quote:
Op zondag 21 december 2008 11:08 schreef Cynic het volgende:[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Ik ben heel hard aan het denken bij welke baan je elke 3 uur naar Leeuwarden moet.
Heeft het iets met trekschuiten te maken?
Ververspaarden leveren

Nee, ben tester van tele- en datacom producten. We hebben daarvoor verschillende testen, waarvan de laatste een systeemtest is, welke drie uur duurt ongeveer. We stouwen dan een grote testkast vol met twaalf systeempjes zoals ze 'in het veld' ook opgebouwd kunnen worden, en laten hem dan zware testen draaien.
Er staat een overschot klaar voor die test, welke de chef graag weggewerkt zag, wat ik en een collega op dit moment doen. Ik gistermiddag/avond, hij gisternacht en ik vandaag tot 22.00. Ik mag twee diensten doen, omdat ik het geld wel kan gebruiken, en het hem niet zoveel boeide

GASkas

De hele test ombouwen is een half uur werk, maar ik krijg voor elke rit de reiskosten en twee uur uitbetaald

Vandaar dat ik het ook niet erg vind om even heen te rijden. Geloof dat het koopzondag is vandaag, dus als ik vanmiddag vanuit de stad weer heen rij, denkt de baas dat ik van huis kom, dus krijg reiskosten vergoed die ik niet maak

[Was een idee van mijn chef, en wie ben ik om dat niet op te volgen

].