abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64241645
Nu moeten ze zich klaar gaan stomen voor AZ. Lastige wedstrijd, maar nooit onmogelijk.
Ga er in ieder geval heen
  maandag 22 december 2008 @ 13:33:28 #177
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_64242683
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef Mark het volgende:
Wat hierboven al gezegd wordt. Overigens vind ik dat de harde kern zich dat ontbreken van sfeer ook wel eens aan mag trekken. Momenteel vind ik de tribunes Z/A fanatieker in hun aanmoedigingen
Ja X/Y/Z/A zijn echt steeds fanatieker aan het worden, alleen vraag ik me altijd af wat daar nou precies zit? Door de toegenomen populariteit zijn er veel seizoenskaarten verkocht aan jongeren die eigenlijk op de Gofferttribune wilden zitten volgens mij.

Gofferttribune laat altijd wel van zich horen maar het wordt vaak niet opgepikt door de Hazenkamp, op de Hazenkamp waar ik zit heb je trouwens niet echt het meest actieve zangkoor zitten

Maar wat wil je, op zondagmiddag om half 1, ik ben dan net wakker joh.
  maandag 22 december 2008 @ 13:53:27 #178
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_64243498
Ach na zo'n week vind ik de 0-0 tegen ADO wel te begrijpen maar een tenenkrommende van Egmond
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_64243956
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:53 schreef numero_uno het volgende:
Ach na zo'n week vind ik de 0-0 tegen ADO wel te begrijpen maar een tenenkrommende van Egmond
agree
pi_64244009
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef -J-D- het volgende:
De beste vijf van 2008 (met nog 1 speelronde te gaan)

1. Ajax 33-71 (+49)
2. NAC Breda 33-67 (+14)
3. PSV 33-65 (+29)
4. FC Twente 32-63 (+23)
5. NEC 32-62 (+23)
Ajax, NAC, PSV en Twente zijn wel van trainer gewisseld in 2008, wat Been de beste trainer van 2008 maakt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64244188
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ajax, NAC, PSV en Twente zijn wel van trainer gewisseld in 2008, wat Been de beste trainer van 2008 maakt.
7.50 keer je inzet bij Unibet als Been het echt wordt
Ow nee, dat is voor seizoen 2008-2009.

[ Bericht 2% gewijzigd door -J-D- op 22-12-2008 14:24:56 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_64245942
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:14 schreef -J-D- het volgende:

[..]

7.50 keer je inzet bij Unibet als Been het echt wordt
Ow nee, dat is voor seizoen 2008-2009.
Toen we nog ongeslagen waren (wedstrijd voor Heerenveen) had ik er wat geld op gezet. Toen was ie nog 5.50
pi_64259029
Jack de Gier is de nieuwe hoofdscout van NEC. Opvolger van Leen Looijen.
Weet niet of zijn netwerk nou zo indrukwekkend is, terwijl dat wel nodig is!
pi_64259339
Ben benieuwd wat De Gier in deze hoedanigheid voor NEC kan betekenen.

Piet de Visser was misschien ook wel een leuke geweest. Heeft een NEC verleden en heeft (tot eind april) een zelfde functie bij PSV bekleed. Al zal die nu vast wat meer werken voor zijn Russische vriend.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_64263076
Tja, de Gier. We zullen zien.
pi_64275622
quote:
N.E.C. Jaarboek 2008
Voor het eerst in de historie van N.E.C. zal er een jaarboek worden uitgebracht. Het wordt een boek wat elke N.E.C. Supporter in zijn of haar kast moet hebben staan om nog eens na te kunnen genieten van het afgelopen kalenderjaar!

Er komen o.a. interviews in met Mario Been en spelers Peter Wisgerhof, Youssef El-Akchaoui, Bas Sibum en Jeremain Lens. Daarnaast columns en ervaringsverhalen van supporters over alle aspecten van het tot nu toe meest bijzondere jaar in de clubhistorie. Uiteraard ook met veel mooie foto's!Het boek zal rondom de wedstrijd tegen Hamburger SV in februari worden gepresenteerd.
Bron: NEC-Nijmegen.nl
Wil ik hebben!
pi_64322105
Een ontzettend tof interview met Johnny van Beukering in de Gelderlander van vandaag .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_64322169
Info over kaartverkoop HSV - NEC online!
pi_64327769
Prima geregeld door NEC, dat de supporters die naar de andere europese uitwedstrijden zijn geweest voorrang krijgen. Ik hoop dat ik een plekkie in de bus kan krijgen, dan ben ik er ook bij
pi_64328069
Ik wil met eigen vervoer. Eens zien of ik er op tijd bij ben.
pi_64330953
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:50 schreef BasNijmegen het volgende:
Prima geregeld door NEC, dat de supporters die naar de andere europese uitwedstrijden zijn geweest voorrang krijgen. Ik hoop dat ik een plekkie in de bus kan krijgen, dan ben ik er ook bij
Ik heb dus zeker al een kaartje. Goede zaak van NEC dat ze het zo regelen. Ik bedoel, iederéén wil nu ineens gaan. Dan vind ik het terecht dat mensen die de moeite hebben genomen om naar Boakarest, Zagreb of Moskou af te reizen, voorrang hebben.
Zelfs mijn baas wil naar Hamburg gaan, en hij is niet eens voor NEC (Ajax). Gaat nergens over.

Ons hotel in Hamburg is ook al geboekt. Geen idee welke het is. Ben allang blij dat ik het een keer niet hoef te regelen
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_64371740
Ik vind het ook terrecht dat de eerdere Europese uti supporters voorrang hebben. Ben zelf niet geweest (had er gewoonweg ff niet het geld voor). Ga wel naar Hamburg, gewoon in de rij gaan staan dan voor een kaartje.

Ook voor Vitesse haha
  vrijdag 26 december 2008 @ 14:17:10 #193
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_64376194
Heb kaartjes tegen Hamburg en Sparta al besteld

Vitesse ga ik uiteraard ook mee uit!
pi_64377144
Ben benieuwd hoe het in de beker tegen sparta wordt..... loopt men al warm voor deze wedstrijd?
pi_64402337
- Babos' en El Kabir's contracten verlengd tot 2012.

- Morgen staat Collins John voor het eerst in de basis. Been start dus met twee aanvallers (Jhon-John). Geen vleugelspelers. Otten versterkt de defensie.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_64403386
De sjonnies in de aanval. Prima actie van Been, denk dat dit een goed duo is, en nog beter gaat worden.
Alleen maar lof voor het bestuur van NEC, dat ze alle contracten kunnen verlengen
pi_64404395
Nu Saïdi, Tshibamba en Worm nog. Collins John kan in principe ook zo definitief worden aangetrokken.

Zou ook mooi zijn als je de huurlingen, Bouaouzan en Zomer (speelt met de week beter), vast weet te leggen. Maar dat zal wel wat centjes kosten.

Maar als het goed is, komt er in de winter nog wat bij...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_64404879
Ik heb liever dat ze bouaouzan en zomer aantrekken met een vast contract, dan nieuwe mensen in het team. Er staat een perfect team, als je daar nieuwe spelers in gaat pompen, moet je eerst kijken of dit wel goed uitpakt. Investeren in wat je hebt, en daarna verder kijken
pi_64407346
Ik ben best benieuwd naar John en Jhon samen voorin, alleen is dit wel een rare wedstrijd om dat uit te proberen. Een 5-3-2 impliceert toch een counter-tactiek mijn inziens. Counteren met die twee voorin schiet natuurlijk totaal niet op.....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 27 december 2008 @ 19:19:49 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64407628
ik weet niet of het hier al gepost is
quote:
'Huis van Topsport doorzetten'
vrijdag 26 december 2008 | 19:13 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 27 december 2008 | 12:37

NIJMEGEN - Zowel voetbalclub NEC als de gemeente Nijmegen wil alles op alles zetten om de topsportaccommodatie in en rond stadion De Goffert te bouwen. "We zijn niet net als Apeldoorn van plan om daar een dure shopping mall te bouwen maar een accommodatie voor én de sportwereld én de gezondheidszorg én het onderwijs.

Die partijen hebben niet zo veel te maken met de crisis", zegt Paul Depla, sportwethouder van Nijmegen.

In en rond stadion De Goffert moet een topsporthal verrijzen waar diverse Nijmeegse topsportclubs onderdak vinden. De hal wordt deels onder de grond gebouwd en komt te liggen onder een glooiend dak dat begroeid is met gras.

Directeur Jacco Swart van NEC is eveneens vastbesloten de uitbreiding van Stadion De Goffert met 8000 zitplaatsen door te zetten. "De tijd is er rijp voor", zegt Swart. De uitbouw van het stadion is ook onderdeel van de toezeggingen die de club aan trainer Mario Been heeft gedaan voor hij zijn handtekening onder zijn contractverlenging zette, dat de club zowel in de spelersgroep als in de accommodatie zou investeren. In de oorspronkelijke opzet van het Huis der Topsport zou de gemeenteraad van Nijmegen medio dit jaar al groen licht gegeven moeten hebben. "Dat is niet gelukt", zegt Depla. "Maar dat vind ik niet zo erg. Als dat in 2009 gebeurt, is het ook goed. We moeten profiteren van de flow waarin NEC zit. Daarom is het zaak nu door te pakken. Hiermee kunnen we ook de sponsors ten noorden van de Waal duidelijk maken dat ze in Arnhem niks te zoeken hebben. Ze moeten hier zijn, in Nijmegen."
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')