Nee nog steeds, deze monster sale is al een aantal weken aan de gang. De mooie aanbiedingen zijn er inmiddels wel uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef lennartb.nl het volgende:
Of bedoel je; er is altijd monster sale? (ik weet 't niet, kom er niet zovaak)
Ah vandaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee nog steeds, deze monster sale is al een aantal weken aan de gang. De mooie aanbiedingen zijn er inmiddels wel uit.
je hebt je spel toch ontvangen? betaal dan ook gewoon. sim-pel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
OwjaNu ben ik ineens fout. Zij leveren niet binnen 21 dagen! Dan heb ik het recht om te vragen waar m'n bestelling blijft, dat staat in HUN voorwaarden. Jullie moeten de boel nu niet gaan verdraaien!
Dit is overigens de eerste keer dat ik zoiets heb met Play.com. Heb er al zeker 20 bestellingen gedaan en die kwamen allemaal binnen 21 dagen aan.
En al zou ik het willen terugstorten dan heb ik nog geen idee hoe dat werkt, heb namelijk met CreditCard betaald
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:29 schreef qxp het volgende:
[..]
je hebt je spel toch ontvangen? betaal dan ook gewoon. sim-pel.
en waar staat in hun voorwaarden dat als je een spel na 21 dagen ontvangt dat het dan gratis is?
quote:En al zou ik het willen terugstorten dan heb ik nog geen idee hoe dat werkt, heb namelijk met CreditCard betaald
dat is wel een heel slap argument, neem contact met hun op bijvoorbeeld? duhh. ik wed als je nog geld te goed had van hun, dat je wel op dat idee was gekomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:41 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
En al zou ik het willen terugstorten dan heb ik nog geen idee hoe dat werkt, heb namelijk met CreditCard betaald
Klik!quote:Please note that we will need to wait 21 Days from dispatch before we can investigate the non-arrival of an item.
en daar staat dat als je zending na 21 dagen aankomt je niks hoeft te betalen? werk nog een beetje aan je engels jongen. verschuil je niet achter een service voor mensen die hun zending daadwerkelijk niet ontvangen. tevens staat het alleen onder "uk delivery" en niet "outside of the uk".quote:
Ach ik wil er best voor betalen maar ik heb gewoon na die 21 dagen een keurige mail naar Play gestuurd dat ik na 4 weken nog niks ontvangen had. Daarop kreeg ik van Play een mail terug dat ze een gelimiteerde voorraad voor die prijs hadden en dat ze het spel waarschijnlijk niet nogmaals konden versturen, daarop hebben ze het geld teruggestort op mijn CC. Dat ik het spel dan alsnog krijg is niet mijn fout, daar kan ik simpelweg niks aan doen. Play wordt neem ik aan wel door de postbedrijven op de hoogte gehouden van hun zendingen dus hadden ze ook zelf actie kunne ondernemen. Ik ben in deze de klant, niet Play.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef qxp het volgende:
[..]
en daar staat dat als je zending na 21 dagen aankomt je niks hoeft te betalen? werk nog een beetje aan je engels jongen. verschuil je niet achter een service voor mensen die hun zending daadwerkelijk niet ontvangen. tevens staat het alleen onder "uk delivery" en niet "outside of the uk".
je hebt het spel toch gekregen? dus je betaalt. dat lijkt me ongelofelijk simpel. in mijn ogen is dit gewoon diefstal.
als je het echt niet wilt begrijpen dan hoop ik dat je erg gelukkig van je "gratis" spel wordt dan brengt het toch nog iets goeds.
Als je mij uitmaakt voor dief dan flikker je maar gauw een eind opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Idd! Heb sowieso wel het idee dat mensen hier alleen maar zeiken op Play om te kunnen zeiken. Vraag me af hoeveel er nu echt waar van is. Want van de 60 bestellingen die ik bij Play heb gedaan is er nooit iets mis gegaan. Denk dat mensen nu gewoon een excuus zoeken om legaal te jatten.
Ik gok dat z'n reactie voor mij bedoelt wasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je mij uitmaakt voor dief dan flikker je maar gauw een eind op
Als ik had willen jatten, dan doe ik dat één of twee keer, maar als 25% van mijn bestellingen niet aankomt, zou dat dan niet opvallen bij play.com? Doe ff gewoon zeg... jezus.
Ik baal d'r zelf al genoeg van dat het hier niet aankomt... heb al tig dingen geprobeerd.. en dan kom jij met zon kutopmerking, omdat jij toevallig goede ervaringen heb? Ik heb play altijd verdedigd en ik heb altijd gezegd dat het een buitengewoon goedkope en klantvriendelijke site is. Krijg toch de ...
Als jij "mensEN" bent...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik gok dat z'n reactie voor mij bedoelt was
Play.com zit rechtsbovenin een euroknopje. Amazon wordt gewoon de pondprijs afgerekend van je creditcard, hangt van de wisselkoers af hoeveel je betaalt.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef appelvla het volgende:
Hoe zit het eigenlijk precies met het betalen bij winkels als play.com en amazon? Aangezien de prijs in pond is en niet in euro. Hoe kun je dit dan precies betalen? Hoe werkt dat precies?
Sorry maar ik heb nog geen ervaring met producten in het buitenland bestellen dus graag hulp
Bedankt!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Play.com zit rechtsbovenin een euroknopje. Amazon wordt gewoon de pondprijs afgerekend van je creditcard, hangt van de wisselkoers af hoeveel je betaalt.
Heb daar ook al besteld idd, erg mooie prijzenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Goedkoop Xbox live en punten!
Zeer betrouwbaar! Heb er ook al besteld en betaald. Bij zijn vorige actie alle codes netjes binnen gehad en werkten ook allemaal!![]()
Jammer dat de punten al uitverkocht zijn, Live heb ik nog voor het komende jaarquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Zeer betrouwbaar! Heb er ook al besteld en betaald. Bij zijn vorige actie alle codes netjes binnen gehad en werkten ook allemaal!![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Als jullie in het forum aangeven dat jullie animo hebben voor punten misschien dat ze dan nog een keer 50 kaartjes bestellen. Ze kopen namelijk per 50 in om de prijs omlaag te krijgenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jammer dat de punten al uitverkocht zijn, Live heb ik nog voor het komende jaar
Enig idee hoe vaak dit wordt gedaan?
Hoe snel leveren ze?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Arjentjuh86 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |