Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef Wally__ het volgende:
Is er nog nieuws met betrekking tot de online shop en shipping naar Nederland?
Weinig winkels die ze nog hebben, ik weet wel dat The Globe in Arnhem een tijdje geleden nog wat RRDS had liggen, en ook toen was dat model al bijna nergens meer te verkrijgen. Als je niet bij Arnhem in de buurt woont is het handig om ze te bellen en navraag te doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:50 schreef don-diablo het volgende:
Weet vrij zeker dat mn volgende Nudie een RR wordt Alleen twijfel nog welke. En wil het liefst ff passen voordat ik er één koop. Kun je de RRDS ergens in de winkel halen btw? Iemand?
Ik check de Bendorff in Amsterdam binnenkort sowieso wel ff om te zien wat ze hebben. Miss als ze een leuke Lab hebben neem ik die wel meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Weinig winkels die ze nog hebben, ik weet wel dat The Globe in Arnhem een tijdje geleden nog wat RRDS had liggen, en ook toen was dat model al bijna nergens meer te verkrijgen. Als je niet bij Arnhem in de buurt woont is het handig om ze te bellen en navraag te doen.
Dat komt dus mooi uit!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:48 schreef bear87 het volgende:
Bendorff heeft de RRDS vaak liggen als ik er ben!
Ik heb 2 crotch rips gehad en denk dat de derde niet zo lang meer op zich laat wachten.. Maar k snap niet dat Nudies zoveel last hebben van dit probleem. Andere broeken toch beduidend minder. Waar ligt het dan aan?? Zowel de baggy als slim/tight modellen hebben er allemaal last van.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef taart het volgende:
Vorige week begon mijn derde nudie uit te scheuren bij het kruisIk dacht laat ik eens een AJ halen omdat de TF strak zit, maar bij de AJ is het na 5 maand dragen al raak
Laat hem wel repareren maar het is wel erg jammerlijk. Na 6 dry's kijk ik nu wel uit naar een pre-wash
Draag tegenwoordig heel vaak mijn TFBC, was deze wel om de 2 maand omdat ik hem glimmend niet bijzonder mooi vindtHou juist meer van de versleten stijl na een wasje.
Ik ben juist huiverig dat mn ESOD een crotch rip krijgt.. Want die is best gaaf geworden. Op een gegeven moment waren de zakken helemaal groenig doordat je met je vieze handen steeds in je zakken gaat etc. Maar nu is het gewoon vaal na een keer gewassen te hebbenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:19 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb 16 nudies, zowel slim fit als relaxed fit, en bij geen één heb ik ooit een crotch rip gehad.
Maar ik kan me de teleurstelling wel voorstellen bij degenen die steeds maar weer zo'n crotch rip krijgen.
Yes hier heb ik lang op gewacht, meteen een TFDC kopen dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:09 schreef Wally__ het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje van Nudie waarin stond dat het vanaf volgende week ook voor ons mogelijk moet zijn om te bestellen in de webshop!
Cool! ff in de gaten houden dus..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:09 schreef Wally__ het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje van Nudie waarin stond dat het vanaf volgende week ook voor ons mogelijk moet zijn om te bestellen in de webshop!
holy shit dat is coolquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:09 schreef Wally__ het volgende:
bestaat dat uberhauptquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:18 schreef Noelle06 het volgende:
Yeeeehhhh... hoop dan eindelijk me nudie daar te kunnen scoren !
de narrow boot in maat 25 lengte 34 !
Me eigen winkel waar ik altijd me nudies koop kan niet meer aan maat 25 komen !
Goed nieuws, zal het in de gaten houden!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:09 schreef Wally__ het volgende:
quote:
wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef Gerard-Joling het volgende:
Iemand interesse in een nauwelijks gedragen Average Joe Black Selvage 32/32 ?
Ongewassen uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |