Maar, maar...Ik ben nog aan het werk.quote:
Dacht dat je maar tot 1 moest.quote:Op zondag 21 december 2008 02:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar, maar...Ik ben nog aan het werk.
Ik ben zelf van mening dat je je gitaar zo 'zuiver' mogelijk moet tunen. Ook een compressor heeft karakter en verschillende sustaineigenschappen kunnen denkik eerder je tuning verneuken dan dat je tuner (in bypass natuurlijk) tonen weghaalt.....quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar dat gaat mijn compressor weer niet tof vinden schat ik. Compressor > Tuner > Amp. Kan dat wel zonder teveel tonesuck? Geen idee hoe bypasserig die Korg tuner is...
quote:Op zondag 21 december 2008 02:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik morgen ook weer van 10-22, iedere 3 uur Leeuwarden op en neer...
Ververspaarden leverenquote:Op zondag 21 december 2008 11:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Ik ben heel hard aan het denken bij welke baan je elke 3 uur naar Leeuwarden moet.
Heeft het iets met trekschuiten te maken?
quote:Op zondag 21 december 2008 11:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Ik ben heel hard aan het denken bij welke baan je elke 3 uur naar Leeuwarden moet.
Heeft het iets met trekschuiten te maken?
Ik probeer het gewoon vanmiddag.quote:Op zondag 21 december 2008 10:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik ben zelf van mening dat je je gitaar zo 'zuiver' mogelijk moet tunen. Ook een compressor heeft karakter en verschillende sustaineigenschappen kunnen denkik eerder je tuning verneuken dan dat je tuner (in bypass natuurlijk) tonen weghaalt.....
half jaar, en dan een bericht dat ze hem kwijt zijn geraaktquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:09 schreef Witchfynder het volgende:
Vandaag bij Feedback kwam een knul een defecte Line 6 Spider Jam 75 oid langs brengen. Dus die dude van FB sloot hem aan, gitaar er in en toen kwam er echt een idioot geluid uit... Alsof alle effecten door elkaar liepen met een oscilatie er in. Het geluid was zo hilarisch dat de halve winkel erbij gehaald werd om te luisteren..
Maar ze zouden hem terug sturen naar Line 6 ofzo... Hoop dat die knul dan binnen 3 mnd iets terug krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |