quote:Op donderdag 18 december 2008 12:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwehehe je weet het antwoord niet he!
Het is een impotentje
quote:
Volgens de historie was dat uiteraard SHEquote:Op donderdag 18 december 2008 12:19 schreef kwakveense het volgende:
huh? wie heeft t plaatje in de wiki veranderd??
ik ook....naja, een jaartje extra gymnasium gedaan, en nog een jaartje weggegooid met een poging Oudheidkunde te studeren...dus wat dat betreft heb ik er wel weer lang genoeg over gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef SHE het volgende:
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik door mijn studie gesjeesd ben. Ik MOEST en ZOU zoveel mogelijk jaren in 1 jaar proppen, want werken leek me toch wel zoooo fantastisch en ik verlangde naar vrije avonden zonder verplicht studeerwerk.
Werken is dus geen flikker aan. Als ik het over had kunnen doen dan had ik nu nog op school gezeten
echt wel...ken ook wel mensen die het studentenverenigingsleven dusdanig zijn ingedoken dat ze die periode ook amper gestudeerd hebben....alsof studeren alleen maar om het halen van je bul gaatquote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef Miss_S het volgende:
Maar Moblo wat is er dan slim aan?
Je zegt wel zo mooi ik had het kunnen halen, hij had het kunnen halen.
Maar als dat zo was dan had je het toch wel gedaan? Niemand gaat toch voor zijn plezier ergens 1 jaar langer over doen.
Ik ga er niet vanuit dat ik alles in een keer haal maar dat is meer omdat ik het gewoon moeilijk vind
het is niet zo aardig dat je iemand niet slim noemt, alleen omdat diegene andere prioriteiten stelt dan jij.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef Miss_S het volgende:
Maar als dat zo was dan had je het toch wel gedaan? Niemand gaat toch voor zijn plezier ergens 1 jaar langer over doen.
Ik ga er niet vanuit dat ik alles in een keer haal maar dat is meer omdat ik het gewoon moeilijk vind
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dwayne the bathtub, I'm dwowning!
who's there?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef Muis006 het volgende:
Okee nog eentje en dan hou ik op!
Knock Knock!
catfight! catfight!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef kwakveense het volgende:
het niet in 1 keer halen omdat je gewoon niet slim genoeg bent vind ik persoonlijk dan een stuk dommer.
ik heb mezelf nog niet van de vloer opgeraaptquote:Op donderdag 18 december 2008 12:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh gelukkig ik was al bang dat niemand hem grappig zou vinden
you know who?quote:
Ik heb 3 jaar echt 24/7 gestudeerd. Geen feestjes, geen societeit, geen nachten hoerensloerenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ook....naja, een jaartje extra gymnasium gedaan, en nog een jaartje weggegooid met een poging Oudheidkunde te studeren...dus wat dat betreft heb ik er wel weer lang genoeg over gedaan
Lastig typen dan zeker!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb mezelf nog niet van de vloer opgeraapt
agree..Uiteindelijk doet het diploma en je cijfers er niet meer toe. Het gaat er om dat je jezelf hebt leren kennen, dat je andere vaardigheden opgedaan hebt, en een bepaalde denkwijze ontwikkeld hebt.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
echt wel...ken ook wel mensen die het studentenverenigingsleven dusdanig zijn ingedoken dat ze die periode ook amper gestudeerd hebben....alsof studeren alleen maar om het halen van je bul gaat
Kutopmerkingen? Nouja als je daar al niet tegen kan....quote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
er gaan weer mensen op ignorenou ja, 1 maar. Miss_S, je bedoelt het in je eigen wereld vast niet rot
maar dit soort dingen zijn gewoon kutopmerkingen, je hebt er geen kaas van gegeten en hebt er wel een 'mening' over. Douw die maar in je bevallige kontje
ignore rules!
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind persoonlijk dat je studententijd bij uitstek de tijd is om je (truttigheidsalert!) intellectueel te verrijken. Omdat je veel tijd & flexibiliteit hebt. Enkel zo snel mogelijk je papiertje halen vind ik niet getuigen van een academische mentaliteit
Lees een boek, bezoek een museum, ga op reis, doe een cursus... Whatever. Juist als je student bent. Omdat je de vrijheid van het studentenleven daarna maar moeilijk kunt handhaven.
Ja maar ik ben ook gigantisch domquote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het is niet zo aardig dat je iemand niet slim noemt, alleen omdat diegene andere prioriteiten stelt dan jij.
je kunt best slim genoeg zijn om je studie in 1 keer te halen, maar er voor kiezen ook nog andere dingen met je leven te doen waardoor je er langer over doet.
het niet in 1 keer halen omdat je gewoon niet slim genoeg bent vind ik persoonlijk dan een stuk dommer.
bedoel ik natuurlijk! om in jouw stijl te blijven
![]()
gelukkig kan ik blind typenquote:
Als we over 2 jaar nog steeds hier met z'n allen in Slank zitten, ga ik deze nog een keer voor je quoten. Je studententijd is zoveel meer dan alleen een papiertje halen. Je leert vaak juist dingen die niet uit boeken te halen zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef Miss_S het volgende:
Je zou je discussie-skills bijvoorbeeld kunnen verbeteren naast je studie.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef Miss_S het volgende:
te zuipen (over intellectueel verrijken gesproken)
True dat. Vorig jaar heb ik 55 ECTS gehaald en ik mag blij zijn als ik dit jaar de helft daarvan haal geloof ik...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:30 schreef kwakveense het volgende:
ok ok ik hou al op
ik heb er zelf 5 jaar in plaats van 4 over gedaan. en in sommige semesters 50 ECTS gehaald en in sommige maar 10... soms gebeuren er dingen, zoals lesgeef baantjes, of terminaal zieke oma's en verdrietige moeders waardoor t je even geen rochel kan schelen of je gewoon weinig tijd hebt.
ben uiteindelijk tijdnes scriptie schrijven overspannen geraakt en daardoor nog meer vertraging opgelopen. maar die scriptie uiteindelijk wel in 2 maanden, tijdens mn bestuur, afgemaakt, met een 8 als cijfer (drs. scriptie, omvang 30ECTS, wetenschappelijke afstudeertraject)
ik ben meer het 'alles met mate, het moet wel leuk blijven'-type...beetje gefeest, beetje gestudeerd...relaxedquote:Op donderdag 18 december 2008 12:26 schreef SHE het volgende:
Ik heb 3 jaar echt 24/7 gestudeerd. Geen feestjes, geen societeit, geen nachten hoerensloeren
Maar goed, ik kan dan ook niet zo goed feesten en serieus doen combineren.
Alles of niets he
Overigens heb ik dat later wel ruimschoots goedgemaakt. Iets te goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |