RA, maar dat komt omdat die al veel langer bestaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef TBY het volgende:
wat zijn nou de best verkochte AJ's of RA's?
De RA dry selvage is Nudie's flagship, de RA dry greycast zag je een tijd geleden erg veel en AJ zie ik vaak in Dark Oldie , Double dip indigo of Used ( die hele lichte )quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef TBY het volgende:
Ik bedoel het type. Bijvoorbeeld clean steel enz.
Bij Bendorff in amsterdam heb ik ze zien liggen. En bij best of brands in hoogland liggen ze ook in de sale nogwel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef TBY het volgende:
Weet iemand ook misschien waar ik Lab nudies haal?
Een lab heeft geen eltje.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef crossover het volgende:
Wat is dan het verschil tussen een Lab en een gewone? Alleen dat andere labeltje?
Nee, maar al had je die wel, de maten lopen bij Nudie onderling zover uit elkaar dat je ook met een maattabel niet wijzer wordt hoor. Een AJ in dezelfde wassing en zelfde maat kan toch verschil in zitten, om nog maar niet te spreken over de verschillen als je een ander model neemt. Ik heb/had verschillende Nudie broeken waarin de maten uiteenlopen van 29 tot 32....Je kan bij Nudie helaas niet simpelweg zeggen ik heb maat 31 en klaar, laat wat modellen komen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:21 schreef KarnSuk het volgende:
Heeft iemand ergens een maattabel van Nudie?
als je naar de webshop op nudiejeans.com gaat en dan naar de jeans en dan bij alle lab modellen kijkt, dan moet je een model kiezen en dan staat er bij de omschrijving wat zo'n lab model nou precies is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef crossover het volgende:
Wat is dan het verschil tussen een Lab en een gewone? Alleen dat andere labeltje?
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.. Als je kijkt naar hoe de broek is afgewerkt en datLab broeken zilveren knopen hebben, mooie selvage voering etc. Ik had mn SS aan toen ik de Lab ES ging passen en daar zat toch wel heel veel verschil tussen qua denim en alles. Maar het is het bedrag niet waard natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:51 schreef bear87 het volgende:
Prijs is mij ook te gortig, ik vind het een beetje overrated. Misschien is het voor anderen anders, maar behalve de prijs en het labeltje "Lab" zie ik niet zoveel verschil dat die enorme prijs rechtvaardigd voor mij,. Die 2 zaken wijzen mij er vooral op dat hij anders is, de jeans zelf vind ik best meevallen.
En als je hem vergelijkt met de RA dry selvage bijvoorbeeld? Of is zelfs die nog minder mooi dan die Lab's?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.. Als je kijkt naar hoe de broek is afgewerkt en datLab broeken zilveren knopen hebben, mooie selvage voering etc. Ik had mn SS aan toen ik de Lab ES ging passen en daar zat toch wel heel veel verschil tussen qua denim en alles. Maar het is het bedrag niet waard natuurlijk.
Met een RRDS moet je nog beginnen, waar genoeg lab modellen al helemaal bewerkt zijn natuurlijk. Maar ik zou je gewoon aanraden een keer te passen. Het zit echt mighty fine.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:52 schreef bear87 het volgende:
[..]
En als je hem vergelijkt met de RA dry selvage bijvoorbeeld? Of is zelfs die nog minder mooi dan die Lab's?
Inkorten 6,50quote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze hebben bij de Men_at_work nog 1 Thin finn dry edge liggen maat 28/34 in de uitverkoop alleen is een 34 niet een beetje te lang als het low waisted gedragen wordt (180 cm).
Pas jij met jouw lengte nog een maat 28quote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze hebben bij de Men_at_work nog 1 Thin finn dry edge liggen maat 28/34 in de uitverkoop alleen is een 34 niet een beetje te lang als het low waisted gedragen wordt (180 cm).
yep, same here.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:23 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb bij Nudie maten tussen 32 en 34 afhankelijk van het model en de wassingJe kunt er echt niets van maken om eerlijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |