Tuurlijk sentiment hequote:Op zaterdag 20 december 2008 15:40 schreef Gitaarmat het volgende:
pics voor een verkochte gitaar? wtf?
Als je er toch niets mee doet, stuur ze dan maar naar mij. Kan mooi bij de rest van de verzamelingquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook altijd. Heb hier ook nog 2 setlists liggen, een van Korn en een van Incubus, daarbij nog een drumstok van Incubus en plectra van Incubus (heb op Lowlands ooit eens backstage gewerkt toen Incubus en Korn er stonden) en een plectrum van Nickelback () Maar ja, wat doe je ermee? Het ligt bij miuj ook maar wat in een kast.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Money money moneynee ik ben aan't sparen voor een semi-akkoestische, waarschijnlijk een Blueridge of Takamine
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:00 schreef The_Dean het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maardat is een akoestische
Vandaag toch?quote:
Damn, daar was ik vanochtend nog. Had ik dat hele stuk niet hoeven rijden met mijn brakke kop.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef Cynic het volgende:
Het was toch in Groningen?
Ik was op de vismarkt...
Joahwel hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:30 schreef brother52 het volgende:
Op zaterdag werken, dat doe je toch niet?
Dan heb ik het nu een stukje gemakkelijker. Ik ben gewoon vanuit huis aan het werk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:21 schreef The_Dean het volgende:
Joahwel hoor
Om de drie uur even op en neer rijden om voor een half uur werk 2 uur en de reiskosten per rit betaald te krijgen. Slimme deal lijkt me, mooie aanvulling voor de GASkas
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:55 schreef Cynic het volgende:
Dean, ik zal zo even wat foto's van mijn top maken
Liever toplessquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:55 schreef Cynic het volgende:
Dean, ik zal zo even wat foto's van mijn top maken
Sorry, je bent net wat te jong voor mijquote:
Simpel, het is een leuk aandenken. En je kan even een praatje maken met de artiestquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whoei eindleijk iemand hier, ik heb écht een serieuze vraag aan jeWát is er zo tof aan een handtekening en wat doe je ermee? Ik heb er 1 keer 1 gekregen en eens etlist en dat soort onzin, op dat moment denk je van "heuuuu cool" en zodra je thuis komt flikker je het in een kastje en kom je het een half jaar later tijdens je jaarlijkse schoonmaken, behalve als je laatste schoonmaak 3 maanden terug was dan kom je het pas 9 maanden later tegen, en als je laatste schoonmaak 11 maanden terug was kom je hem best snel tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |