Ik zou het inderdaad ook niet helemaal vertrouwen, en aangezien je 't ook voor 30euro kan krijgen, zou ik lekker dat doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Weet niet of ik hier zomaar marktplaats-links mag neerzetten, maar in hoeverre is dit nou betrouwbaar?
Normaal gesproken zou ik zeggen van niet, want dit is gewoon de helft van de winkelprijs, maar eerder op deze pagina gaf ook iemand een link waar hij 36 euro kostte, dus waarom dan niet 30 euro?
http://link.marktplaats.nl/220962621
Durf het alleen toch niet helemaal aan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:21 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Heb haar/hem een mail gestuurd, en krijg nu gelijk deze mail erbij van Marktplaats:Als marktplaats het zelf al niet vertrouwtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Vraag me eigenlijk af of play.com dat niet kan natrekken, dat je die game nu alsnog gehad hebt. Want als ze dat niet doen kan toch iedere haas zeggen dat hij zijn game niet ontvangen heeft?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inmiddels Mirror's Edge ook ontvangen van Play. Had daarvoor al geklaagd omdat het langer dan 21 dagen duurde en heb daarop m'n geld teruggekregen! Dus heb Mirror's Edge nu voor niks
lolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inmiddels Mirror's Edge ook ontvangen van Play. Had daarvoor al geklaagd omdat het langer dan 21 dagen duurde en heb daarop m'n geld teruggekregen! Dus heb Mirror's Edge nu voor niks
en er ook nog trots opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd! Heb sowieso wel het idee dat mensen hier alleen maar zeiken op Play om te kunnen zeiken. Vraag me af hoeveel er nu echt waar van is. Want van de 60 bestellingen die ik bij Play heb gedaan is er nooit iets mis gegaan. Denk dat mensen nu gewoon een excuus zoeken om legaal te jatten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:48 schreef qxp het volgende:
[..]
en er ook nog trots op
stort het geld gewoon terug joh, wel zo netjes he of niet? dit soort tuig verpest het altijd voor de rest
Lekkere instelling.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iddquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:48 schreef qxp het volgende:
[..]
en er ook nog trots op
stort het geld gewoon terug joh, wel zo netjes he of niet? dit soort tuig verpest het altijd voor de rest
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Idd! Heb sowieso wel het idee dat mensen hier alleen maar zeiken op Play om te kunnen zeiken. Vraag me af hoeveel er nu echt waar van is. Want van de 60 bestellingen die ik bij Play heb gedaan is er nooit iets mis gegaan. Denk dat mensen nu gewoon een excuus zoeken om legaal te jatten.
Owjaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lekkere instelling.![]()
![]()
Door figuren als jij zijn webshops steeds minder soepel wat voorwaarden betreft.
Stoort dat geld gewoon terug joh!
Eens! Het is de fout van Play.com en als ze dat geld terugwillen moeten ze dat zelf regelen met jou.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
OwjaNu ben ik ineens fout. Zij leveren niet binnen 21 dagen! Dan heb ik het recht om te vragen waar m'n bestelling blijft, dat staat in HUN voorwaarden. Jullie moeten de boel nu niet gaan verdraaien!
Dit is overigens de eerste keer dat ik zoiets heb met Play.com. Heb er al zeker 20 bestellingen gedaan en die kwamen allemaal binnen 21 dagen aan.
En al zou ik het willen terugstorten dan heb ik nog geen idee hoe dat werkt, heb namelijk met CreditCard betaald
Mass Effect is alleen tweedehands of niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Play.com heeft weer een monster sale
Beautiful Katamari 12.99
Mass Effect 12.99
Splinter Cell Double Agent 12.99
Test Drive Unlimited 12.99
Tom Clancy`s EndWar 23.49
www.play.com
Je *kan* natuurlijk mailen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:06 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Eens! Het is de fout van Play.com en als ze dat geld terugwillen moeten ze dat zelf regelen met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |