abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64956389
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Weet niet of ik hier zomaar marktplaats-links mag neerzetten, maar in hoeverre is dit nou betrouwbaar?

Normaal gesproken zou ik zeggen van niet, want dit is gewoon de helft van de winkelprijs, maar eerder op deze pagina gaf ook iemand een link waar hij 36 euro kostte, dus waarom dan niet 30 euro?

http://link.marktplaats.nl/220962621

Durf het alleen toch niet helemaal aan..
Ik zou het inderdaad ook niet helemaal vertrouwen, en aangezien je 't ook voor 30euro kan krijgen, zou ik lekker dat doen.
Niet dat ik er ervaring mee heb.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_64956546
Heb haar/hem een mail gestuurd, en krijg nu gelijk deze mail erbij van Marktplaats:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64956756
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:21 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Heb haar/hem een mail gestuurd, en krijg nu gelijk deze mail erbij van Marktplaats:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als marktplaats het zelf al niet vertrouwt
pi_64999494
Fallout 3 SE is eindelijk binnen van Play

Het trommeltje hebben ze wel beschadigd
Maar om hem nou terug te gaan sturen, duurt weer 2 jaar zeker... nee dankje
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:45:31 #255
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_64999900
Inmiddels Mirror's Edge ook ontvangen van Play. Had daarvoor al geklaagd omdat het langer dan 21 dagen duurde en heb daarop m'n geld teruggekregen! Dus heb Mirror's Edge nu voor niks
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_65000571
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inmiddels Mirror's Edge ook ontvangen van Play. Had daarvoor al geklaagd omdat het langer dan 21 dagen duurde en heb daarop m'n geld teruggekregen! Dus heb Mirror's Edge nu voor niks
Vraag me eigenlijk af of play.com dat niet kan natrekken, dat je die game nu alsnog gehad hebt. Want als ze dat niet doen kan toch iedere haas zeggen dat hij zijn game niet ontvangen heeft?
pi_65001994
quote:
lol
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_65002887
Hmmm bovenstaande lezende zou mijn FIFA ook wel eens op de mat kunnen vallen binnenkort. Laten we het hopen want ik ben nu uit verveling LEGO Indiana Jones maar aan het spelen.
pi_65008618
Wel dom Denken ze dat het goed gaat als ze een tinnen blikje gaan verschepen in enkle een plastic zak. Play.com
  vrijdag 16 januari 2009 @ 03:48:28 #261
225913 qxp
/me confabuleert
pi_65096307
quote:
en er ook nog trots op

stort het geld gewoon terug joh, wel zo netjes he of niet? dit soort tuig verpest het altijd voor de rest
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_65098796
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 03:48 schreef qxp het volgende:

[..]

en er ook nog trots op

stort het geld gewoon terug joh, wel zo netjes he of niet? dit soort tuig verpest het altijd voor de rest
Idd! Heb sowieso wel het idee dat mensen hier alleen maar zeiken op Play om te kunnen zeiken. Vraag me af hoeveel er nu echt waar van is. Want van de 60 bestellingen die ik bij Play heb gedaan is er nooit iets mis gegaan. Denk dat mensen nu gewoon een excuus zoeken om legaal te jatten.
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
pi_65098980
quote:
Lekkere instelling. Door figuren als jij zijn webshops steeds minder soepel wat voorwaarden betreft.
Stoort dat geld gewoon terug joh!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 09:49:04 #264
8781 crew  Frutsel
pi_65099191
Hmm... zit alweer 2 weken te wachten op mijn laatste bestelling van play

Sacred 2 voor de pc

Ook op het andere adres, die van mijn werk, is het nog niet gearriveerd
pi_65099440
Hoe is amazon.co.uk eigenlijk qua levertijden? Met de lage pond wordt dit ook wel een aantrekkelijke store om te shoppen. Zo zie ik StreetFighter IV voor £29.99 staan.

http://www.amazon.co.uk/Street-Fighter-IV-Xbox-360/dp/B001FSJ9NK/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=videogames&qid=1232096094&sr=8-3
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_65099465
Amazon is redelijk snel volgens mij. Paar dagen.
pi_65100405
Maar de prijs die je ziet bij amazon op de site is niet wat je uiteindelijk betaald, daar komt dan nog wat VAT bij en verzendkoste. Dus ik zou hem even af gaan rekenen en dan op een van de laatste schermen zie je de uiteindelijke kosten staan, je kan dan nog steeds ongebonden terug naar de winkel maar dan weet je in ieder geval hoeveel het echt kost.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_65104643
Play.com heeft weer een monster sale

Beautiful Katamari 12.99
Mass Effect 12.99
Splinter Cell Double Agent 12.99
Test Drive Unlimited 12.99
Tom Clancy`s EndWar 23.49

www.play.com
pi_65105433
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer?
Idd

En tegen de tijd dat je de games binnen hebt zijn er al weer 4 monster sales verstreken
pi_65105476
Of bedoel je; er is altijd monster sale? (ik weet 't niet, kom er niet zovaak )
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:58:13 #272
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65105791
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 03:48 schreef qxp het volgende:

[..]

en er ook nog trots op

quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef Ron.666 het volgende:

[..]

Idd! Heb sowieso wel het idee dat mensen hier alleen maar zeiken op Play om te kunnen zeiken. Vraag me af hoeveel er nu echt waar van is. Want van de 60 bestellingen die ik bij Play heb gedaan is er nooit iets mis gegaan. Denk dat mensen nu gewoon een excuus zoeken om legaal te jatten.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Lekkere instelling. Door figuren als jij zijn webshops steeds minder soepel wat voorwaarden betreft.
Stoort dat geld gewoon terug joh!
Owja Nu ben ik ineens fout. Zij leveren niet binnen 21 dagen! Dan heb ik het recht om te vragen waar m'n bestelling blijft, dat staat in HUN voorwaarden. Jullie moeten de boel nu niet gaan verdraaien!
Dit is overigens de eerste keer dat ik zoiets heb met Play.com. Heb er al zeker 20 bestellingen gedaan en die kwamen allemaal binnen 21 dagen aan.

En al zou ik het willen terugstorten dan heb ik nog geen idee hoe dat werkt, heb namelijk met CreditCard betaald
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:06:18 #273
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_65106023
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Owja Nu ben ik ineens fout. Zij leveren niet binnen 21 dagen! Dan heb ik het recht om te vragen waar m'n bestelling blijft, dat staat in HUN voorwaarden. Jullie moeten de boel nu niet gaan verdraaien!
Dit is overigens de eerste keer dat ik zoiets heb met Play.com. Heb er al zeker 20 bestellingen gedaan en die kwamen allemaal binnen 21 dagen aan.

En al zou ik het willen terugstorten dan heb ik nog geen idee hoe dat werkt, heb namelijk met CreditCard betaald
Eens! Het is de fout van Play.com en als ze dat geld terugwillen moeten ze dat zelf regelen met jou.
pi_65106253
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Play.com heeft weer een monster sale

Beautiful Katamari 12.99
Mass Effect 12.99
Splinter Cell Double Agent 12.99
Test Drive Unlimited 12.99
Tom Clancy`s EndWar 23.49

www.play.com
Mass Effect is alleen tweedehands of niet?

Edit:

Ben gewoon te laat waarschijnlijk
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:30:01 #275
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_65106848
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:06 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Eens! Het is de fout van Play.com en als ze dat geld terugwillen moeten ze dat zelf regelen met jou.
Je *kan* natuurlijk mailen.
On the other hand, er zijn genoeg zaken die spullen claimen op voorraad te hebben en je vervolgens lang laten wachten omdat er stiekum toch geen voorraad blijkt te zijn. Al komt men hier niet voor uit. Als deze zaken dan uit eigen initiatief geld terug gaan storten, tsjah..
Had graag gezien dat cd-wow dat ook deed.. Heb pas net de verzendbevestiging gehad van Halo3.. Ruim anderhalve maand geleden besteld.
Lullige hiervan is dat de prijs waarvoor ie toen op de site stond daar (aanbieding destijds), nu ongeveer gelijk is met de gewone retailers hier. Dus ik had hem voor hetzelfde geld alsnog eerder kunnen hebben. Als die webshops op deze manier rente kunnen trekken over *jouw* geld zonder dat jij er als consument iets voor terug krijgt, tsjah..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')