abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 01:05:08 #51
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64107972
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:50 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En ajax nooit met 0-5 zien winnen van f
Ajax heeft Feyenoord in de gerenoveerde Kuip meerdere malen keihard vernederd, dat klopt. Wat is je punt?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_64107981
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:03 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Een opknapbeurtje.
Dat is inderdaad wel economisch verantwoord zeg... Ga je hem nu eerst grondig opknappen om dan over een aantal jaar alsnog een nieuw stadion neer te zetten. We praten hier over een stadion van meer dan 60 jaar oud... Hoeveel andere grote stadions in Nederland hebben die leeftijd bereikt?
  donderdag 18 december 2008 @ 01:06:31 #53
53267 TC03
pi_64107995
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:54 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mag ik je herinneren aan de prestaties van bijvoorbeeld Fortuna en Roda in hun oude stadions? Het gaat om het elftal, niet om het stadion. Om te voetballen heb je niet meer dan gras nodig, en als je dat niet kunt of snapt of je te goed voelt voor een simpel stadion, ben je geen echte voetballer.

En zolang je goed voetbalt en het volk zich vermaakt, blijven de mensen ook komen als ze op een modderveldje in de stromende regen moeten staan.
Godverdomme zeg, ik ga het niet nog duizend keer uitleggen.

Geen geld -> slechte spelers.
Wel geld -> goede spelers.

Wat heeft Feyenoord nodig? Goede spelers. Heeft Feyenoord veel of weinig geld? Weinig. Wat moet Feyenoord dus hebben? Geld.

HOE KOM JE AAN GELD? --> NIEUW STADION.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:07:46 #54
53267 TC03
pi_64108015
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:55 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Willen is een ding, krijgen is vers twee. Daar is meer voor nodig dan een stadion waar 80000 man in kunnen. Daarvoor moet je ook op de kaart staan qua nationale voetballerij, en aangezien we het EK 2000 al gehad hebben denk ik dat er heel wat betere kandidaten voor het WK 2018 zijn.
Hieruit blijkt maar eens hoe weinig verstand je van voetbal hebt. Geeft niet, maar doe dan niet alsof.

1. Zonder het stadion van Feyenoord wordt het WK sowieso heel lastig. En met 0 fatsoenlijke stadions krijg je nooit het WK. Je moet dus een beetje vooruitdenken en gokken. Echter, het stadion heeft gelukkig behalve het WK 2018 nog een belangrijke functie: de thuishaven van de club met de grootste achterban van Nederland.

2. Nederland is een serieuze WK 2018 kandidaat, is bevestigd door genoeg FIFA bobo's. Doe niet alsof je er verstand van hebt a.u.b.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:08:22 #55
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64108023
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Godverdomme zeg, ik ga het niet nog duizend keer uitleggen.

Geen geld -> slechte spelers.
Wel geld -> goede spelers.

Wat heeft Feyenoord nodig? Goede spelers. Heeft Feyenoord veel of weinig geld? Weinig. Wat moet Feyenoord dus hebben? Geld.

HOE KOM JE AAN GELD? --> NIEUW STADION.
Kan je dus net zo goed een half miljard(!) gemeenschapsgeld aan Feyenoord geven
  donderdag 18 december 2008 @ 01:10:26 #56
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_64108054
Een idee als Wembley? Daar speelt niet eens een club in.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  donderdag 18 december 2008 @ 01:11:04 #57
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_64108060
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

In Athene zitten ze nog steeds op de economische impulsen van 2004 te wachten.
In Duitsland, Portugal, Oostenrijk, Zwitserland en Nederland (respectievelijk WK 2006, EK 2004, EK 2008 en en EK 2000) niet, die toernooien bleken allemaal heel winstgevend.
2000 light years from home
  donderdag 18 december 2008 @ 01:11:10 #58
53267 TC03
pi_64108063
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:08 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Kan je dus net zo goed een half miljard(!) gemeenschapsgeld aan Feyenoord geven
Dat zou belachelijk zijn, een half miljard gemeenschapsgeld. Waar haal je dit rare idee vandaan? Het Feyenoord stadion zal worden gefinancierd met privaat geld. Misschien hier en daar een subsidie, maar zeker geen half miljard gemeenschapsgeld hoor.
pi_64108073
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:05 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel economisch verantwoord zeg... Ga je hem nu eerst grondig opknappen om dan over een aantal jaar alsnog een nieuw stadion neer te zetten. We praten hier over een stadion van meer dan 60 jaar oud... Hoeveel andere grote stadions in Nederland hebben die leeftijd bereikt?
Ze willen de Kuip sowieso behouden. Dus hij wordt nog een flink stuk ouder waarschijnlijk.

Het Olympisch stadion is 80 jaar oud, wel een paar keer flink verbouwd, uitgebreid, weer verkleind.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:12:18 #60
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64108082
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zou belachelijk zijn, een half miljard gemeenschapsgeld. Waar haal je dit rare idee vandaan? Het Feyenoord stadion zal worden gefinancierd met privaat geld. Misschien hier en daar een subsidie, maar zeker geen half miljard gemeenschapsgeld hoor.
Privaatgeld van wie dan
pi_64108099
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

In Duitsland, Portugal, Oostenrijk, Zwitserland en Nederland (respectievelijk WK 2006, EK 2004, EK 2008 en en EK 2000) niet, die toernooien bleken allemaal heel winstgevend.
De voetbaltoernooien zijn idd een groot succes, zeker in Europa.

TC03 zei WK'18 of OS'28, vandaar mijn opmerking.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:15:12 #62
53267 TC03
pi_64108126
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:12 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Privaatgeld van wie dan
Projectontwikkelaars enzo.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:18:36 #63
53267 TC03
pi_64108169
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:13 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

De voetbaltoernooien zijn idd een groot succes, zeker in Europa.

TC03 zei WK'18 of OS'28, vandaar mijn opmerking.
De OS is inderdaad een ander verhaal, maar ik denk dat er in heel Barcelona bijv. niemand spijt zal hebben van 1992.
pi_64108188
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:36 schreef TC03 het volgende:
Makkelijk: niet al het geld wat over is moet per se naar de mensen de minima. Geef jij ook al het geld wat je niet nodig hebt aan goede doelen? Je koopt nooit nieuwe kleren, gaat nooit op vakantie, koopt nooit iets leuks voor jezelf?
Nee, maar Rotterdam moet niet komen aanzetten met gelul dat er geen geld is om mensen aan het werk te houden of dat mensen in trieste armoe moeten leven, terwijl er wel een half miljard is om over de balk te mijten voor iets onzinnigs. Dat geld kan je beter besteden.
quote:
Als ik ooit naar de voedselbank moet zou ik wel de laatste zijn die zou gaan klagen over het geld wat voor een nieuw stadion beschikbaar is.
Ik wil jou wel eens "hup Feyenoord" horen roepen als de zoveelste vrachtwagen voor je neus naar het bouwterrein rijdt, terwijl jouw ouders op de wachtlijst staan om behandeld te worden of dagelijks droog brood op tafel hebben. Sta je dan nog met je vlaggetje te zwaaien omdat er weer een paar ton voorbij rijdt?
quote:
Waarom zouden publieke financiers in godsnaam verantwoordelijk zijn voor mijn financiële situatie? Sterker nog: waarom zou de overheid verantwoordelijk moeten zijn voor mijn financiële situatie? Om nog maar niet te beginnen over het feit dat Nederland één van de hoogste uitkeringen ter wereld kent en je in Nederland als werkloze niet mag klagen.
We zouden in de eerste plaats niet eens werklozen moeten hebben, wat vind je daarvan? Eerst de problemen aan de basis oplossen, dan pas verder kijken en geld uitgeven aan luxe.

En publieke financierders zijn niet verantwoordelijk voor anderen, maar maatschappelijke investeringen zijn dat wel. Je kunt het niet maken om bijvoorbeeld een luxe chocoladefabriek te bouwen terwijl mensen creperen van de honger. Het gaat niet om investeren want dat juich ik toe, maar om verstandig investeren.
quote:
Je snapt er helemaal niks van. Ten eerste worden jouw denkcapaciteiten geremd door een ongekende kortzichtigheid. Zes jaar geleden won Feyenoord de UEFA Cup, vijf jaar geleden deden ze nog mee in de CL. Het stadion moet er pas over 8 jaar staan. Feyenoord staat voor het eerst sinds 20 jaar weer in de middenmoot. Besef je wel hoe kortzichtig het is om de huidige prestaties erbij te betrekken? Je beoordeelt een situatie die zich nu enkele weken voordoet terwijl er nog een krap decennium te gaan is voordat het stadion er überhaupt staat. Wederom: je post staat bol van opportunisme.
Dat zegt veel over de prestaties van Feyenoord en geeft precies aan waarom het juist geen nieuw stadion verdient.

Als je kan voetballen heb je geen nieuw stadion nodig. Eerst prestaties - dan belonen. En niet andersom, want die weggeefcultuur is precies wat Rotterdam niet nodig heeft.
quote:
Er zjin heus wel betere projecten te bedenken qua boost voor de economie, maar de hoofdreden voor het investeren van een half miljard is het nieuwe stadion, niet een 'economische boost'. Dat jij dat zinloos vind is jammer, misschien dat je gelijkdenkenden vindt op een conferentie voor verzuurde SP'ers en ex-communisten...
Je geeft het zelf al aan. Betere projecten. Laten ze daar dan eens prioriteit aan geven in plaats van te streven naar een nog helemaal niet zeker WK-tje waarvan we toch de kwartfinale niet gaan halen.
quote:
Leer eens begrijpen dat het geen donder uitmaakt hoeveel je gezinnen kan voeden van een half miljard. In jouw optiek moet dus AL HET GELD dat vrij is EERST OPGEMAAKT worden totdat de minima een goed gevuld buikje hebben? Besef je wel hoe enorm achterlijk je klinkt?
Dat zeg ik helemaal niet. Het gaat niet op "opmaken", dat maak jij ervan. Maar als er geen geld is om mensen aan een baan te helpen of om ze fatsoenlijk te vreten te geven, maar wel ineens een half miljard voor een totaal overbodig prestigeproject waar uiteindelijk maar een select groepje ontwikkelaars en aannnemers beter van wordt, dan is dat pas achterlijk. Sterker nog, dat is absurd.

Zo dacht men in China ook toen ze de olympische spelen binnenhaalden, toen moesten er ook hele volkswijken met de grond gelijk gemaakt worden voor een prestigieus en peperduur stadion dat na een maand zijn usefullness al outlived heeft. En net als in China geldt nu in Rotterdam dat het volk mag verrekken, als de rest van de wereld maar een mooi plaatje van ons heeft. Dat is achterlijk, dat is absurd, dat is om van te kotsen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_64108195
quote:
Maar als gemeente is het eenvoudig om geld over de muur te gooien .
Over de wat???

Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_64108201
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

De OS is inderdaad een ander verhaal, maar ik denk dat er in heel Barcelona bijv. niemand spijt zal hebben van 1992.
Kun je dat hard maken?
  donderdag 18 december 2008 @ 01:21:25 #67
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64108206
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Projectontwikkelaars enzo.
Dus die gaan eraan verdienen maar wanneer gaat Feyenoord dat doen?
pi_64108210
Maar ondanks alles begrijp ik die mensen van AD.nl wel.

De kuip zit nu al lang niet altijd vol.
En dalijk met 80000 mensen... ik denk niet dat er opeens meer mensen komen...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 18 december 2008 @ 01:32:37 #69
53267 TC03
pi_64108339
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, maar Rotterdam moet niet komen aanzetten met gelul dat er geen geld is om mensen aan het werk te houden of dat mensen in trieste armoe moeten leven, terwijl er wel een half miljard is om over de balk te mijten voor iets onzinnigs. Dat geld kan je beter besteden.
Bron? Hoe weet jij dat R'dam een half miljard over heeft?
quote:

Ik wil jou wel "hup Feyenoord" horen roepen als de zoveelste vrachtwagen voor je neus naar het bouwterrein rijdt, terwijl jouw ouders op de wachtlijst staan om behandeld te worden of dagelijks droog brood op tafel hebben. Sta je dan nog met je vlaggetje te zwaaien omdat er weer een paar ton voorbij rijdt?
Ja hoor, dat heeft namelijk totaal niks met elkaar te maken. Elk mens met een rationeel denkvermogen zal dit inzien. Ik ben niet afgunstig of jaloers aangelegd en ik houd anderen niet verantwoordelijk voor mijn eventuele mislukkingen. Kortom: ik ben niet egoïstisch.
quote:

We zouden in de eerste plaats niet eens werklozen moeten hebben, wat vind je daarvan? Eerst de problemen aan de basis oplossen, dan pas verder kijken en geld uitgeven aan luxe.
Euhm. Het bouwen van een nieuw stadion + kantoren en woningen eromheen levert juist werkgelegenheid op hoor. Ben je zo dom om niet in te zien dat je niet vanuit het niets banen kan creëren?
quote:
En publieke financierders zijn niet verantwoordelijk voor anderen, maar maatschappelijke investeringen zijn dat wel. Je kunt het niet maken om bijvoorbeeld een luxe chocoladefabriek te bouwen terwijl mensen creperen van de honger. Het gaat niet om investeren want dat juich ik toe, maar om verstandig investeren.
Dus jij eet elke dag brood en water, de rest van je salaris geef je uit aan voedsel en breng je naar de voedselbank? Snap je niet dat de mensen die de chocoladefabriek bouwen geld verdienen en hun kinderen met een volle maag naar school laten gaan? Snap je niet dat de mensen die in de chocoladefabriek werken geld verdienen en hun kinderen met een volle maag naar school laten gaan? Snap je überhaupt iets van economie?
quote:
Als je kan voetballen heb je geen nieuw stadion nodig. Eerst prestaties - dan belonen. En niet andersom, want die weggeefcultuur is precies wat Rotterdam niet nodig heeft.
Weggeef cultuur? Er wordt niks weggeven hoor. Hoe kom je daarbij? Waarom heb je het over belonen? Wie beloont wie precies?
quote:
Je geeft het zelf al aan. Betere projecten. Laten ze daar dan eens prioriteit aan geven in plaats van te streven naar een nog helemaal niet zeker WK-tje waarvan we toch de kwartfinale niet gaan halen.
Ik ga er niet eens op in. Wat een domheid.
quote:
Dat zeg ik helemaal niet. Het gaat niet op "opmaken", dat maak jij ervan. Maar als er geen geld is om mensen aan een baan te helpen of om ze fatsoenlijk te vreten te geven, maar wel ineens een half miljard voor een totaal overbodig prestigeproject waar uiteindelijk maar een select groepje ontwikkelaars en aannnemers beter van worden, dan is dat pas achterlijk. Sterker nog, dat is absurd.
Nee, nee, nee, nee. HELEMAAL FOUT. ALLES wat je hier zegt is HELEMAAL FOUT.

1. Jij maakt er zelf wel van opmaken. Er is namelijk ALTIJD wel een maagje te voeden. Snap je niet dat je NOOIT iedereen tevreden kan stellen? Dus ja, volgens jou kan er nooit een stadion gebouwd worden. Kan er niks anders van maken.

2. Hoe KOM JE ERBIJ dat maar een select groepje aannemers ervan profiteert? Wat denk je van alle bouwvakkers? Alle architecten? De secretaresse van de architect? De sloopbedrijven? De stratenmakers? De metselaars? De electriciens? De staalvlechters? De kraanmachnisten? Die werken hier allemaal en verdienen daar geld mee. Om nog maar niet te beginnen over de werkgelegenheid die gecreëerd wordt door het bouwen van kantoren.
quote:

Zo dacht men in China ook toen ze de olympische spelen binnenhaalden, toen moesten er ook hele volkswijken met de grond gelijk gemaakt worden voor een prestigieus en peperduur stadion dat na een maand zijn usefullness al outlived heeft. En net als in China geldt nu in Rotterdam dat het volk mag verrekken, als de rest van de wereld maar een mooi plaatje van ons heeft. Dat is achterlijk, dat is absurd, dat is om van te kotsen
Welke volkswijk wordt er in Rotterdam neergemaaid? Wat heeft het stadion in Peking te maken met het nieuwe Feyenoord stadion? Voor zover ik weet speelt Feyenoord om de twee weken er een wedstrijd, en biedt het stadion ook faciliteiten voor tal van andere events. Ik snap werkelijk waar niet welk punt je wilt maken.

Je blaat als een kip zonder kop, sorry.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:33:15 #70
53267 TC03
pi_64108345
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:21 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Kun je dat hard maken?
Nee.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:33:50 #71
53267 TC03
pi_64108355
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:21 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Dus die gaan eraan verdienen maar wanneer gaat Feyenoord dat doen?
De verkoop van business seats en skyboxen zal een grote cash flow opleveren.
pi_64108367
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:07 schreef TC03 het volgende:
Hieruit blijkt maar eens hoe weinig verstand je van voetbal hebt. Geeft niet, maar doe dan niet alsof.
quote:
1. Zonder het stadion van Feyenoord wordt het WK sowieso heel lastig. En met 0 fatsoenlijke stadions krijg je nooit het WK. Je moet dus een beetje vooruitdenken en gokken. Echter, het stadion heeft gelukkig behalve het WK 2018 nog een belangrijke functie: de thuishaven van de club met de grootste achterban van Nederland.
O, dus het EK van 2000 hebben we ook niet gehad? En het EK heeft ook niet in Zwitserland en Oostenrijk plaatsgevonden? Of stonden er toen wel ineens 80000 man stadions?

Het hebben van een enkel stadion boeit geen reet voor je deelname. Als je nou meerdere stadions van bepaalde magnitude en uitstraling hebt, ja dan. Jouw redenering volgende zou ieder kampioenschap in Spanje, Italie of Engeland gehouden worden.
quote:
2. Nederland is een serieuze WK 2018 kandidaat, is bevestigd door genoeg FIFA bobo's. Doe niet alsof je er verstand van hebt a.u.b.
Ja. En waarom zijn we kandidaat? Omdat we zoveel grote stadions hebben? Nee dus, het hebben van 1 groot stadion maakt geen zak uit. Als dat het criterium was ging ieder kampioenschap wel naar Spanje, Italie of Engeland. Er speelt nog wel heel wat meer mee, zoals de uitstraling die je op internationaal niveau hebt, hoe je er nationaal voor staat en of je recent al een kampioenschap gehad hebt. Met dat in het achterhoofd is het ook niet zo vreemd dat bijvoorbeeld Luxemburg geen kampioenschap krijgt, al bouwen ze een stadion waar 200000 man in kunnen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:40:44 #73
53267 TC03
pi_64108442
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

O, dus het EK van 2000 hebben we ook niet gehad? En het EK heeft ook niet in Zwitserland en Oostenrijk plaatsgevonden? Of stonden er toen wel ineens 80000 man stadions?
Jawel, maar hiermee bewijs je mar weer dat je geen verstand hebt van voetbal.

Voor een WK moet je bijv. minimaal 1 stadion van 80.000 plaatsen hebben voor de finale. Voor een EK moet dat stadion minimaal 40.000 plaatsen hebben. Er moeten in Nederland en België nog zeker acht stadions uitgebreid worden willen we WK-waardig zijn. En ja, als de FIFA in 2011 een besluit neemt gaat het WK zeker niet naar dat land dat pas plannen gaat maken als het hoge woord eruit is. Tegen zo'n schrijnend gebrek aan daadkracht is zelfs de meest chauvinistische Benelux bobo niet opgewassen.
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

Het hebben van een enkel stadion boeit geen reet voor je deelname. Als je nou meerdere stadions van bepaalde magnitude en uitstraling hebt, ja dan. Jouw redenering volgende zou ieder kampioenschap in Spanje, Italie of Engeland gehouden worden.
[..]

Ja. En waarom zijn we kandidaat? Omdat we zoveel grote stadions hebben? Nee dus, het hebben van 1 groot stadion maakt geen zak uit. Als dat het criterium was ging ieder kampioenschap wel naar Spanje, Italie of Engeland. Er speelt nog wel heel wat meer mee, zoals de uitstraling die je op internationaal niveau hebt, hoe je er nationaal voor staat en of je recent al een kampioenschap gehad hebt. Met dat in het achterhoofd is het ook niet zo vreemd dat bijvoorbeeld Luxemburg geen kampioenschap krijgt, al bouwen ze een stadion waar 200000 man in kunnen.
Hoe KOM je erbij dat volgens mijn redenering elk WK naar Italië of Engeland zou gaan? Waar slaat dit op? Toen het WK in Japan en ZK was, stonden er gewoon prima stadions. Toen het WK naar de VS ging, stonden er prima stadions. Hoe kom je erbij dat alleen Italië en Engeland fatsoenlijke stadions hebben?

Of je recent een kampioenschap hebt gehad maakt NIKS uit. Zuid-Afrika krijgt in 2010 het WK, die hebben recent niks gewonnen. Hoe je er nationaal voorstaat boeit ook helemaal niet, Zuid-Korea en Japan stonden namelijk vrij laag in 2002. Je bewijst maar weer eens dat je geen verstand van voetbal hebt. Dag jongen.

Wat wel meetelt is of je genoeg stadions met de juiste capaciteit kan realiseren. Dit is een feit, dit zijn richtlijnen van de FIFA, hierover valt NIET te discussiëren.
pi_64108514
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:58 schreef TC03 het volgende:
Gaap. Het is gewoon dat een nieuw modern stadion met voldoende mogelijkheden voor business seats en skyboxen veel geld generen, geld dat met de huidige Kuip niet gegeneerd kan worden. Ga hier nou niet over in discussie, je hebt weinig kennis van voetbal en het wereldje er omheen, dus neem nou maar gewoon aan wat ik, en mij iedereen die een beetje verstand heeft van voetbal, zeggen. Oké?
Ah, okee we gaan het over skyboxen hebben, die volgens jou zoveel uitmaken. Nou ben ik toevallig nauw betrokken bij Groningen. Weet je dat elke skybox kaal wordt opgeleverd? Dus geen vloerbedekking, geen stoelen, geen behangetje, niks. Dat houdt dus in dat je een betonnen ruimte hebt. En of die betonnen ruimte nu in het oude stadion of in het nieuwe zit maakt geen zak uit qua sponsorinkomsten. Ja die in het nieuwe stadion zullen voor een hoger bedrag opgeleverd gaan worden. Maar schrikbarend zal het verschil zeker niet zijn. Een betonnen bunker blijft een betonnen bunker, alleen het naamkaartje verschilt.

Maar goed, ook al kom ik regelmatig in Groningen, in die lelijke groene betonnen bunker, in die skyboxen, ik heb geen verstand van voetbal Of van het stadion En ik heb ook helemaal geen contacten daar

Gelukkig heb jij een eigen mening
  donderdag 18 december 2008 @ 01:52:20 #75
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64108537
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

De verkoop van business seats en skyboxen zal een grote cash flow opleveren.
Nadat het stadion afbetaald is ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')