Ik ken het gevoel jaquote:Op donderdag 18 december 2008 12:15 schreef Ladylike het volgende:
pfff.. laten ze me toch ff werken hier..
eng gevoel hequote:
Mislukt, ze zagen me er echt te ranzig uitquote:
Nou, hier hebben ze nog geen oliebollen. Straks met oudjaar wel. Wil voor die tijd trouwens nog even het land uit, maar dat was vrij prijzig (3x zo duur als normaal) aan het worden. Nou ja... dan niet dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mislukt, ze zagen me er echt te ranzig uit
Atlijd prijzig rond kerst en o&n toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, hier hebben ze nog geen oliebollen. Straks met oudjaar wel. Wil voor die tijd trouwens nog even het land uit, maar dat was vrij prijzig (3x zo duur als normaal) aan het worden. Nou ja... dan niet dus.
jeps, dus dat luxe Kerstshoppen in Singapore kan ik wel vergeten dit jaar. Dan maar naar Jakarta.... kijk dat klinkt toch al minder, of niet?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Atlijd prijzig rond kerst en o&n toch?
kut gevoel iigquote:
Richting Bali dan? Dat zou weer heel goed klinkenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, dus dat luxe Kerstshoppen in Singapore kan ik wel vergeten dit jaar. Dan maar naar Jakarta.... kijk dat klinkt toch al minder, of niet?
Thanxquote:
Probeer je met een stoer kapsel je collega te imponeren?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:59 schreef Californium het volgende:
knippendat heb ik ook al lang niet meer gedaan
hoewel ik mijn haar wel stoer lang vind nu
alleen mijn 'pony' mag wel iets korter weer
o en tvp
Ik heb geen wedstrijd gezien, had wel nuttigere dingen te doenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
DaMart? Al bijgekomen van gisteren avond? Of was dit de wedstrijd die je verwachtte?
Ik ben Lady & de Vagebond 2 aan het kijkenquote:
Oh ja, dat zonden ze niet uitquote:Op donderdag 18 december 2008 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen wedstrijd gezien, had wel nuttigere dingen te doen.
Nu druk op werk, straks borrel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |