET wat betreft het opkomen dagen van voertuigen trouwens.
Kan connexxion nog een voorbeeld aan nemen
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ah. Minimeet in baroeg! Wie gaat er mee ?
SMS anders maar wanneer je er heen gaat, misschien komen wij dan ook wel.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dit weekend weer fok meeting in een ierse pub?
Hmm het is praktisch naast mn deurquote:Op donderdag 18 december 2008 22:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ah. Minimeet in baroeg! Wie gaat er mee ?
we kunnen niet komenquote:
Dat doe je nu toch ook?quote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
*zucht*... kheb zin om te surfen ....
Welkom!quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef boomstamrotterdam het volgende:
Ik ben nieuw hier en ik kom ook uit Rotterdam. Aight!
ben benieuwdquote:Op maandag 22 december 2008 10:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er staan in elk geval nog 2 andere abortusbrieven in![]()
Zal vanavond weer een plaatje plaatsen![]()
Later, misschien. Of niet.quote:(wanneer gaan jullie weer gewoon met losse accounts spammen?)
Omdat er afwijkingen kunnen zijn in wat voor onderhoud er uitgevoerd moet worden. De VVE-bijdrage is om onderhoud te financiëren. De onderhoudsbehoefte verschilt per complex.quote:Op maandag 22 december 2008 12:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe kan het dat binnen het heliportcomplex de ene VVE ruim 50 euro meer vraagt dan de andere? (110 en 165 voorbij zien komen voor 70 a 75m2 )
Kennelijk niet, want dan zou het dezelfde VVE zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het gaat dus om hetzelfde complex
Bij het Kadaster kun je uitzoeken hoe het met VVE's zit.quote:Op maandag 22 december 2008 14:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Graaf Balderikstraat 55, ROTTERDAM woonoppervlakte 75 m² VvE bedraagt ca. E 160,00 per maand.
Graaf Balderikstraat 124, ROTTERDAM woonoppervlakte 75 m² Bijdrage VvE ca. E 125,- per maand.
En het huis waar we in eerste instantie verliefd op waren had een VVE bijdrage van 110 per maand, ook 75m2
Je keek in de spiegel?quote:
iedere dag weerquote:
Breuls mocht gelijk door na de uni, na de peuterspeelzaalquote:
omdat ze onze binnenstad verkloot hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
En dit heeft met Rotterdam te maken omdat....?
Dan zijn dit soort incidenten toch alleen maar welkomquote:Op maandag 22 december 2008 21:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
omdat ze onze binnenstad verkloot hebben
Nee hoor. Het Heliport-complex bestaat uit zeven verschillende VvE's met variërende financiële situaties.quote:Op maandag 22 december 2008 14:37 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want dan zou het dezelfde VVE zijn.
owjahquote:Op maandag 22 december 2008 21:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Badkamer al in gebruik genomen ?
Nog niet. Morgen wordt 'ie afgemaakt.quote:Op maandag 22 december 2008 21:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Badkamer al in gebruik genomen ?
De VvE is niet een derde die iets van jou vraagt. De VvE, dat ben jij o.a. De eigenaars bepalen gezamenlijk de begroting. Het kan zijn dat de ene VvE er qua reservefonds wat rooskleuriger voorstaat als de andere. En dan zal die VvE die er wat minder rooskleurig voorstaat, iets harder moeten sparen dan de andere voor toekomstig onderhoud.quote:Op maandag 22 december 2008 12:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe kan het dat binnen het heliportcomplex de ene VVE ruim 50 euro meer vraagt dan de andere? (110 en 165 voorbij zien komen voor 70 a 75m2 )
Dus dat was die geur die ik net rookquote:Op maandag 22 december 2008 21:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nog niet. Morgen wordt 'ie afgemaakt.
Ik bedoel de badkamer, niet heiden6.quote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus dat was die geur die ik net rook
Dus met 60 euro verschil, en alle netjes boven de 100 euro, kan ik gewoon zeggen dat de gene van 165 euro of hoeveel was het, hun zaakjes jaren niet op orde hebben gehad?quote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De VvE is niet een derde die iets van jou vraagt. De VvE, dat ben jij o.a. De eigenaars bepalen gezamenlijk de begroting. Het kan zijn dat de ene VvE er qua reservefonds wat rooskleuriger voorstaat als de andere. En dan zal die VvE die er wat minder rooskleurig voorstaat, iets harder moeten sparen dan de andere voor toekomstig onderhoud.
In het geval van Heliport heeft e.e.a. deels te maken met Stienstra, de eigenaar van de huurwoningen die nu uitgepond worden. Een bedrijf dat uitpondt, wil niet investeren en houdt dus begrotingen tegen als het de meerderheid van stemmen heeft.
Hij zij niet dattie iets hoorde schreeuwenquote:Op maandag 22 december 2008 21:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bedoel de badkamer, niet heiden6.
Dat kan. Hoewel 'niet op orde' imo wat overdreven is. Het kan ook zijn dat die VvE kortgeleden een grote uitgaven heeft gedaan en nu weer aan het sparen is. Je kunt informeren naar de stand van het reservefonds, de notulen van de laatste paar vergaderingen, de meerjarenplanning en de werkzaamheden die in de afgelopen jaren zijn uitgevoerd.quote:Op maandag 22 december 2008 21:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus met 60 euro verschil, en alle netjes boven de 100 euro, kan ik gewoon zeggen dat de gene van 165 euro of hoeveel was het, hun zaakjes jaren niet op orde hebben gehad?![]()
Dat speelt in heel Heliport. Niet meer in alle VvE's, omdat Stienstra steeds minder stemmen heeft.quote:Dat van de huurwoningen had je verteld ja, dat is bij "jouw" VVE toch?
Nee, die zit 24/7 Fallout 3 te spelen. Op MIJN PS3 die ik van hem cadeau heb gekregen voor de Kerst.quote:
Of andersom; de andere VVE's bestaan uit arme sloebers die geen geld voor onderhoud aan hun woningen willen uitgevenquote:Op maandag 22 december 2008 21:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dus met 60 euro verschil, en alle netjes boven de 100 euro, kan ik gewoon zeggen dat de gene van 165 euro of hoeveel was het, hun zaakjes jaren niet op orde hebben gehad?![]()
Dat kan ook nog.quote:Op maandag 22 december 2008 21:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Of andersom; de andere VVE's bestaan uit arme sloebers die geen onderhoud aan hun woningen wil
Alle woningen waren 75 M2 (eerder 1 van 70 en 1 van 80, maar die zaten ook rond de 110/115 euro..) vandaar mijn verbazingquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan. Hoewel 'niet op orde' imo wat overdreven is. Het kan ook zijn dat die VvE kortgeleden een grote uitgaven heeft gedaan en nu weer aan het sparen is. Je kunt informeren naar de stand van het reservefonds, de notulen van de laatste paar vergaderingen, de meerjarenplanning en de werkzaamheden die in de afgelopen jaren zijn uitgevoerd.
Overigens telt de grootte van de woning ook mee. De bijdrage wordt via een verdeelsleutel verdeeld en die sleutel hangt samen met het aantal m2.
[..]
Dat speelt in heel Heliport. Niet meer in alle VvE's, omdat Stienstra steeds minder stemmen heeft.
Gewoon uit het raam gooienquote:Op maandag 22 december 2008 21:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, die zit 24/7 Fallout 3 te spelen. Op MIJN PS3 die ik van hem cadeau heb gekregen voor de Kerst.
Of dat ze dat sinds kort wel hebben en andere VVE's nog niet.quote:Op maandag 22 december 2008 21:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Okee. Dan zal het toch echt aan de stand van het reservefonds liggen. Vraag op wat de stand is en vraag de meerjarenbegroting op. Kijk of er voldoende gespaard wordt voor toekomstig onderhoud. Het kán zijn dat je in die woning van 165 uiteindelijk beter / goedkoper af bent dan in die andere woning...quote:Op maandag 22 december 2008 22:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alle woningen waren 75 M2 (eerder 1 van 70 en 1 van 80, maar die zaten ook rond de 110/115 euro..) vandaar mijn verbazing
quote:Op maandag 22 december 2008 21:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, die zit 24/7 Fallout 3 te spelen. Op MIJN PS3 die ik van hem cadeau heb gekregen voor de Kerst.
Daar is hij te zwaar voor.quote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam gooien
In de keuken beginnen, tegen de tijd dat je bij het hekje komt heb je zoveel vaart dat die wel meegeeftquote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe krijg ik hem dan over het balkonhek?
en het randje van het balkon dan?quote:
Goed plan.quote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In de keuken beginnen, tegen de tijd dat je bij het hekje komt heb je zoveel vaart dat die wel meegeeft
Heiden6 mag je hebben (heb je meteen een relatie), maar van mijn PS3 blijf je af.quote:Op maandag 22 december 2008 22:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Je kan mij die PS3 kado doen. Heb toch geen relatie
Zie het balkonhek als een kegel en heiden als een bowlingbalquote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe krijg ik hem dan over het balkonhek?
heiden is geen lekker wijfquote:Op maandag 22 december 2008 22:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heiden6 mag je hebben (heb je meteen een relatie), maar van mijn PS3 blijf je af.
Depends. Als je het hebben van tieten al genoeg vindt om iemand een lekkerwijf te vindenquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Jeroen toch geen nieuwe mail naar metro aan het schrijven hé
Nu heb je t al over de secundaire geslachtskenmerken, denk toch dat TJ het over de primaire hadquote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Depends. Als je het hebben van tieten al genoeg vindt om iemand een lekkerwijf te vinden
Sjoekran is Marokkaans voor bedankt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef Isegrim het volgende:
Wat is trouwens 'sjoekran'? Straattaal ofzo?
Aha.quote:Op maandag 22 december 2008 23:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Sjoekran is Marokkaans voor bedankt.
Toch had ik liever Sao Opstelten gezegd, en Albayrakquote:Op maandag 22 december 2008 23:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
bedankt? Helemaal niks bedankt, weg met die ventquote:Op maandag 22 december 2008 23:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je dankzij de (soms persoonlijke) inzet van Opstelten hier F1 auto's door de straten hebben gereden. Net als dat hij een groot voorstander was van alle andere grote evenementen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:17 schreef TJDoornbos het volgende:
bedankt? Helemaal niks bedankt, weg met die vent
Op die veredelde gaypride met kutmuziek na is dat erg tofquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je dankzij de (soms persoonlijke) inzet van Opstelten hier F1 auto's door de straten hebben gereden. Net als dat hij een groot voorstander was van alle andere grote evenementen.
Misschien zoekt Isegrim nog een schoonmaakster ?quote:
ik ben op mijn werk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien zoekt Isegrim nog een schoonmaakster ?Woont nog op loopafstand ook
Dat is het toch ook? Kerst is zo'n feest waar je vrij voor krijgt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
vakantie? was t maar zo'n feest :S
ow, was dat hetquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Kerst is zo'n feest waar je vrij voor krijgt.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
ow, was dat het
ik vond het al zo vreemd.
Zuid-zuid, nabij Lombardijen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:39 schreef Isegrim het volgende:
Er is van alles open. Hangt er wel een beetje van af waar je zit denk ik. Ik weet niet waar de Spinozaweg is.
Lidls en Aldi's zijn nooit op zondagen open, das te duurquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er nou eigenlijk allemaal hier op zondag open, want tot mn verbazing is de Lidl en C1000 aan de Spinozaweg gewoon dicht op zondagen![]()
Terwijl ik voorheen in Delft woonde en daar gewoon iedere supermarkt braaf iedere zondag open was
Onzin. Mijn Lidl is elke zondag open.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lidls en Aldi's zijn nooit op zondagen open, das te duur![]()
C1000 hier was altijd bij de dubbele feestdagen 1 dicht en 1 open. Kerst 08 beide dagen open. Das toch echt zuid (Feijenoord/Katendrecht). Jumbo (ook Zuid) is altijd open. En altijd is ook echt altijd, zolang het nog geen 20:00 is geweest (18:00 op feestjes-dagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
centrum is open. de rest moet dicht volgens de verordeningen als ik t goed heb.
Ja? Lidl hier is zondagen erg dicht, en heb ook echt nog nooit een Lidl op zondag open gezien, zelfs niet op koopzondagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Onzin. Mijn Lidl is elke zondag open.
Altijd als in: Iedere dag. (7/11)quote:
Mathenneserdijk 123quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja? Lidl hier is zondagen erg dicht, en heb ook echt nog nooit een Lidl op zondag open gezien, zelfs niet op koopzondagen
Handigquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mathenneserdijk 123
3027 BG Rotterdam
Regio 2 Afstand in vogelvlucht: 2,9 km Kaart
Route Openingstijden:
Ma.-Do. 8.30-20.00
Vr. 8.30-21.00
Za. 8.30-19.00
Zo. 12.00-18.00
21-12 en 28-12 open:
12.00-17.00
Lidl heeft dus gewoon zn eigen straat aangelegdquote:#
Uwsupermarkt.nl
... Rotterdam, Lange Hilleweg 103, Lidl, Rotterdam, Mathenneserdijk 123, Lidl, Rotterdam, Oude Watering 248-260, Lidl, Rotterdam, Paul Krugerstraat 220-222 ...
www.uwsupermarkt.nl/klantenservice/mail.aspx?id=17 - 58k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
#
Wereldfietser Forum :: Bekijk onderwerp - Lidl fietsspullen.
Hier (lidl rdam/mathenneserdijk) lag er ook nog genoeg om 9.30. Echter ik heb uiteindelijk de (enige?) laatste 2 Medium shirts gekocht, en een large (was ...
www.verenigingdewereldfietser.nl/phpbb2/viewtopic.php?p=58113&sid... - 55k -
t'is zelfs te lopen, ben je alleen wel 15 a 20 minuten onderweg denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Lidl is hier nu idd ook ff de laatste 2 zondagen van 2008 open, maar verder word t dus als ik zondag wat nodig heb een trammetje pakken...![]()
Ach tis te doen
Avondwinkel lombardijen, straat of 2 achter de Spinaziewegquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Lidl is hier nu idd ook ff de laatste 2 zondagen van 2008 open, maar verder word t dus als ik zondag wat nodig heb een trammetje pakken...![]()
Ach tis te doen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat vind ik altijd een beetje vaag. Zijn de personeelskosten zoveel hoger, of is het puur de monopolie-achtige positie (maar één zo'n winkel in een buurt)?
combinatie van factoren denk ik, minder concurrentie, dus ze kunnen meer vragen, maar idd als ze personeel hebben (al staat volgens mij vaak de eigenaar gewoon in zulke winkels er zelf) dan zullen die ook meer betaalt moeten wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat vind ik altijd een beetje vaag. Zijn de personeelskosten zoveel hoger, of is het puur de monopolie-achtige positie (maar één zo'n winkel in een buurt)?
Vanavond nog een keer Wok denk ik?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:31 schreef littledrummergirl het volgende:
hier zitten er gelukkig een paar die niet vreselijk duur zijnwe komen er niet heel vaak, maar soms ist wel handig.
ben bijna klaar met de kerstboodschappenzo nog ff langs de turk voor lamsvlees kip en kikkererwten en dan hebben we alles ( en voor drie weken aan eten in huis
)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:32 schreef Fugie het volgende:
ik moet nog even melk halen, dan ben ik klaar met mijn kerstinkopen.
aspergesquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vanavond nog een keer Wok denk ik?Nog 2kg paksoi en een halve kilo tauge, en een gigavoorraad winterpeen in huis
chocomel, voor vanavond en morgen nadat ik in de sportschool ben geweest. En voor mijn ontbijt morgen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]wat ga je maken met die melk?
* LeeHarveyOswald vind het drinken van Melk iets voor in de oorlog, toen er niets anders voorhanden was.
Jij woont trouwens in Noordquote:
Ja een plus bij blaak en de 5 AH's waar Isegrim het altijd over heeftquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:alsof jij de weg zo geweldig weet int centrum... wie weet zitten er ook wel 6 supermarkten op 5 km
en dat is het?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja een plus bij blaak en de 5 AH's waar Isegrim het altijd over heeft
dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan komt de wind zeker uit het noorden?
Sinds wanneer behoren lammeren tot de categorie 'groenten'?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef Konijntjes het volgende:
De Turk heeft lekkere verse groenten idd. Van de week ook een islamitisch lammetje op en dat smaakte zalig. Het is daarbij ook nog eens spotgoedkoop.
Uhuh, en veel mooier vlees ook, zeker vergeleken met de supermarkt. Halal kip is niet opgespoten (dat gebeurt met varkensvet/eiwit + water) en dus beter van structuur en "smelt" niet weg in je pan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef Konijntjes het volgende:
De Turk heeft lekkere verse groenten idd. Van de week ook een islamitisch lammetje op en dat smaakte zalig. Het is daarbij ook nog eens spotgoedkoop.
Je bent wat je eetquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoren lammeren tot de categorie 'groenten'?
Lees eens beter mevrouw Issi. Er staat een punt tussen. Dit zou kunnen betekenen dat het 2 zinnen zijn. 't is maar een suggestie natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoren lammeren tot de categorie 'groenten'?
Supermarktvlees is sowieso erg slecht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Uhuh, en veel mooier vlees ook, zeker vergeleken met de supermarkt. Halal kip is niet opgespoten (dat gebeurt met varkensvet/eiwit + water) en dus beter van structuur en "smelt" niet weg in je pan.
ik zeg : tijd voor een paar dagen vrijquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Lees eens beter mevrouw Issi. Er staat een punt tussen. Dit zou kunnen betekenen dat het 2 zinnen zijn. 't is maar een suggestie natuurlijk.
In de 2e zin staat ook, waarmee je toch weer lijkt te verwijzen naar de eerste zin.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Lees eens beter mevrouw Issi. Er staat een punt tussen. Dit zou kunnen betekenen dat het 2 zinnen zijn. 't is maar een suggestie natuurlijk.
Ik heb al vrij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zeg : tijd voor een paar dagen vrij
helemaal niet johquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In de 2e zin staat ook, waarmee je toch weer lijkt te verwijzen naar de eerste zin.
De voetbalsupporter spreekt weer hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Je kan zn poten breken dan scheelt het in de schoenkosten
Just for the recordquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Had je wat anders verwacht?
stiekum ben je wel tof LHO
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ja maar passen enzo...lho heeft moeilijke grote pootjes
Ga jij voor je lol schoenen kopen dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel typisch dat hij er zelf niet over begint
Voor mijn lol schoenen kopen is het niet echt. Maar geld uitgeven op zich vind ik wel erg tof, als het dan aan nieuwe schoenen is dan zij het zo.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ga jij voor je lol schoenen kopen dan?![]()
Als ik ergens een tyfushekel aan heb...
Tja, meisjes doen daar nu eenmaal iets langer over.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja .. ga nooit shoppen met vrouwen
hmmm...afgelopen zaterdag met Mevrouw Konijntje schoenen wezen kopen, ik heb met echt prima vermaakt hoor. Eerst een beetje vroeg pre-shoppen, kijken wat ze hebben enzo, dan eerst eens een choco met appelgebak bij Raoul, daarna the real stuff - uitzoeken, passen en kopen, kijken of alles wel goed bij elkaar past qua styling, kleur etc., en als afsluiting nog een lekkere tappas-lunch. Wat is daar nou mis mee?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ik krijg er acute migraine vanquote:Op woensdag 24 december 2008 10:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
Voor mijn lol schoenen kopen is het niet echt. Maar geld uitgeven op zich vind ik wel erg tof, als het dan aan nieuwe schoenen is dan zij het zo.
das niet zo best eh.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik krijg er acute migraine van
Fok! is toch niet niets doen?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef Fugie het volgende:
nog maar anderhalf uur en ik ga weer naar huis, eindelijk vakantie.
3 dagen niets doen is echt te erg :x
Jawel, het is namelijk niet echt inspannend.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fok! is toch niet niets doen?
ik ben toevallig geweldig shopgezelschapquote:Op woensdag 24 december 2008 09:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
heb je je overlevingspakket bij je?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Iedereen een fijne kerst gewenstIk ben de komende dagen in het bruisende Hellevoetsluis en
Gouda
.
Wel nog even op de valreep m'n vriend naar Richard Visser gestuurd voor appelflappen en oliebollen
Kijk je uit?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Iedereen een fijne kerst gewenstIk ben de komende dagen in het bruisende Hellevoetsluis en
Gouda
.
Wel nog even op de valreep m'n vriend naar Richard Visser gestuurd voor appelflappen en oliebollen
Heet je soms Maik de Boer?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:14 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
hmmm...afgelopen zaterdag met Mevrouw Konijntje schoenen wezen kopen, ik heb met echt prima vermaakt hoor. Eerst een beetje vroeg pre-shoppen, kijken wat ze hebben enzo, dan eerst eens een choco met appelgebak bij Raoul, daarna the real stuff - uitzoeken, passen en kopen, kijken of alles wel goed bij elkaar past qua styling, kleur etc., en als afsluiting nog een lekkere tappas-lunch. Wat is daar nou mis mee?
Had hem LHO desnoods laten bezorgenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef Isegrim het volgende:
Jij weet ook niet waar mijn huis woont.
Wil'm best een pm sturen hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef Isegrim het volgende:
Jij weet ook niet waar mijn huis woont.
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Konijntjes bedankt voor de kerstmutskaart
Kan ik me voorstellen.. Duurt alles nu gewoon lang of duurt alles ook langr dn gepland?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb last van verbouwingsuitputting.
Ik ben net begonnen met verf afkrabben, behangen en morgen latexen...quote:Op donderdag 25 december 2008 11:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb last van verbouwingsuitputting.
zij krijgt heul geen valentijnskaart van me!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wil'm best een pm sturen hoor![]()
Heb je gelijk een valentijnskaart, een een dag-na-valentijnskaart, ...
Ik denk dat je pech hebt, want de stad is vandaag dicht.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:09 schreef RuiDaSilva het volgende:
Is de stad vandaag open of niet, ik moet namelijk nog een cadeautje halen
quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:09 schreef RuiDaSilva het volgende:
Is de stad vandaag open of niet, ik moet namelijk nog een cadeautje halen
En de filialen van C1000 en de jumbo zijnwaren openquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:25 schreef Isegrim het volgende:
Afhankelijk van wat je moet halen: sommige van die Turkse e.d. winkels zijn wel open.
Echt alles zit tegen he?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:54 schreef Isegrim het volgende:
Duurde allemaal wel iets langer dan gepland en niet alles ging helemaal zoals ik 't wilde (nothing ever does). Tot overmaat van ramp begaf gister de wasmachine het.Over timing gesproken.
Dat valt nou ook wel weer wat mee hoor.quote:
Gelukkig, leuke feestjes zijn altijd leuk!quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer wat mee hoor.De badkamer is mooi geworden, de nieuwe vloer is prachtig en we hebben gisteravond een supergezellig feestje gehad met vrienden & hapjes.
En morgen wordt de nieuwe wasmachine bezorgd. Ik hoop dat ze een beetje vroeg komen, dan kan ik misschien al die was morgen draaien...
Mooi! Is dat voor het begin van de week toch nog weg!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:33 schreef Isegrim het volgende:
Ja, en ze komen tussen 09:00 en 12:00 dus ik kan gelukkig morgen alle was draaien.
Tjeempie, het lijkt die wasmand die uit Hilversum kwam wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Gelukkig wel, want woensdag gaan we dan weer richting Friesland en een deel van die was ligt er al bijna drie weken.
Die jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef Isegrim het volgende:
Wasmand die uit Hilversum kwam?Ahhh, de wasmand van de verse ex-vrijgezel?
![]()
\\quote:Je had heiden zijn wasmand moeten zien toen ik hem leerde kennen. Nou ja, wasmand, die zag je niet eens meer.
Ik heb me laten overhalen om naar de Nationale Nieuwjaarsnacht te gaan op de Boompjeskadequote:Op zaterdag 27 december 2008 15:06 schreef Breuls het volgende:
Zeg, wat is er allemaal te doen in de stad met Oudjaarsavond?
* Breuls is effe aan het kijken wat de plannen kunnen zijn
Wij Barendrechters mogen alleen niet op het kaartje in de OPquote:Op zondag 28 december 2008 11:29 schreef staticdata het volgende:
Ik als barendrechter mag toch ook wel meeposten he
je mag bly zyn dat je mag posten hierquote:Op zondag 28 december 2008 13:25 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Wij Barendrechters mogen alleen niet op het kaartje in de OP
anders komt bovenstaande voetbalhooligan je wel ff in mekaar rossenquote:Op zondag 28 december 2008 13:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je mag bly zyn dat je mag posten hier
Bibelot?quote:Op zondag 28 december 2008 00:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
vorig jaar was t zo'n teleurstelling (mede door de mist) ... nee ga denk ik naar Dordt. hou t goedkoop. geen dure feesten ver weg. (of sas moet nog bellen ... )
Er is wat bij de Erasmusbrug, met vuurwerk en wat DJ's + Ilse DeLange, en ESTELLE (ken dr niet, maar heb nu 2x die vreselijke reclame gezien waarin ESTELLE echt aan het eind beeldvullend en met een 4x aangedikte Gaston Starreveld stem met het volume op 100 je woonkamer ingesmeten word, dus dat moet wel een wereldster zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:06 schreef Breuls het volgende:
Zeg, wat is er allemaal te doen in de stad met Oudjaarsavond?
* Breuls is effe aan het kijken wat de plannen kunnen zijn
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is dat vuurwerk ook gewoon vanaf de Willemsbrug/Noordereiland te zien?Ik hoef niet perse de muziekdingen af, maar het vuurwerk is wel gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |