ja iedereen moet natuurlijk wel kunnen zien dat je een nudie aan hebtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef JAOENT-OEN het volgende:
Vind het alleen zo jammer dat bij mijn broek de logo's op de zakken donker zijn (en dus zeer slecht zichtbaar zijn).
De kenners zien dat toch wel, de mensen die het niet zien, kennen het merk waarschijnlijk niet eens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef JAOENT-OEN het volgende:
Ik heb laatst zelf een Nudie AJ Double Dip indigo aangeschaft.. vond hem in het eerste instantie toch wat krap zitten om de heupen ect. Maar na 3 maanden vind ik het toch een super aankoop!
Vind het alleen zo jammer dat bij mijn broek de logo's op de zakken donker zijn (en dus zeer slecht zichtbaar zijn).
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:31 schreef bbaadd het volgende:
[..]
ja iedereen moet natuurlijk wel kunnen zien dat je een nudie aan hebt
Wel model bedoel je? Straight Sven?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:30 schreef TBY het volgende:
Ik ga voor de nudie jeans straight leg. Weet iemand een M@W waar ze deze verkopen?
Regular alf of Average joequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wel model bedoel je? Straight Sven?
de RR heeft een uitlopende pijp en de AJ een beetje toelopende pijpquote:
Dat rondje ontstaat gewoon doordat de drager van de broek iets in die achterzak duwt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:05 schreef JAOENT-OEN het volgende:
Ik heb al best vaak op de nudie site gekeken ... maar waar slaat dat rondje op die zich vormt in de achterzak?
Is dit een soort "logo" ofzo die ontstaat na het lang dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |