Eigen schuldquote:Op woensdag 17 december 2008 22:40 schreef Yondaime het volgende:
stom genoeg vergat ik de sleutel in de contact
Je moet ook niet de sleutels in je trein laten zitten!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:51 schreef steeg het volgende:
ja echt een nare dag.. had ik ook vandaag, kom aan op station reed net mijn trein weg. Moest ik elf min wachten... man man
Geertquote:Op woensdag 17 december 2008 22:49 schreef Seam het volgende:
Haha je leeft in VENLO en je noemt Heerlen en Hoensbroek gangstersteden
Uit Venlo komt alleen maar tuig
Je zou het niet zeggen, maar mensen 'vergeten' wel eens dingen...quote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef raulbouli het volgende:
Sjonge jonge jonge jonge jonge jonge, nou nou... wat een dagje was dat.
Maar waarom laat je je sleutels in het contact zitten, kleine moeite om die mee te nemen ?
Zeker als je al weet dat het een gangsterstad isquote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef raulbouli het volgende:
Maar waarom laat je je sleutels in het contact zitten, kleine moeite om die mee te nemen ?
Ik denk dat die er nu wel achter is dat dat een beetje dom wasquote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef raulbouli het volgende:
KAPPEN met dit soort shit. TS heeft zijn best gedaan om zijn verhaal hier van zich af te schrijven. Dat het niet perfect Nederlands is /care.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:02 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
excuses geaccepteerd, alleen is je zinsopbouw af en toe wel ZO ontzettend slecht dat het niet meer te lezen is.
Sommige verzekeringen dekken diefstal niet als jij je sleutel in het contact laat zitten.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:19 schreef BlueMage het volgende:
Ik zou d'r ook niet achteraan gaan rennen of vechten voor die paar pakketten die nog in de auto lagen. Nou kun je idd nog gewoon levend en gezond je verhaal doen. Maar ja de sleutel in 't contact laten zitten is stom, maar kan gebeuren. Denk trouwens ook dat je baas hiertegen verzekerd is?
M.
Is te zien aan de rest van je verhaal jaquote:ik ben met school gestopt
Surequote:de beruchte steden hoensbroek en heerlen
Eigenlijk standaard geen een, je verzekert je tegen dingen waar je niets aan kunt doen, iets vergeten telt niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Sommige verzekeringen dekken diefstal niet als jij je sleutel in het contact laat zitten.
alsof 14k het waard is om je leven voor te riskeren... 't is niet tof om te verliezen, maar 14k heb je op een jaartje of 2 in het slechtste geval wel weer bij elkaar gespaard, en dan kan je terug starten.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Sommige verzekeringen dekken diefstal niet als jij je sleutel in het contact laat zitten.
Wat heeft dat met mijn reactie te maken? Nergens zeg ik dat je dan wel je leven moet gaan wagen, ik zou dat ook absoluut niet doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:25 schreef Athmozz het volgende:
[..]
alsof 14k het waard is om je leven voor te riskeren... 't is niet tof om te verliezen, maar 14k heb je op een jaartje of 2 in het slechtste geval wel weer bij elkaar gespaard, en dan kan je terug starten.
niets, moest die boven je hebben en ben blijkbaar al te lang opquote:Op woensdag 17 december 2008 23:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn reactie te maken? Nergens zeg ik dat je dan wel je leven moet gaan wagen, ik zou dat ook absoluut niet doen.
Dat beweer ik toch ook nergens? Ik gaf alleen aan dat verzekeringen dat eigenlijk nooit dekten, als aanvulling op Dennis die zei dat sommige verzekeringen dat dekten. Het had verder niet zoveel met het verhaal te maken. Ik zou het ook laten gaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:25 schreef Athmozz het volgende:
[..]
alsof 14k het waard is om je leven voor te riskeren... 't is niet tof om te verliezen, maar 14k heb je op een jaartje of 2 in het slechtste geval wel weer bij elkaar gespaard, en dan kan je terug starten.
TS is niet in loondienst.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:19 schreef BlueMage het volgende:
Denk trouwens ook dat je baas hiertegen verzekerd is?
M.
dank je. het was niet slim van me om het sleutel te laten, je ging gewoon hard werken vooral laatste weken voor de kerst omdat meer mensen inkoop maken, dus je hebt het zo druk dat je die sleutel even voor een moment vergeet.... maar ik hoorde van een dhl chauffeur die bedreigd werd om auto sleutel en die reden ook weg, ik denk toch dat hetzelfde verhaal is....quote:Op woensdag 17 december 2008 23:42 schreef Dzy het volgende:
Ja, omschrijving van de bus en het kenteken zijn nooit verkeerd natuurlijk. Ik zal voor je opletten dan. Ik vind het echt enorm klote voor je namelijk.
ik mocht gewoon niet meer verder studeren van school ik moest stoppen van school....quote:Op woensdag 17 december 2008 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is te zien aan de rest van je verhaal ja
dan hoop ik dat het bij jou ook gebeurt, kom dan maar ook op fok jou verhaal vertellen, kijken of jij dit reactie wilt horen "eigen schuld"quote:
Heb je je auto op een veiling gekocht?quote:MERCEDES SPRINTER 313 CDI, 5-Drs, Wit, Apk 01-09,
Diesel, Handgeschakeld, 3 sleutel(s), ABS, Airbag,
Stuurbekr., Verhoogd, Verlengd, 208579 km,
yup erkende auto handelaar in hengeloquote:Op donderdag 18 december 2008 08:14 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Heb je je auto op een veiling gekocht?
Ik woon in de buurt. Ik schrijf het kenteken op en ik kijk ernaar uit. Ik moet vandaag veel door Zuid Limburg rijden, dus ik hou een oogje open. Ik moet ook nog naar Aken, zal daar dus ook opletten.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
OPSPORINGS BERICHT
Bij deze roep ik iedereen van KLB op te letten naar een Mercedes Sprinter (wit) met kenteken 41-BG-JD
Dit type:
[ afbeelding ]
Cool. Ik hou midden limburg (regio Sittard) vandaag wel voor je in de gaten TSquote:Op donderdag 18 december 2008 09:25 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt. Ik schrijf het kenteken op en ik kijk ernaar uit. Ik moet vandaag veel door Zuid Limburg rijden, dus ik hou een oogje open. Ik moet ook nog naar Aken, zal daar dus ook opletten.
Heb er ook weinig hoop op, maar het is maar een kleine moeite om even op te letten. Als iemand de wagen in een impuls gestolen heeft, dan kan het zijn dat het een paar dagen duurt voordat ze het kwijtraken. Dit soort mensen hebben ook niet zo snel een plek om de wagen te verstoppen.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Cool. Ik hou midden limburg (regio Sittard) vandaag wel voor je in de gaten TS
Heb er maar niet teveel hoop op. Hoogstwaarschijnlijk staat je wagen allang en breed geparkeerd in een loods in Polen.
Eens.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:58 schreef McKillem het volgende:
Tegen dit soort paupergasten moet het gebruik van geweld aangemoedigd worden.
Gewoon een kogel geven.
"voor het stelen van een busje?"
Ja.
quote:
Ach dan heb je later wel een leuk verhaal te vertellen aan het nageslachtquote:Op donderdag 18 december 2008 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij DHL was een collega toendertijd "overvallen" en is ze hele bus inhoud leeggehaaldhad blauw oog, bloedneus, gescheurde lip
5 plasma tv's , laptops, pc's en alles weg.....
Bleek uit onderzoek dat ie ze eigen overval in scene had gezet
Of je leest het topic gewoon even stakkertje.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:57 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ontopic:
kut voor je ts, hopelijk wordt je bus terug gevonden
welke kleur en welk merk?
Mercedes Sprinter (wit) met kenteken 41-BG-JD. Dit denk ik dan zomaar hoor, weet het verder ook niet zeker, het is niet dat een glazenbol heb of iets dergelijks.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:57 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ontopic:
Je geeft een mening na 2 regels gelezen te hebben en bent vervolgens vergeten de rest van de OP te lezen ?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:57 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ontopic:
ik ben 6 jaar geleden van engeland gekomen, sorry dat mijn engels slecht isquote:Op donderdag 18 december 2008 10:38 schreef Bootje84 het volgende:
Vind het een vreemd verhaal dat je in de 4e moest stoppen met school. Zorg nou in ieder geval voor een MBO-diploma. Dan heb je iets om op terug te vallen. Desnoods Palletsorteerder niveau 2...
ik heb me lesje al gehad...dus volgende keer zul je me overdreven op elke millimeter zien auto afsluitenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:58 schreef McKillem het volgende:
Tegen dit soort paupergasten moet het gebruik van geweld aangemoedigd worden.
Gewoon een kogel geven.
"voor het stelen van een busje?"
Ja.
Sterkte TS, maar ik denk dat je dat busje niet weer gaat vinden.
En nooit meer sleutels in het contact laten of vergelijkbare dingen. Niemand is te vertrouwen.
ik heb al verder zitten zoeken al maanden, maar toen raakte mijn geld op, studiefinanciering gaf me niet meer geld dus raakte ik verder in de problemen....ik had school hulp gevraagd maar hun reactie was: zoek het zelf maar uit, het is jou toekomst, we kunnen er niks eraan doen...quote:Op donderdag 18 december 2008 10:05 schreef livors het volgende:
Das mooi kudt!
Mijn eerste gedachte was (na 3 zinnen al): niet met school stoppen sukkel!
Gewoon doorzoeken naar zo'n stageplaats en je ambities naleven.
Je hebt nu in ieder geval ervaren dat de rest van je leven courier zijn ook niet alles is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |