Imelda Marcos.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik een schitternde satirische stunt zou zijn?
dat bij de presidentsverwisseling er georganiseerd de menigte masaal schoenen gaat gooien, om aan die woesteinratten te laten zien, dat ze een beetje achter lopen.
Daarna een YT filmpje, waarbij Bush laat zien dat hij meer schoenen heeft dan die Filipijnse madam (waarvan ik de naam ff kwijt ben)
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als wij het ooit eens zouden zijn dan zou je al lang in mijn vriezer liggen.
quote:
Lurker die je bent.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lurker die je bent.
Jijj komt zeker ook altijd op een Amerikaans feestje zonder drank bij je te hebben met het excuus... "Ik ben europeaan.."
Niet standaardquote:Op donderdag 18 december 2008 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouw ritme is ook allerminst standaard te noemen he?
quote:
Gezellig, denk ik dan!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet standaard
Maar doordat ik nu overdag ook nog slaap en 's avonds vroeg naar bed ga heb ik 's nachts nog minder slaap nodig
Ah, dat is kut!quote:Op donderdag 18 december 2008 01:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb nu gvd ook nog oorpijn ook doordat ik 200 keer per dag m'n neus moet snuiten
Aww beterschappiesquote:Op donderdag 18 december 2008 01:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb nu gvd ook nog oorpijn ook doordat ik 200 keer per dag m'n neus moet snuiten
ff stomen ? misschien loopt het er dan net zo uit als op die fotoquote:Op donderdag 18 december 2008 01:54 schreef Manu82 het volgende:
Ik geloof je...quote:Op donderdag 18 december 2008 01:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb even wat andere dingen gedaan
Hij doet het toch nog? Wat maakt het nou uit dat ie een beetje, scheef is.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb de OP in de wiki maar weggehaald, omdat er nog users zijn die het leuk vinden iets te verkloten waar sommigen mee bezig zijn geweest....
Het was bagger, maar wel iets van de ex-[CBL]
Jammer dat sommigen dollen en niet weten te onderscheiden met iets wat samen geregeld is.
Ben benieuwd naar de volgende OP. Succes ermee.
Misschien wel een idee om straks even te doenquote:Op donderdag 18 december 2008 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff stomen ? misschien loopt het er dan net zo uit als op die foto
Die deed het toch gister niet meer toen ze hem wilde veranderen in die kerstzooi?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De avatar van Caro staat er niet meer in.![]()
CarO heeft een nieuwe met Kerstmuts en die staat niet in mijn bewaarde OP.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij doet het toch nog? Wat maakt het nou uit dat ie een beetje, scheef is.![]()
Gewoon terugzetten hoor LS!![]()
De avatar van Caro staat er niet meer in.![]()
Heb je je maggi wel gehad?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien wel een idee om straks even te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |