quote:Op maandag 26 januari 2009 12:49 schreef Sala-adin het volgende:
Ik neem aan dat de taille maat 31 is? en 32 lengte is?
Skinny is wat veel gezegd, maar hijft er wel wat van weg.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef Sala-adin het volgende:
Maat komt mij goed uit... alleen ben ook bang dat hij te strak gaat zitten.
Is het een skinny jeans?
Ik vind het een hele mooie broek (kleur vind ik vooral super) alleen heb ik vrij dikke dijbenen dus vandaar dat ik um weer verkoop.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef Sala-adin het volgende:
Hmm opzich wil ik het proberen maar ben bang dat hij te strak zit
Dilemma dilemma!
Nee natuurlijk niet, broek wassen doe ik sowieso maar 1x per maand ofzo en heb deze pas 1x gedragen weet je hoe zonde!!quote:
Nope sorry, zit qua prijs al op het laagste punt dat ik wil gaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:10 schreef Maaike_20 het volgende:
Voor ¤50,- inclusief wil ik hem wel kopen.
De damesnudies (skinny) zijn te strak voor mijn bovenbenen (lees= ik sport veel)
Heren skinny's zitten daarentegen super goed!
Leuk he afdingen, maar de nieuwprijs is 100 euro en deze broek is gewoon nog helemaal nieuw, dus 56 euro inc verzendkosten is het en lager ga ik niet. Bovendien staat ie nog geen uur online en wil Sala um misschien kopen, dus ik heb geen haast.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:25 schreef Maaike_20 het volgende:
En...
Als we de verzendkosten dan eens delen????
Ik vind 45% van de nieuwprijs af eigenlijk al veel voor een broek die in nieuwstaat verkeerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:38 schreef Maaike_20 het volgende:
Tsja...
Zo gaat dat met zulke dingen.
Moet je eens weten wat mensen bieden op mijn nieuwe nudie's als ik die aanbied, dan houd ik ze zelf wel.
Daarnaast heb ik Sala nog geen bod zien uitbrengen en ben ik dus de eerste die de vraagprijs biedt, maar alleen nog wil onderhandelen over de verzendkosten.
Ik denk er even over en laat vandaag nog iets weten.
Dat is ook zoquote:Op maandag 26 januari 2009 14:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik vind 45% van de nieuwprijs af eigenlijk al veel voor een broek die in nieuwstaat verkeerd.
Maar laat het me maar weten!
Sorry das me te veel werk en bovendien kun je um in de link waar ik um gekocht heb ook al aan zien.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef Sala-adin het volgende:
Kan je mischien een foto maken wanneer je hem zelf aan hebt?
Dan kan ik mischien nog een inschatting maken
Snel iets knutselen van karton?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:16 schreef SunBoom het volgende:
Je kunt broeken gewoon via brievenbuspost versturen hoor
Gewoon een grote bubbeltjesenvelop halen de de bubbeltjes eruit halen of snel iets knutselen van karton.
je inbox is niet beschikbaar staat er.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:35 schreef Zinedinho het volgende:
56 inc geboden pm me maar voor de afhandeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |