Juist, en wat doet fok met gefrustreerde internethelden (en/of anonieme kloontjes) die lekker aan 't trollen zijn, op/over de grens van het wettelijk toelaatbare?quote:Op zondag 21 december 2008 21:51 schreef NanKing het volgende:
Ook al zijn het maar woorden van 'gefrustreerde internethelden' zijn het nog steeds woorden die betekenis hebben, al schijnen sommige dat hier niet te realiseren.
Kijk aan: een voorstander van de verdere inperking van vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 21 december 2008 22:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Juist, en wat doet fok met gefrustreerde internethelden (en/of anonieme kloontjes) die lekker aan 't trollen zijn, op/over de grens van het wettelijk toelaatbare?
"Ach, het is maar internet."
Kijk aan: een voorstander van de verdere inperking van de vrijheid van gezinsvorming.quote:Op zondag 21 december 2008 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kijk aan: een voorstander van de verdere inperking van vrijheid van meningsuiting.
Yep, die 'mening' uit je maar aan de borreltafel. Daar mag je ook andere verboden meningen uiten, over de Holocaust bijvoorbeeld. Is dat misschien een leuke voor je? Alle 'meningen' moeten blijkbaar mogen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:17 schreef Halcon het volgende:
Kijk aan: een voorstander van de verdere inperking van vrijheid van meningsuiting.
Homo´s hebben niet eens de mogelijkheid om een gezin te vormen, aangezien bij mijn weten twee mannen geen kinderen kunnen verwekken bij elkaar.quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Kijk aan: een voorstander van de verdere inperking van de vrijheid van gezinsvorming.
Ik word altijd een beetje moe van die lui met Amerikaanse vlaggen in hun avatars op Nederlandse fora.quote:Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van Brazilianen die het topic half lezen en dan wat dingen beginnen te roepen.
Ik maar denken dat dit een forum is om discussie te voeren over elkaars standpunten.quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep, die 'mening' uit je maar aan de borreltafel. Daar mag je ook andere verboden meningen uiten, over de Holocaust bijvoorbeeld. Is dat misschien een leuke voor je? Alle 'meningen' moeten blijkbaar mogen.
Ik van lui die ook als ze volwassen zijn nog Donald Duck-boekjes lezen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:22 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van die lui met Amerikaanse vlaggen in hun avatars op Nederlandse fora.
Policy maar afschaffen dan? Alles moet immers mogen van jou, niets is ontoelaatbaar op een internetforum.quote:Op zondag 21 december 2008 22:22 schreef Halcon het volgende:
Ik maar denken dat dit een forum is om discussie te voeren over elkaars standpunten.![]()
Nope, dat was een eenvoudige en doeltreffende illustratie van 't feit dat je niet iedere 'mening' zomaar mag uiten. Maar dat begrijp je zelf ook wel.quote:Je opmerking over de Holocaust is overigens wel een hele zieke, maar dat begrijp je zelf ook wel.
Je hebt gelijk als je een kind adopteert is het natuurlijk geen gezin wat je vormt.quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homo´s hebben niet eens de mogelijkheid om een gezin te vormen, aangezien bij mijn weten twee mannen geen kinderen kunnen verwekken bij elkaar.
Iemand met Down-syndroom of een kinderverkrachter heeft al laten zien dat ze geen kinderen kunnen opvoeden. Die eerste omdat ze zichzelf al nauwelijks kunnen verzorgen, die tweede omdat ze een gevaar zijn voor de kinderen. Bij homo's is dit niet het gev ... ah godverdomme waarom ga ik ook met jou in discussie.quote:Op zondag 21 december 2008 21:11 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Dus als het aan jou ligt mogen 2 mensen met het downsyndroom en een gemiddeld IQ van 70 die getrouwd zijn een kind adopteren? Dat niet toestaan is discriminazi, je moet tenslotte wel consequent blijven, want discriminatie op wat voor grond dan ook is niet toegestaan. Dus een veroordeelde kinderverkrachter moet ook gewoon kunnen adopteren.
Aha, dus heteroseksuele stellen waarvan minimaal een van de partners onvruchtbaar is, mogen ook geen gezin vormen?quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homo´s hebben niet eens de mogelijkheid om een gezin te vormen, aangezien bij mijn weten twee mannen geen kinderen kunnen verwekken bij elkaar.
Waar zeg dat we de policy moeten afschaffen? Als men zijn of haar mening wil uiten, dan moet dat kunnen op een forum. Er moeten natuurlijk regels zijn, maar het uiten van een mening op normale wijze moet kunnen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Policy maar afschaffen dan? Alles moet immers mogen van jou, niets is ontoelaatbaar op een internetforum.
[..]
Nope, dat was een eenvoudige en doeltreffende illustratie van 't feit dat je niet iedere 'mening' zomaar mag uiten. Maar dat begrijp je zelf ook wel.
Wel eens van "adoptie" en "draagmoeders" gehoord?quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou dit bij homo´s niet het geval zijn?quote:Op zondag 21 december 2008 22:25 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Iemand met Down-syndroom of een kinderverkrachter heeft al laten zien dat ze geen kinderen kunnen opvoeden. Die eerste omdat ze zichzelf al nauwelijks kunnen verzorgen, die tweede omdat ze een gevaar zijn voor de kinderen. Bij homo's is dit niet het gev ... ah godverdomme waarom ga ik ook met jou in discussie.
Dat is nu juist niet de bedoeling, zoals in dit topic al besproken is.quote:Op zondag 21 december 2008 22:27 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wel eens van "adoptie" en "draagmoeders" gehoord?
Die kunnen in principe ook geen gezin vormen inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Aha, dus heteroseksuele stellen waarvan minimaal een van de partners onvruchtbaar is, mogen ook geen gezin vormen?
Ze mogen ook dus geen kinderen adopteren?quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die kunnen in principe ook geen gezin vormen inderdaad.
Nou, laat ik eens met een verrassing komen voor je. Niet alles heeft een vaste, universele "bedoeling" in het leven.quote:Op zondag 21 december 2008 22:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is nu juist niet de bedoeling, zoals in dit topic al besproken is.
Dat mogen ze wel, aangezien er sprake is van een vader en een moeder.quote:Op zondag 21 december 2008 22:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze mogen ook dus geen kinderen adopteren?
Want dat blijkt uit........... ?quote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Nou, laat ik eens met een verrassing komen voor je. Niet alles heeft een vaste, universele "bedoeling" in het leven.
Dus als iemand op 'normale wijze' zijn mening uit dat de Holocaust nooit heeft plaatsgevonden, of dat Marokkanen allemaal gedeporteerd moeten worden, of dat Joden een inferieur ras zijn, dan moet dat gewoon kunnen op een forum.quote:Op zondag 21 december 2008 22:27 schreef Halcon het volgende:
Waar zeg dat we de policy moeten afschaffen? Als men zijn of haar mening wil uiten, dan moet dat kunnen op een forum. Er moeten natuurlijk regels zijn, maar het uiten van een mening op normale wijze moet kunnen.
Ja, je kunt wel leuke eufemismen als 'een mening' blijven gebruiken, maar daar trappen we natuurlijk niet in he? Lees je posts eens voor aan het MDI bijvoorbeeld, en vraag wat ze ervan vinden.quote:Het ontkennen van de Holocaust is bij wet strafbaar toch? Lijkt me wat anders dan een mening over homoseksuelen. Overigens insinueer je dat ik een "afwijkende" mening heb over de Holocaust. Dat is absoluut niet zo en het is uitermate laag dat je er over begint.
Maar dan vormen ze dus geen gezin?quote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel, aangezien er sprake is van een vader en een moeder.
Nou en?quote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel, aangezien er sprake is van een vader en een moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |