Cool! ff in de gaten houden dus..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:09 schreef Wally__ het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje van Nudie waarin stond dat het vanaf volgende week ook voor ons mogelijk moet zijn om te bestellen in de webshop!
holy shit dat is coolquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:09 schreef Wally__ het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje van Nudie waarin stond dat het vanaf volgende week ook voor ons mogelijk moet zijn om te bestellen in de webshop!
bestaat dat uberhauptquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:18 schreef Noelle06 het volgende:
Yeeeehhhh... hoop dan eindelijk me nudie daar te kunnen scoren !
de narrow boot in maat 25 lengte 34 !
Me eigen winkel waar ik altijd me nudies koop kan niet meer aan maat 25 komen !
Goed nieuws, zal het in de gaten houden!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:09 schreef Wally__ het volgende:
quote:
wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef Gerard-Joling het volgende:
Iemand interesse in een nauwelijks gedragen Average Joe Black Selvage 32/32 ?
Ongewassen uiteraard
Ik draag 'm niet zo heel veel, heb 'm afgelopen september in Heerlen gekocht in de sale. 70 euroquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:56 schreef don-diablo het volgende:
Die GT is echt gaaf! Waar heb je die ook alweer gekocht destijds?
Ik ook, alleen weet ik niet zeker of ik er helemaal in pas. Misschien binnenkort maar een keertje ergens één passen als ik em zie liggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:10 schreef Luie-princes het volgende:
Die GT is inderdaad nice! Zou ik ook nog wel willen.
Jij ook al de GT.. putver.. en hier is ie nergens te halenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:24 schreef JopJuh het volgende:
Die GT heb ik al maar zo`n SJ Original Blue ziet er ook vet uit
Iemand daar nog tips voor ?
De clean steel was me grootste miskoop ooit![]()
Slobbert en mist pasvorm na paar keer wassenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jij ook al de GT.. putver.. en hier is ie nergens te halenWaarom spijt van je clean steel?
quote:Soooooorrry!!
We are waiting for our itdept to finish some updates..
We will launch it this week together wit a tracking systems and 2 new fits.
I will email you as soon as we open.
Br
peter
Peter Sjöström
---
Nudie Jeans Co and Denimbirds
Södra Larmgatan 14
SE-411 16 GÖTEBORG
Sweden
Ik ga het ook in de gaten houden, wil nog steeds een nieuwe RR en dus een GT hahah maar wel lastig bestellen zonder te passen..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:35 schreef Seam het volgende:
Deze week dus![]()
Ik ga stiekem iedere dag controleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |