Heel droog ook "ja ik moest toch een noodstop maken?"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef -0- het volgende:
Wel mooi verhaal van die examinator die met zn kop op de voorruit klapte omdat die een noodstop moest maken.
Da's vast stoer tegenover je vrienden.quote:
Vond ik ook idd, maar het blijft een raar verhaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef tralalala het volgende:
Dat gozertje zag eruit als een 12-jarige.
Was geen herhaling.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef sander89 het volgende:
Gemist ook al was het een HH.
Goh jij hebt ook een keer wat gehoord .quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:38 schreef SwiffMeister het volgende:
* gaat op marktplaats naar goedkope tractor zoeken om mee te gaan stappen op vrijdagavond
Nee hoor, was maar een grapje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goh jij hebt ook een keer wat gehoord .
Niet alleen BODW, zo zijn er nog veel meer, ik snap daar weinig van hoor. Uitzending gemist wordt nou niet bepaald slecht bezocht. Zelfs Youtube is bij tijd en wijlen beter van kwaliteit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:56 schreef kikoooooo het volgende:
wat staat BodW toch met een beroerde schijtkwaliteit op uitzendinggemist man
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef sander89 het volgende:
Vorige week stond ook niks over op de BODW site, achteraf leesde ik hier dat het een nieuwe aflevering was.
Mja, ik kende de uitzending nog niet moet ik zeggen, maar er kwamen alleen maar items uit 2005 en 2006 voorbij, dus 't zullen vanaf nu wel herhalingen zijn dan...quote:
Jaja, de echte kwaliteitsprogramma's blijven hangen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:05 schreef Marky_Mark01 het volgende:
22 seizoenen alweer. Waar blijft de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |