WTF?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:59 schreef bear87 het volgende:
[..]
En hier dus ook, ik heb een 29 en een 32 liggen
ja ze zijn beide dry stretch, ook al staat bij de ene alleen Blue. op asos.com hebben ze wel vaker hetzelfde model er 2 keer tussen staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Weet iemand of deze 2 Thin Finn broeken hetzelfde zijn?
http://www.asos.com/Nudie(...)duct.aspx?iid=154161
http://www.asos.com/Nudie(...)duct.aspx?iid=388899
ik zag net pas dat er bij die ene staat vermeld dat hij 100% cotton is, dus geen 98% cotton, 2% elastane zoals de dry stretch. ik weet niet of het klopt, ik dacht dat de gewone dry's van het model thin finn allemaal stretch waren namelijk.quote:
Hm, inderdaad. Ik heb de 98% cotton, 2% elastane besteld, de TFDS dus. Dit is ook de broek die ik zocht! Als het goed is wordt hij morgen bezorgdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik zag net pas dat er bij die ene staat vermeld dat hij 100% cotton is, dus geen 98% cotton, 2% elastane zoals de dry stretch. ik weet niet of het klopt, ik dacht dat de gewone dry's van het model thin finn allemaal stretch waren namelijk.
bij men at work zie ik die Thin Finn Dry Stretch altijd alleen maar in hele kleine maten liggen. vaak 26 t/m 28.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nudie Jeans Thin Finn Dry Stretch gehaald voor ¤45,- euro bij de Men_at_Work waar het op internet minimaal ¤100 euro kost.
Black coated van de week waarschijnlijk halen van het model Thin Finn.
Klopt, heb zelf maat 28 gehaald.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
bij men at work zie ik die Thin Finn Dry Stretch altijd alleen maar in hele kleine maten liggen. vaak 26 t/m 28.
Wou er eentje in 34/32 halen... hadden ze geen enkele in waist 34 meer..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nudie Jeans Thin Finn Dry Stretch gehaald voor ¤45,- euro bij de Men_at_Work waar het op internet minimaal ¤100 euro kost.
Black coated van de week waarschijnlijk halen van het model Thin Finn.
vraagprijs?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef Luie-princes het volgende:
Je mag de mijne kopen @ Wesley_k. Het is maat 33/32.
Ik ben bang dat die niet gaat passen met taille 30quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef Luie-princes het volgende:
Meer eten dan joh!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:35 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die niet gaat passen met taille 30
Het is in feite wel mijn maat, maar ik pas er gewoon niet in jammer genoeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef Luie-princes het volgende:
Om me broertjes benenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:03 schreef TBY het volgende:
Ik zoek deze average joe straight leg in deze kleur:
http://assets1.tobi.com/f(...)272/130_rollover.jpg
Iemand deze toevallig nog gezien ergens?
Ook meer eten dan! Of je koopt hem gewoon en dan is die lekker baggy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |