quote:Op donderdag 18 december 2008 09:30 schreef Californium het volgende:
die was een soort van tvpik ga za wel weer werken jah....
mijn platen bekijken
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2008 06:39 schreef TheVotary het volgende:
Ben ik trouwens een agressieve teringlijer als ik het niet normaal vind als iemand met een ajax sjaal in Nijmegen uitgaat?
Ik had laatste een mooie kweek in de appelsap die ik op de aanrecht had laten staan en toen een weekendje naar huis was geweest.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:40 schreef Californium het volgende:
vlekjes?
Het is trouwens mislukt
wel groei op suc. niet op cm wat goed is... Maar hij moest wel op km groeiendie plaat is helemaal leeg
![]()
Jammer dat je hem al gesmeerd hadquote:Op donderdag 18 december 2008 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gesmeerd brood in je tas laten zitten tijdens een vakantie geeft ook mooie effecten.
Strakke actie, zou je met rotte vis moeten doen.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:53 schreef Californium het volgende:
had een keer brood over de zomervakantie in mijn tas in een kluisje op school laten zitten
Ik zet een keer brood te eten en ik maar denken dat is wel verdomd droog brood. Heb ik hem half op, draai ik hem om is dat hele ding aan de onderzijde beschimmeld!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:53 schreef Californium het volgende:
had een keer brood over de zomervakantie in mijn tas in een kluisje op school laten zitten
Nee dat ruik je niet, en het rare is het smaakt ook niet eens ergens naar. Het smaakte gewoon muffig!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
schimmel ruik je niet echt
Maar mijn god wat ranzig.... schimmel eten
Dan ziet je pasta er toch opeens wat minder vredelievend uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |